Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
03-05-12, 10:49 | #1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
|
Hva er de "gyldne reglene" for når man skal ta hva og hva som skal tas samtidig?For tiden tar jeg en del vitaminer fordi vi skal igang med IVF-forsøk. En potensiell vitaminmangel skal i allefall ikke ikke være årsaken om det ikke klaffer |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF |
03-05-12, 11:24 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
|
Sv: Hva er de "gyldne reglene" for når man skal ta hva og hva som skal tas samtidig?Det er vel denne multivitamin- greia som bli feil. For som du sier er det enkelte ting som ikke skal tas sammen, og det gjør man jo om man tar alt i samme pille!
03-05-12, 11:57 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
|
Sv: Hva er de "gyldne reglene" for når man skal ta hva og hva som skal tas samtidig?Ta tran og q10 sammen, og gjerne til et måltid med litt fett. Da tas det bedre opp.
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Flere som skal ned ca 15-18 kg, og vil "følge" meg på veien? | Fofa | Generell diskusjon | 29 | 02-12-10 11:55 |
Skal kutte ut Pepsi max og trenger bare at noen skal si "LYKKE TIL!" | MinMort | Ketolysekuren | 64 | 05-06-10 20:27 |
Hvilket "snop" kjøper du når du skal kose deg i helgen? | *pippi m gutt og jente* | Ketolysekuren | 21 | 01-04-09 09:38 |
Hvordan skal man unngå å gå opp i vekt etterman har gått på "heksepulver" | Tidligere bruker | Lavkarbo generelt | 5 | 30-11-04 10:42 |