Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Dagbladets forside 04.01.12

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-01-12, 10:51   #1
VistaX
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 39
VistaX er på en erverdig vei

Dagbladets forside 04.01.12

Hørte fra en kompis at det stod i Dagbladet om en som hadde blitt syk av lavkarbo. Noen som har sett/lest dette og kan forklare meg hva saken innebar?

VistaX er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 10:59   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Aner ikke, men mange av oss blir jo skikkelig dårlig av mel og sukker også, uten å skrike opp i avisen om at kostholdet staten anbefaler med masse korn og gjerne 10g sukker hver dag og frukt mm gjør oss dårlige.

Jeg så overskiften, men husker ikke ordrett, men det var jo som alt annet, en mulighet for dagbladet for å trykke lavkarbokosthold ned i søla.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:17   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Det sto et eller annet ala lavkarbo førte til smertehhelvete. Jeg tenkte jeg skulle sende de en mail og spørre om de vil slå opp min historie også: fulgte statens råd, ble uhelbredelig syk!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:19   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det sto et eller annet ala lavkarbo førte til smertehhelvete. Jeg tenkte jeg skulle sende de en mail og spørre om de vil slå opp min historie også: fulgte statens råd, ble uhelbredelig syk!

Sikkert temmelig mange også som kan fortelle om hvor dårlig de blir av statens anbefalinger. Lurer på om Dagbladet er interessert i den vinklingen?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:37   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

... jeg har hatt kronisk væske i mellomøret og bihulebetennelse i 18 år som følge av statens anbefalninger om korn...
Fant ut i fjor at korn gir meg væskeansamlinger i vevet som i sin tur gir meg (iallfall) disse plagene (og som muligens har bidratt til lavt stoffskifte)...

Så enhver må dessverre finne ut hva som passer for den enkelte - masseanbefalninger passer best trykket på dopapir...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:25   #6
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Leste ikke gårsdagens, men i dag står det om forskningsprosjekt som viser at lavkarbo kan gi bedre helse... dvs lavkarbo med lik fordeling av protein/karb./fett. Fedon var med så ikke overraskende at det ikke virker som alternativet "ekstrem lavkarbo" inngikk i forsøkene og likevel ble det ikke anbefalt... men de konkluderte vel selv med at det trengs mer forskning som grunnlag for å gi ernæringsråd.
Og så er det reklame for lørdagsdagbladet: Er lavkarbo skadelig for barn?? Kan jo bli interessant å se hva "konklusjonene" blir her...

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:01   #7
Vegard L
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 407
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Så såvidt på saken når jeg stod i kø i butikken, og det handlet om en svært overvektig kar som begynte på lavkarbo og fikk problemer med gallestein.

Så vaar det et intervju med en eller annen lege som forutså at det snart kom til å strømme folk til fastlegene med tilsvarende problemer etter å ha begynt på lavkarbo.... Verden vil bedras!

__________________
Blogg: www.friskogfunksjonell.no
Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:04   #8
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Om ikke annet får de meg til å le.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:24   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Å himmel! Hva med alle de grete roede deltakerene som får gallestein da? Stod det noe om de?

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 05-01-12 kl 14:11.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 14:00   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Det er slettes ikke uvanlig at galleblæren begynner å produsere så mye galle at det blir tolket som at det er det som utløser stein i overgangen til et lavkarbokosthold om man har levd magert i forkant. Det er jo den magre livsstilen som gjør at det blir for lite galle og det dannes stein, økt fettinntak vil i sin tur tvinge steinene ut. Jepp, verden vil bedras!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 15:46   #11
Gla'laksen
Juniormedlem
 
Gla'laksen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 15
Gla'laksen er på en erverdig vei
Red face

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Jeg fikk nettopp en telefon fra sjefen min ang dette. Har vært syk i forbindelse med infeksjon i skjoldbruskkjertelen og "skyhøyt stoffskifte" (endokrinologens ord), og klarer ikke riste av meg utmattelsen som har fulgt med. Sjefen mente nå at det jo kunne skyldes lavkarbo'n, fordi det sto det jo om i Dagbladet... Bortsett fra utmattelsen har ejg aldri hatt det så bra som nå. Magen er i form, leddene er mye bedre og migrenen er bedre. Kan noen forklare meg hvorfor jeg skulle bli utmattet av å spise mer grønnsaker og fisk enn jeg gjorde før?? Mulig det er en eller annen grønnsak jeg ikke bør spise, men er det sannsynlig at utmattelsen skyldes kostholdet? Dette ble visst egentlig mer enn svar på tråden...sorry

Gla'laksen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 15:54   #12
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Aner ikke, men mange av oss blir jo skikkelig dårlig av mel og sukker også, uten å skrike opp i avisen om at kostholdet staten anbefaler med masse korn og gjerne 10g sukker hver dag og frukt mm gjør oss dårlige.

10g sukker? Det må vel være en skrivefeil.. Mitt "vedlikeholdsnivå" er ca 2500kcal om dagen, hvorav Staten anbefaler meg å få 70% (60% er vanlig, 70% fordi jeg er diabetiker, go figure.. ) fra karbohydrater. Dette er 2500*0,7=1750 kalorier om dagen. Et gram karbohydrat gir 4kcal, så 1750/4=437.5g karbohydrat skal spises hver dag. Karbohydrater omdannes gram-for-gram til sukker (glukose, fruktose, osv.) i tynntarmen før det taes opp i blodet.

La meg gjenta: Staten mener jeg, som er diabetiker og dermed "karbohydratintolerant" skal spise 437.5g sukker hver dag. Ved normalt blodsukker har man ca 4-5g sukker i hele blodstrømmen. Hvordan kan folk påstå at dette er sunt er hinsides meg, men håpet for menneskeheta henger i et tynt snøre.. xP

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:11   #13
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Opprinnelig lagt inn av Gla'laksen, her.

Jeg fikk nettopp en telefon fra sjefen min ang dette. Har vært syk i forbindelse med infeksjon i skjoldbruskkjertelen og "skyhøyt stoffskifte" (endokrinologens ord), og klarer ikke riste av meg utmattelsen som har fulgt med. Sjefen mente nå at det jo kunne skyldes lavkarbo'n, fordi det sto det jo om i Dagbladet... Bortsett fra utmattelsen har ejg aldri hatt det så bra som nå. Magen er i form, leddene er mye bedre og migrenen er bedre. Kan noen forklare meg hvorfor jeg skulle bli utmattet av å spise mer grønnsaker og fisk enn jeg gjorde før?? Mulig det er en eller annen grønnsak jeg ikke bør spise, men er det sannsynlig at utmattelsen skyldes kostholdet? Dette ble visst egentlig mer enn svar på tråden...sorry

En del infeksjoner tar lang tid før man "kommer" seg av, det er nok ikke lavkarboen sin skyld! Sjekk heller med legen om noe "henger" igjen siden du ikke er helt i form etter infeksjonen.
Du har nok mye erfaring, men spiser du nok fett for tida? Og nok proteiner? Eller har matlysten falt en del i forbindelse med sykdommen?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:13   #14
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Burugla nede på min jobb er nok hellig overbevist om at det er lavkarboen som er årsak til at jeg har vært syk i over to år.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:22   #15
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Burugla nede på min jobb er nok hellig overbevist om at det er lavkarboen som er årsak til at jeg har vært syk i over to år.

Burugla kan ta seg en hvetebolle

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:44   #16
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Opprinnelig lagt inn av Gla'laksen, her.

Jeg fikk nettopp en telefon fra sjefen min ang dette. Har vært syk i forbindelse med infeksjon i skjoldbruskkjertelen og "skyhøyt stoffskifte" (endokrinologens ord), og klarer ikke riste av meg utmattelsen som har fulgt med. Sjefen mente nå at det jo kunne skyldes lavkarbo'n, fordi det sto det jo om i Dagbladet... Bortsett fra utmattelsen har ejg aldri hatt det så bra som nå. Magen er i form, leddene er mye bedre og migrenen er bedre. Kan noen forklare meg hvorfor jeg skulle bli utmattet av å spise mer grønnsaker og fisk enn jeg gjorde før?? Mulig det er en eller annen grønnsak jeg ikke bør spise, men er det sannsynlig at utmattelsen skyldes kostholdet? Dette ble visst egentlig mer enn svar på tråden...sorry

Du har ikke fått Graves sykdom da?

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:46   #17
Gla'laksen
Juniormedlem
 
Gla'laksen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 15
Gla'laksen er på en erverdig vei

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

En del infeksjoner tar lang tid før man "kommer" seg av, det er nok ikke lavkarboen sin skyld! Sjekk heller med legen om noe "henger" igjen siden du ikke er helt i form etter infeksjonen.
Du har nok mye erfaring, men spiser du nok fett for tida? Og nok proteiner? Eller har matlysten falt en del i forbindelse med sykdommen?

Takk for støtte, Nerthus! Det er lett å bli forvirret midt oppi alt.. Var faktisk på sykehuset i dag for nye prøver. Prøvene har i grunn vært bra de siste gangene, men legen mener det er en liten "hang-up" i systemet. Kjørte meg nok i grøfta før jeg kontaktet lege da dette startet i høst. Matlysten har det vært så som så med, men jeg passer på å få i meg nok av det jeg trenger. Det er jo dager som er såpass tunge at jeg ikke orker stå på bena og lage middag, men de tar jeg heller en ekstra stor bit brie så jeg ihvertfall får i meg litt. Litt er mer enn ingenting...Ja, jeg vet; innmari dårlig filosofi, men... Det går nok over. Det jeg synes er så spesielt, er jo hvordan "alle" vet hva som er bra for oss, uten at de helt vet hva de snakker om...hvis dere skjønner hva jeg mener..

Gla'laksen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:51   #18
Gla'laksen
Juniormedlem
 
Gla'laksen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 15
Gla'laksen er på en erverdig vei

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Opprinnelig lagt inn av Echo, her.

Du har ikke fått Graves sykdom da?

Nei, det har også blitt sjekket. De (legene) trodde det til å begynne med, men kunne utelukke det med utvidete prøver. Det er en form for akutt høyt stoffskifte. Sånn sett er jeg kjempeheldig.

Gla'laksen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:53   #19
Gla'laksen
Juniormedlem
 
Gla'laksen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 15
Gla'laksen er på en erverdig vei

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Burugla kan ta seg en hvetebolle

Hahaha...godt sagt! Det er mange som burde gjøre det i stedet for å bruke tid på å uttale seg om alt mulig

Gla'laksen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:55   #20
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Burugla kan ta seg en hvetebolle

Opprinnelig lagt inn av Gla'laksen, her.

Hahaha...godt sagt! Det er mange som burde gjøre det i stedet for å bruke tid på å uttale seg om alt mulig


__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 16:55   #21
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Jeg leste den.
Det var en overvektig kokk så vidt jeg husker. Han startet med egenkomponert LCHF, fulgte altså ikke en spesiell retning. Hadde bare lest litt på nettet. Fra før var han glad i fete sauser og fet mat... Og så fikk han magesmerter og problemer med gallen. Slutta etter 2 uker på "dietten"...

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 17:07   #22
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Burugla kan ta seg en hvetebolle

Ja, en stor en med skjokoladebiter

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 17:12   #23
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Ja, en stor en med skjokoladebiter

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 18:02   #24
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Her fins en god kommentar til oppslaget i Dagbladet:

http://lilalife.no/wips/754299265/b/...ete-for-vidar/

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 18:12   #25
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Ja, en stor en med skjokoladebiter

Sjokolade skulle det være

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dagbladets lavkarboartikkel i dag Porla Lavkarbo generelt 19 27-08-11 19:01
min første forside !!!! :D Siljevanilje Nyheter / media 10 28-06-06 12:41
Ny forside! HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 20-03-04 20:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no