Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Puppodums!! (Nalana)

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-11-04, 19:52   #1
expresso91
Medlem
 
expresso91 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Møre
Alder: 43
Innlegg: 55
expresso91 har en fantastisk aura rundt segexpresso91 har en fantastisk aura rundt seg
Question

Puppodums!! (Nalana)

1 puppodum (nå har jeg endelig klart å finne en varedeklarasjon på disse på nettet. Burde egentlig gå tilbake i journalen å få det heeelt riktig helt fra begynnelsen i nalanas nøyaktige notater) Gjør sikkert det en dag, for jeg er nesten blitt litt pinlig nøyaktig i det siste. Men det er nå bare gøy da

Sitat fra Nalana...håper du leser dette, eller noen andre som kan svare meg på et par ting! er det noen karber i disse? i såfall hvor mange? jeg har tenkt på å spise taco og da kunne det vært kjekt med noe sånt! Jeg er på induksjon da, så er de fulle av karber så er det ingen vits. Jeg har Meny som nabobutikk, og lurer da på hvor de bruker ligge, ved hvilke matvarer?

Håper de kan spises på induksjonen nå da..og ventet spent på svar!

__________________
"what you see is what you get"

[/img]
expresso91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-04, 20:13   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av expresso91

1 puppodum (nå har jeg endelig klart å finne en varedeklarasjon på disse på nettet. Burde egentlig gå tilbake i journalen å få det heeelt riktig helt fra begynnelsen i nalanas nøyaktige notater) Gjør sikkert det en dag, for jeg er nesten blitt litt pinlig nøyaktig i det siste. Men det er nå bare gøy da

Sitat fra Nalana...håper du leser dette, eller noen andre som kan svare meg på et par ting! er det noen karber i disse? i såfall hvor mange? jeg har tenkt på å spise taco og da kunne det vært kjekt med noe sånt! Jeg er på induksjon da, så er de fulle av karber så er det ingen vits. Jeg har Meny som nabobutikk, og lurer da på hvor de bruker ligge, ved hvilke matvarer?

Håper de kan spises på induksjonen nå da..og ventet spent på svar!

Fint om du legger det inn her.....vil gjerne vite det jeg og

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 08-11-04, 20:34   #3
expresso91
Medlem
 
expresso91 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Møre
Alder: 43
Innlegg: 55
expresso91 har en fantastisk aura rundt segexpresso91 har en fantastisk aura rundt seg
Exclamation

oki doki!

skal spørre henne på msn jeg så skal jeg legge det inn under denne tråden..vi kan jo ikke gå glipp av noe godt




Opprinnelig lagt inn av Anne

Fint om du legger det inn her.....vil gjerne vite det jeg og

__________________
"what you see is what you get"

[/img]
expresso91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-04, 21:20   #4
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

MSN-samtalen ble slik:


expresso sier:
Heisann! expresso91 fra lavkarbo her

expresso sier:

Jeg lurer på disse puppodums jeg

expresso sier:

de høres så gode ut til Taco

expresso sier:

og jeg har en meny butikk i nærheten..men jeg er på induksjon, og lurer fælt på hvor mange karber det er i disse da!

expresso sier:

og hvor i menybutikkene de ligger!

expresso sier:

ser du er på kjøkkenet, og jeg skal hoppe i dusjen en tur nå, men jeg er pålogga, så hvis du kommer så blir jeg glad for svar

Nalana, mest på kjøkkenet en stund sier:

Hvis du kjøper de små pakkene fra Swerwood, så har jeg regnet ut at det er ca 2 karber i hver. Jeg har selv spist mye taco på induksjon, og det går greit det, en må bare se an hvordan man ligger an med karber fra før av den dagen.

Nalana, mest på kjøkkenet en stund sier:

Hvor i butikken du?, den var verre. Hvis du finner en hylle med utenlandsvarer, så kan den godt ligge der. Jeg fant den sist i min Meny-butikk blandt pasta og slikt tror jeg. Hvis du er heldig så er det noen på jobb som vet hva du snakker om, så da kan du jo få hjelp til å finne dem

Nalana, mest på kjøkkenet en stund sier:

Kanskje det er lettere å finne dem i innvandrerbutikker, men da går ikke jeg god for karbene lenger. Det finnes noen som er ganske

expresso sier:

Tuusen takk

expresso sier:

håper jeg finner dem nå da

expresso sier:

jeg bor i kristiansund, og her har vi bare en innvandrerbutikk..dumt

Nalana, mest på kjøkkenet en stund sier:

du finner dem sikkert på Meny, pakken er ganske sort, med Sherwood i blått

expresso sier:

oki

Nalana, mest på kjøkkenet en stund sier:

postet nettopp dette i puppodumstråden jeg, så det var flere som ventet. Går inn og redigerer så vi får med resten også. OK?

expresso sier:

jeg er så sulten på noe attåt..og ikke grønnsaker liksom..hadde vært fint til taco ja

expresso sier:

ok

Nalana, mest på kjøkkenet en stund sier:

det smaker ordentlig godt

expresso sier:

sprøtt?

Nalana, mest på kjøkkenet en stund sier:

ok : ) snakkes sikkert mer siden

Nalana, mest på kjøkkenet en stund sier:

ja, veldig sprøtt

expresso sier:

oki

expresso sier:

snakkes ja tusen takk


Vedlagte bilder
Filtype: jpg pu.jpg (127,8 KB, 7 visninger)
__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 16-11-04 kl 22:37.
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nalanas gratinerte retter: nalana Middag 9 25-09-04 11:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no