Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Novemberskravletråden

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-11-11, 02:25   #51
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Novemberskravletråden

lager røra som vanlig, oppi en skål, putter den i mikroen, rører rundt innimellom, tar ca 2 min. Men man må røre, står den for lenge blir den grønn. og så er det en god ide og ta eggerøren ut av skålen når den er feridg å ha over på ett fat slik at varmen fra skålen ikke gjør den grønn. Eggerøren blir veldig luftig og fin når den er tilberedt i mikroen.

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 22:25   #52
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden

http://www.tv2.no/underholdning/tors...o-3639529.html
Noen har mer lavkarbokunnskaper enn andre

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 19:09   #53
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Novemberskravletråden

Tina og Bettina er fantastiske!

Jeg har gått direkte fra sykmelding til å jobbe overtid hver eneste dag. Jeg tenkte å bruke overtidstimene til å avspasere i romjula, slik at jeg kan ta en liten ferie hos mor og far uten at det går utover lønna. Øynene mine er på vei til å bli firkanta, men jeg har det fint!

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 17:19   #54
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden

I dag skal jeg prøve sellerirot-røsti for første gang. Tror det blir godt Blir revet magerost istedet for parmesan, og mye krydder. Så blir de servert til kyllinglår og salat
Har jogget 2 dager i regnværet nå. Er litt deilig egentlig. I går ble jeg bitt av en hund! En border collie, i bånd, på tur med eieren sin. Jeg såg de på avstand, og siden jeg vet at border collier ofte er litt ustabil så begynte jeg å gå istedetfor å løpe, slik at jeg ikke skulle virke truende. Merket egentlig på god avstand at hunden peilet inn på meg og eieren dro i båndet, men når jeg kom på siden av de så klarte ikke eieren å holde den på sin side og hunden såg egentlig ut som om den ville lukte litt på meg. Det ville han da ikke. Han bet tak i låret mitt rett overfor kneet. Han slapp ganske raskt siden vi begge var i fart i motsatt retning. Heldigvis ble det ikke hull i buksen eller huden, og jeg hørte på musikk så vet ikke om eieren sa noe. Jeg ble litt sjokka, men jogget egentlig bare videre uten at noe ble sagt. Hadde jeg ikke vært sjokkert så ville jeg sikkert ha stoppet opp og sjekket bedre etter på låret. Nå er jeg blå der hjørnetennene traff, og kanskje litt mer engstelig for hunder (tiltross for å ha vokst opp med både store og små hunder).

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 20:31   #55
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Novemberskravletråden

Anarko, jeg er litt redd hunder, så tror jeg hadde fått hetta om noe sånt hadde skjedd. Satt dog med fingrene inn i munnen på en puddel i går, men det var en show-hund, og jeg merket at han var helt rolig. Fremmed hunder unngår jeg så godt jeg kan.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 20:55   #56
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Anarko, jeg er litt redd hunder, så tror jeg hadde fått hetta om noe sånt hadde skjedd. Satt dog med fingrene inn i munnen på en puddel i går, men det var en show-hund, og jeg merket at han var helt rolig. Fremmed hunder unngår jeg så godt jeg kan.

Jeg er vanligvis ikke redd hunder. Veldig glad i hunder, og katter, og dyr generelt egentlig Men fikk litt støkk i meg i går, selv om det egentlig ikke var så veldig dramatisk. Men koser meg nå på sofaen med pusene, som ikke biter, med levende lys, og selvsagt mannebeinet. Røsti-sellerirot var veldig godt, hadde kanskje forventet at de var litt sprøere inni? Jeg brukte lite fett på hele middagen, og kuttet ut osten i røstiene. Ble veldig kjapt mett også. Godt var det i hvertfall Skulle jeg blitt vegetarianer så hadde røstiene blitt fast inventar, selv om det var en del arbeid.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 21:04   #57
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Sv: Novemberskravletråden

aaaaahhhhhaggggggrrrr...... - blir sååå sinnsykt frustrert!
nå har vekta stått helt stille i 2 uker! - blæææææhhh!!

uff, måtte bare blåse ut litt frustrasjon!! SORRY!

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett! Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 12:31   #58
Måne
Medlem
 
Måne sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Alder: 54
Innlegg: 333
Måne er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden

Uffda, anarko. Syns synd på både deg og hunden. Har hatt flere hunder selv, blant annet en border collie, og har drevet med lydighetskurs for valper og unghunder i over 20 år. At han som gikk med hunden begynte å trekke i båndet, er et klart signal til hunden om at han er redd. Da vil hunden gjøre alt den kan for å skremme vekk dette som "far" er redd. Stort sett med bjeffing, men noen ganger også med et nafs.. ikke bra. Skulle gjerne hatt meg noen ord med den mannen

Få det ut madamode.. sorry at jeg ler, men jeg gjenkjente situasjonen kan du si

I dag har jeg nådd delmål nr 2 med 1 kg margin, og jeg er såååå happy!! *vrikke rundt og juble høyt"

__________________
Delmål:

Langtidsmål:
Måne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav Fodmap og trening Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 13:09   #59
madamode
Seniormedlem
 
madamode sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund - innflytta..
Innlegg: 1.533
madamode er en juvelmadamode er en juvelmadamode er en juvel

Sv: Novemberskravletråden

takk, Måne! - godt å få ut litt inni mellom...jeg har fortsatt mål å gå ned 20 til jul...men nå river jeg meg stadig hardere i håret her....:hjelp :

madamode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 34 kg takket være lavkarbo og ikke for mye fett! Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 13:21   #60
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Novemberskravletråden

Gikk på vekta i dag og jeg havnet på - 15 kg. Måtte jo selvfølgelig veie meg flere ganger og det stemmer

Viktig nå for meg å ikke miste motivasjonen, nå nærmer jeg meg under 40 i BMI.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 13:44   #61
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden

Det er kjempeflott, Nnem :-D

Sjølv går det bare gale vegen med meg. Det ser visst ikkje ut som om eg skal få lov til å bli verande under 95 kilo i dette livet.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 14:45   #62
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Måne, her.


I dag har jeg nådd delmål nr 2 med 1 kg margin, og jeg er såååå happy!! *vrikke rundt og juble høyt"

Jeg leste "1 kg margarin" først

gratulerer med nedgang til dere alle! jeg står bom stille, jeg.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 15:09   #63
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Novemberskravletråden

Jeg har bestemt meg for å gå over på mer generell lavkarbo, står stille uansett så....tok en lavkarbo dag på lørdag.Et stykke pai og 2 halve brødskiver til lunsj, og masse pizza til kvelds, bestillingspizza.så var jeg tilbake på lavkarbo neste morgen...men ikkeno, hverken opp eller ned...så da så.
Idag har jeg laget vafler for første gang, på nesten ett år.Brukte Ingrids oppskrift.
http://www.ingridsblogg.no/?p=407766 den er fin for de som stadig glemmer å kjøpe JHBK....ble det riktig tro?? jeg glemmer nemlig det...
og de er gode uten sukker og......da jeg sto og stekte, leste jeg kjapt gjennom oppskrifta.....sukrinmelis...hmmmmmm....neiiii det hadde ikke jeg hatt oppi......så halvparten er med sukrin og den andre halvparten uten.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 18:24   #64
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Måne, her.

Uffda, anarko. Syns synd på både deg og hunden. Har hatt flere hunder selv, blant annet en border collie, og har drevet med lydighetskurs for valper og unghunder i over 20 år. At han som gikk med hunden begynte å trekke i båndet, er et klart signal til hunden om at han er redd. Da vil hunden gjøre alt den kan for å skremme vekk dette som "far" er redd. Stort sett med bjeffing, men noen ganger også med et nafs.. ikke bra. Skulle gjerne hatt meg noen ord med den mannen

Få det ut madamode.. sorry at jeg ler, men jeg gjenkjente situasjonen kan du si

I dag har jeg nådd delmål nr 2 med 1 kg margin, og jeg er såååå happy!! *vrikke rundt og juble høyt"

Jeg skjønner hva du mener. Hunden føler seg nok veldig usikker, og er antakeligvis understimulert. Border collier hører ikke hjemme i en by egentlig. De trenger så mye mosjon og stimulering som overhodet mulig. Men usikker på om eieren trakk i båndet før eller etter at hunden peilet inn på meg.

I dag meldte jeg meg inn på treningssenter! Og startet med 1 time jogging og løping på tredemølle. Blir helt rar etterpå. Tror hjernen min blir superforvirret av å løpe, men fremdeles være på samme stedet. Så når jeg går av tredemøllen er hele kroppen gele, og når jeg går så føles det som om det er superfart. Haha. Er det noe jeg kan gjøre for å la være å forvirre skallen på denne måten? Er litt ekkelt.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 21:12   #65
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden

Ja Anarko, det er ekkelt! Har det sånn etter bare å ha gått på mølla også eg... Løp er utelukka for meg, eg kan framleis ikkje springe. Men eg håpar at eg blir i stand til det ein dag. Eg har hatt fin betring i bekkenet, så ein dag så blir det nok. Kanskje.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 22:45   #66
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Ja Anarko, det er ekkelt! Har det sånn etter bare å ha gått på mølla også eg... Løp er utelukka for meg, eg kan framleis ikkje springe. Men eg håpar at eg blir i stand til det ein dag. Eg har hatt fin betring i bekkenet, så ein dag så blir det nok. Kanskje.

Jeg har jo ikke problemet når jeg løper ute, så tror det er tredemølla. I morgen skal jeg prøve meg på ergometersykkel, og kanskje litt vekter? De sendte Murder, She Wrote på Nrk mens jeg trente i dag (de har mange tv'er hengende rundt), og gjør de det i morgen og så tror jeg tiden kan gå ganske så kjapt :P Men det i dag, første tanken min var vertigo, selv om jeg visste forskjell på opp og ned osv, ble bare helt rar. Enkelte videospill som er veldig realistiske i synsvinkel og sånt gjør meg "bilsyk" faktisk, og har fått høre at det er hjernen som blir forvirret av å se bevegelsen, men ikke gjøre den. Antar dette er noe alà det samme. (?)

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 23:42   #67
Gorine
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: D blie Sørland
Innlegg: 3
Gorine er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden

Er en stund siden jeg har sett innom her. Men kjempe å se at motivasjonen og lysten til å ta tak er der for mange. Har hatt en pause som visstnok skal være bra. Gikk opp ca 4kg. Det er over 6mnd,og skyldes vanlig mat og ikke mosjon. Så fortsatt over 30kilo lettere enn da jeg startet på dette. Så bare å stå på alle sammen

Gorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 23:56   #68
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

Tina og Bettina er fantastiske!

Er det bare meg som ikke skjønner TKFN humoren?

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

fikk litt støkk i meg i går, selv om det egentlig ikke var så veldig dramatisk.

Ikke for deg, men hva om det hadde vært et barn? Den eieren burde hatt seg en tirade så ørene flagret! Har man ikke mer kontroll på dyret sitt må man søke hjelp!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 00:00   #69
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er det bare meg som ikke skjønner TKFN humoren?

nehei! jeg skjønner den heller ikke

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 08:28   #70
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

nehei! jeg skjønner den heller ikke

Jeg skjønner ikke helt den humoren heller. Men Tina og Bettina liker jeg

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 13:24   #71
Måne
Medlem
 
Måne sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Alder: 54
Innlegg: 333
Måne er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.


I dag meldte jeg meg inn på treningssenter! Og startet med 1 time jogging og løping på tredemølle. Blir helt rar etterpå. Tror hjernen min blir superforvirret av å løpe, men fremdeles være på samme stedet. Så når jeg går av tredemøllen er hele kroppen gele, og når jeg går så føles det som om det er superfart. Haha. Er det noe jeg kan gjøre for å la være å forvirre skallen på denne måten? Er litt ekkelt.

Løper du hele tiden, eller roer du ned de siste 5-10 minuttene? Jeg lærte på spinningen at man alltid skal roe ned etter en treningsøkt, ellers kan man rett og slett svime av.

__________________
Delmål:

Langtidsmål:
Måne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav Fodmap og trening Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 15:11   #72
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av Måne, her.

Løper du hele tiden, eller roer du ned de siste 5-10 minuttene? Jeg lærte på spinningen at man alltid skal roe ned etter en treningsøkt, ellers kan man rett og slett svime av.

Jeg tok nok litt hardt i på slutten. Men tok gradvis nedover sånn heeelt på slutten da. Tredemøllen tar seg av den delen. Jeg bare økte farten siste minuttet for jeg hadde et mål å nå. Hehe

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 15:48   #73
Måne
Medlem
 
Måne sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Alder: 54
Innlegg: 333
Måne er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden

Hehe...hvorfor hørtes det kjent ut?
huske å gå rolig de siste 5 minuttene, ETTER du har nådd målet du trakter etter

__________________
Delmål:

Langtidsmål:
Måne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav Fodmap og trening Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 15:05   #74
Måne
Medlem
 
Måne sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Alder: 54
Innlegg: 333
Måne er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg leste "1 kg margarin" først

gratulerer med nedgang til dere alle! jeg står bom stille, jeg.

Måtte faktisk dobbeltsjekke selv.
Og så oppdaget jeg i dag at jeg har lagt inn tall med komma på tickeren, mens det skal være punktum der, så da endte jeg opp med 18,6 og ikke 19 kg..jaja, er fornøyd lell

Håper det løsner for deg til neste veiing, Vaskeklut. Du har vært utrolig flink!!

__________________
Delmål:

Langtidsmål:
Måne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav Fodmap og trening Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 20:34   #75
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden

Hurra! Jeg har gått ned 4 kg til på 2 uker!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Novemberskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 143 02-12-10 22:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no