Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Yiiiiiiiiiipey

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-03-12, 08:37   #1
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Yiiiiiiiiiipey

Sinnsykt digg

0,1 below target

Trodde nok at jeg engang skulle klare det, men at det skulle gå så fint og at jeg endatil faktisk ønsker noen kilo til ned nå*dånepåmeg*
Hehe, mye vil ha mer....

Prosjekt "bygge muskler" er godt i gang.
Prosjekt "slå meg til ro en eller annen plass på 70tallet" herved er sparket i gang

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 08:39   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Gratulerer

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 11:49   #3
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Sv: Yiiiiiiiiiipey

du dah!! - så utrolig flink og inspirerende du er!!! gratulerer så masse !!!

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett! Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 11:50   #4
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Juhuu!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 11:50   #5
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Herlig!!!!! Gratulerer!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 12:26   #6
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Gratulerer så mye!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 13:15   #7
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Tusen takk alle sammen

Jeg har ikke skrevet så mye her på forumet,(vel, før jeg begynte å trene iallefall) Men jeg har vært her inne og lest hver dag til øyet har vært stort og vått... Og jeg har blitt veldig inspirert av mange andre..
Flott om jeg og klarer å inspirere

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 20:55   #8
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Grattis!
Det er alltid inspirerende å lese om vellykkede slankeprosjekter.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 20:56   #9
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Og nå ble jeg brått litt misunnelig...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 21:00   #10
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Gratulerer

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 01:56   #11
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Gratulerer så mye,så flott

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 14:01   #12
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Gratulerer!!!)

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 14:01   #13
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Så herlig!!! Gratulerer! Det gir håp til oss andre å lese sånt

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 15:11   #14
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Tusen takker folkens
I dag morges var det ennå noen gram som var borte, så da skyntet jeg meg å skrive de inn også, før det kom tilbake i form av en kopp kaffe eller liknende

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 15:45   #15
Crisp
Juniormedlem
 
Crisp sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Alder: 35
Innlegg: 38
Crisp er på en erverdig vei

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Gratulerer!

__________________
Nåværende vekt; 91,9kg.
Startvekt; 93kg.
Målvekt; 63kg.
Crisp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 15:59   #16
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Gratulerer! Jeg har enda noen få kg ingjen til mitt mål, mne jeg har kommet såpass langt at det haster ikke noe særlig med de siste kiloene. Så lenge de er borte i løpet av året får jeg vel si meg fornøyd. Men som du sier, mye vil ha mer. Så kanskje jeg setter meg et nytt mål når den tiden kommer?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 13:57   #17
Elewyn
Medlem
 
Elewyn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 43
Innlegg: 219
Elewyn er ny på veien

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Gratulerer! Det er veldig inspirenede for meg som akkurat har begyt å lese om dere som har klart å nå målene deres

Elewyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 18:33   #18
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Sv: Yiiiiiiiiiipey

;o))
Moro å kunne inspirere;o))
Husker jeg også satt og leste om andre til øyet var stort og vått....
At det skulle gå så greit som det faktisk gjorde, hadde jeg aldri trodd..
Og atpåtil mer enn jeg hadde trodd egentlig var mulig...
Kjenner meg faktisk sånn passe supersterk

Har et nytt mentalt mål, men det er ikke viktig å komme dit fort. Er kanskje ikke viktig å komme dit i det hele tatt. Viktigste biten fremover nå er å komme i form, og å stramme opp....

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 21:15   #19
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Så herlig Jaudå!! Grattis

Kan føle din positive energi helt hit Takk

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 22:04   #20
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Sv: Yiiiiiiiiiipey

Tusen takk Marella:blomst:

Føler jeg svever igjen i dag for, var jeg o,1 mindre enn det jeg var før påske..
Har ikke vært veldig streng siden da, med mye festivas som har foregått.. Det er en livstilsendring dette "prosjektet" mitt, og da kan en jo ikke være fanatisk...
Men jeg har jo vært flink nok til at jeg bare har tatt syltynne kakestykker, en neve eller to med potetgull, og fremdeles ingen godteri Så utskjeielsene resulterte ikke i mer enn en kilo opp..
Nå er det imidlertid ingen bursdager, dåper, spillekvelder eller noe som skal vippe meg veldig av pinnen før et bryllup i slutten av juni.......

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 22:08   #21
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Yiiiiiiiiiipey

hehe, høres veldig bra ut!! Herlig dette nye livet her! Keep up the good work

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 22:45   #22
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Yiiiiiiiiiipey

YEEEEEEEEYY!!! grattulerer så masse! virkelig altså dette er så himla fortjent.
Da er det bare å suse i gang med styrke-biten, og fortsette slik du spiser nå Da vil det gå av seg sjøl dette.
Dette klarer du , jeg heier på deg!

Gleder meg til å kunne annonsere her at jeg har kommet til match vekta mi...veldig!

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 22:51   #23
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Sv: Yiiiiiiiiiipey




Ikke langt igjen nå Nordmørsloppa, så er du der du og, det er sykt digg...

Sommeren blir go i år

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no