Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Skyr eller ikke skyr?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-02-11, 12:28   #1
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg
Question

Skyr eller ikke skyr?

Vi har nå gått på ketolyse en liten stund nå, å begynner egentlig å bli litt lei bacon og egg. Hvordan fungerer det med skyr for eksempel? Er det litt feil å spise det når man er i ketose?

Hilsen
-Desperat på leting etter alternativer-

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 12:35   #2
Greddy
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 340
Greddy har en fantastisk aura rundt segGreddy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Hva er skyr for noe? Og nei, dere må ikke bare spise egg og bacon. Dere kan spise grønt og annet kjøtt eller fisk.

__________________


Greddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 12:36   #3
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Skyr er jo omtrent helt fettfritt, så om du skal spise det, bør du kombinere med en fettkilde. En av mine favoritt-"comfort foods" er naturell-skyr blandet med fløte, kanel og bittelitt søtning.

Merk også at det bare er de "høye" skyr-boksene som kan tillates, de minste boksene er fulle av sukker.

Noen kan reagere negativt på, eller få vektstagnasjon som følge av, søtningen i den smakssatte skyren.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 12:50   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Vi har nå gått på ketolyse en liten stund nå, å begynner egentlig å bli litt lei bacon og egg. Hvordan fungerer det med skyr for eksempel? Er det litt feil å spise det når man er i ketose?

Hilsen
-Desperat på leting etter alternativer-

Jeg, personlig ville holdt meg unna.

I signaturen min er det linker på ketose/ketolysevennlige oppskrifter. Både middager, tilbehør, frokost og lunch. Jeg spiser sjelden egg, men det finnes så mye mer av god mat å spise.

Så ta en titt der du

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 13:34   #5
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Greddy, her.

Hva er skyr for noe? Og nei, dere må ikke bare spise egg og bacon. Dere kan spise grønt og annet kjøtt eller fisk.

Vi spiser en del annet også Var mest for å få satt det litt på spissen.... Men jo, det går mye i egg og bacon... Skyr er en type litt tykk youghert som skal være langt bedre enn vanlig youghert

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 13:36   #6
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg, personlig ville holdt meg unna.

I signaturen min er det linker på ketose/ketolysevennlige oppskrifter. Både middager, tilbehør, frokost og lunch. Jeg spiser sjelden egg, men det finnes så mye mer av god mat å spise.

Så ta en titt der du

Jeg har akkurat vært inne å skrevet ut et tonn med oppskifter Gerd! Så utrolig mye godt! Så lenge du sier jeg skal holde meg unna, så holder jeg meg unna

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 13:38   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Jeg har akkurat vært inne å skrevet ut et tonn med oppskifter Gerd! Så utrolig mye godt! Så lenge du sier jeg skal holde meg unna, så holder jeg meg unna

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 13:38   #8
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Skyr er jo omtrent helt fettfritt, så om du skal spise det, bør du kombinere med en fettkilde. En av mine favoritt-"comfort foods" er naturell-skyr blandet med fløte, kanel og bittelitt søtning.

Merk også at det bare er de "høye" skyr-boksene som kan tillates, de minste boksene er fulle av sukker.

Noen kan reagere negativt på, eller få vektstagnasjon som følge av, søtningen i den smakssatte skyren.

Mmmm! Det skal jeg jammen i meg prøve etterpå Hørtes kjempe godt ut Nei da får sønn få all den skyren vi kjøpte inn før vi startet kuren vår

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:15   #9
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Hva med ostechips, eller salami chips med rømme- nam! Ofte har jeg bløtkokte egg til frokost med smør, da lager jeg en kopp kaffe, eller te med cocosa i tillegg for å få fett

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:22   #10
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Jeg kan plutselig bli ringt opp og sendt på jobb tidlig om morgenen, og da er det ikke alltid jeg rekker raske med meg noe mat. Da synes jeg Skyr er greit, spiser naturellversjonen, men tar noe fet ost eller en avocado ved siden av. Der er jo selvsagt bedre alternativer når man har tid.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:24   #11
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.

Hva med ostechips, eller salami chips med rømme- nam! Ofte har jeg bløtkokte egg til frokost med smør, da lager jeg en kopp kaffe, eller te med cocosa i tillegg for å få fett

Ja tenkte jeg skulle ha egg med smør på til frokost i morgen, det spiste jeg mye når jeg var liten, å det er jo faktisk kjempe godt! Tenk å gå på en diett der man nesten sliter med å få i seg nok fett Surrealistisk!

Tror du jeg kan lage chips av spekeskinke?

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:28   #12
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Jeg kan plutselig bli ringt opp og sendt på jobb tidlig om morgenen, og da er det ikke alltid jeg rekker raske med meg noe mat. Da synes jeg Skyr er greit, spiser naturellversjonen, men tar noe fet ost eller en avocado ved siden av. Der er jo selvsagt bedre alternativer når man har tid.

Jeg fikk et tips i stad som forloveden min prøvde i stad, jeg smakte på det, å det var supergodt!!

1 dl skyr naturell
1/2 dl fløte
1 ts kanel
6 dråper rom essens
noen dråper natreeen

Kjempe godt!!!!

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:30   #13
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.

Hva med ostechips, eller salami chips med rømme- nam! Ofte har jeg bløtkokte egg til frokost med smør, da lager jeg en kopp kaffe, eller te med cocosa i tillegg for å få fett

Litt dumt spørsmål her! Men hvordan får du den vekt fremgang greia under der du skriver? Ser mange har den

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:33   #14
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Jeg fikk et tips i stad som forloveden min prøvde i stad, jeg smakte på det, å det var supergodt!!

1 dl skyr naturell
1/2 dl fløte
1 ts kanel
6 dråper rom essens
noen dråper natreeen

Kjempe godt!!!!

Gjør noe lignende med cottage cheese, men med vaniljeessens el. helst ekstrakt om jeg har det i hus. Nam-nam. Men tenkte mer på at jeg bruker løpe innom en butikk og kjøpe en Skyr før bussen går når jeg har det travel. Har skjelden romessens eller fløte i veska liksom.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 18:55   #15
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Gjør noe lignende med cottage cheese, men med vaniljeessens el. helst ekstrakt om jeg har det i hus. Nam-nam. Men tenkte mer på at jeg bruker løpe innom en butikk og kjøpe en Skyr før bussen går når jeg har det travel. Har skjelden romessens eller fløte i veska liksom.

Hahaha!!! Nei det skal vel noe til for at man har det Cottage chees med vanilje essens ja, mmmm, hørtes godt ut Har fått masse nye forslag de siste dagene

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 20:54   #16
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Litt dumt spørsmål her! Men hvordan får du den vekt fremgang greia under der du skriver? Ser mange har den

Bare trykk på den så kommer du til nettstedet hvor du kan lage din egen. Mine er faktis fra to ulike nettateder.

Til det andre spm ditt, tviler på at du kan lage av apekeskinke, eller kanskje det blir som bacon. Jeg har foresten også stekt salami på panna sammen med egg som bacon- litt salt da men, funker som erstatning for bacon.

Hva med tyrkis youghurt og hjemmelaget musli? Manne. Spiser det til frokost før jobb, og for han funker det ypperlig, han klarer da olde seg godt mett til lunsj.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 21:02   #17
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.

Bare trykk på den så kommer du til nettstedet hvor du kan lage din egen. Mine er faktis fra to ulike nettateder.

Til det andre spm ditt, tviler på at du kan lage av apekeskinke, eller kanskje det blir som bacon. Jeg har foresten også stekt salami på panna sammen med egg som bacon- litt salt da men, funker som erstatning for bacon.

Hva med tyrkis youghurt og hjemmelaget musli? Manne. Spiser det til frokost før jobb, og for han funker det ypperlig, han klarer da olde seg godt mett til lunsj.

Ok Da skal jeg prøve meg litt frem...

Å muslien blir da lavkarbo?

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 21:10   #18
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Det er hjemmelaget lavkarbomusli ja: http://minlavkarbomat.blogspot.com/2...get-musli.html

Men mannen har det greit, han skriver det bare på handlelisten, så lager jeg det *snill kone*

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 21:22   #19
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.

Det er hjemmelaget lavkarbomusli ja: http://minlavkarbomat.blogspot.com/2...get-musli.html

Men mannen har det greit, han skriver det bare på handlelisten, så lager jeg det *snill kone*

Da tror jeg jammen i meg jeg skal prøve det

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 08:54   #20
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Da tror jeg jammen i meg jeg skal prøve det

Veldig godt ja, jeg dobble eller til og med trippler oppskriften, for da slipper jeg lage så ofte. Har det i en glasskruke fra IKEA. Vil ikke anbefalle å mer en tripple den, for det er hvertfall det som er grensen for hva jeg får plass til i langpanna vår. Jeg variere også litt på nøttene, liker ikke så godt walnøtter, så bruker da macadaimin nøtter, eller så øker jeg på hasselnøtter/ mandler eller paranøttene

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 09:39   #21
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Gjør noe lignende med cottage cheese, men med vaniljeessens el. helst ekstrakt om jeg har det i hus. Nam-nam. Men tenkte mer på at jeg bruker løpe innom en butikk og kjøpe en Skyr før bussen går når jeg har det travel. Har skjelden romessens eller fløte i veska liksom.

Jeg spiser en skyr hver dag , og jeg går ned (ikke nå, gravid). En boks er 6 karber, så man må velge selv, men jeg er ikke nazi på karbene..
Det eneste som har fått meg til å kanksje endre mening ang skyr nå, er at det er jaggu aspartam i, og DET hadde je jo tenkt å holde meg unna mest mulig

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 11:36   #22
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Jeg spiser en skyr hver dag , og jeg går ned (ikke nå, gravid). En boks er 6 karber, så man må velge selv, men jeg er ikke nazi på karbene..
Det eneste som har fått meg til å kanksje endre mening ang skyr nå, er at det er jaggu aspartam i, og DET hadde je jo tenkt å holde meg unna mest mulig

Jøss, er det aspartam i skyr? Det visste jeg ikke... Jeg drikker pepsi max da, å den er proppa med aspartam... Hva er det egentlig aspartam gjør med kroppen vår?

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 12:20   #23
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Jøss, er det aspartam i skyr? Det visste jeg ikke... Jeg drikker pepsi max da, å den er proppa med aspartam... Hva er det egentlig aspartam gjør med kroppen vår?

Her er et bilde over hva aspartam gjør mot rotter i hvert fall.
http://www.alun.dk/sund-kost/aspartam.html

Det er meldt inn over 90 forskjellige bivirkninger på aspartam og jeg fatter ikke at det fremdeles er lov å bruke det i mat. Selv om det og finnes rapporter på at det er trygt å bruke så er det ingen som har forsket på hva alle forskjellige tilsetningsstoffene i mat tilsammen utgjør av fare for helsen vår.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 12:25   #24
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Skyr eller ikke skyr?

det er vel bare i de skyrene med smak som har aspartam? er vel ikke det i den naturelle? håper jeg..

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 12:45   #25
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skyr eller ikke skyr?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Her er et bilde over hva aspartam gjør mot rotter i hvert fall.
http://www.alun.dk/sund-kost/aspartam.html

Det er meldt inn over 90 forskjellige bivirkninger på aspartam og jeg fatter ikke at det fremdeles er lov å bruke det i mat. Selv om det og finnes rapporter på at det er trygt å bruke så er det ingen som har forsket på hva alle forskjellige tilsetningsstoffene i mat tilsammen utgjør av fare for helsen vår.

Å fy søren!!! Den linken der bør ALLE gå inn på Det fikk i hvertfall meg til å tenke!

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skyr yogurt idagraarud Ketolysekuren 9 04-02-11 19:36
Skyr og barn otika Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 01-02-11 16:01
Himmelsk skyr Edlih Kake/dessert og snacks 1 07-07-10 19:12
Skyr naturell Sisteinnsats Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 16-05-10 13:21
Skyr Tidl. medlem Spørsmål om matvarer og oppskrifter 23 08-05-10 18:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no