Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Forbrenning

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-06-06, 19:56   #1
amo
Juniormedlem
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Innlegg: 19
amo er på en erverdig vei

Forbrenning

Ser mange skriver at dem har ødlagt forbrenningen sin som følge av mange "hurtigkurer".
Jeg lurer på hvordan man finner ut hvilken forbrenning man har, og hvor man "måler" dette: Noen som vet?

amo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilisering Svar med sitat
Gammel 18-06-06, 23:11   #2
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Forbrenning

Det må etter det jeg vet gjøres med blodprøver og slikt hos legen.. Men jeg har aldri gjort det selv så jeg vet ikke nøyaktig hva som sjekkes.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 18-06-06, 23:48   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Forbrenning

Stoffskifte kan måles via blodprøver hos lege. Men det er fullt mulig å ha stoffskifte innenfor normalen og allikevel lav forbrenning. Nøyaktig forbrenning er det kun mulig å måle i laboratorium har det blitt meg fortalt. Det er en dyr og dryg affære og det gjøres ikke utenom i forskningsøyemed.

Men HAR man lav forbrenning så merkes det. Da har man store problemer med å ta av uansett hvor lite man spiser, men legger derimot på seg av å bare gå forbi et kakestykke..... eller tenke på det. Det virker iallefall slik

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sparebluss, Nedsatt Forbrenning?? Chumpsy Dr Lindbergs 2 08-07-05 18:32
Mengde mat, trening og forbrenning Marianne Generell ernæringsdebatt 4 18-05-05 15:20
Trening=økt forbrenning av karber??? pandalakris Vedvarende vekttap 3 19-12-04 22:53
forbrenning av karbo lena-k2 Atkins kosthold 4 29-07-04 20:35
Fryser-dårlig forbrenning? Anne Generell diskusjon 16 14-05-04 16:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no