Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Annen mat Her kan dere poste alt det som ikke passer under de andre kategoriene. Feks. lavkarbosauser, dressinger, og gode erstatninger for ting en savner når en spiser lavkarbomat. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
01-02-13, 14:01 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2012
|
Hjemmelaget salsa (bilde)Hjemmelaget salsa er bare i en helt annen liga en de ferdig kjøpte glassene på butikken. Sammenlignet med hjemmelaget smaker disse bare ketchup, og inneholder svært mye sukker...
01-02-13, 14:10 | #2 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
|
Sv: Hjemmelaget Salsa (bilde)Omtrent samme oppskrift jeg bruker, men jeg har mer løk og chili i, og cajennepepper og litt chilipulver i tillegg |
Min kostholdsfilosofi: 1 |
01-02-13, 16:05 | #3 |
Medlem
|
Sv: Hjemmelaget Salsa (bilde)
Jeg lager salsaen litt "barnevennlig" pga barna , men jeg og mannen min har gjerne på litt ekstra chili (pulver) for å få litt mer "futt"
05-02-13, 19:56 | #4 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Askim
|
Sv: Hjemmelaget Salsa (bilde)Denne skal jeg prøve. Den forrige salsaen jeg lagde, smakte bare vann med pepper og litt tomatsmak... Var nok grådig uheldig, men fyldigheten ble helt borte for meg... |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (mellom 20 og 50 karber) |
05-02-13, 21:16 | #5 |
Medlem
|
Sv: Hjemmelaget Salsa (bilde)
Håper du blir fornøyd med denne
11-02-13, 21:58 | #6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
|
Re: Hjemmelaget salsa (bilde)Likner på min, men jeg har 1ss med eddik i i tillegg og varmer ikke noe. Kjører alt bortsett fra løken glatt og har i finhakket løk til slutt slik at den blir chunky. En slik holder til middag + lunch for èn så det er ingen grunn til å fryse ned :-)
11-02-13, 22:00 | #7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
|
Sv: Hjemmelaget salsa (bilde)Jeg varmer heller ikke min, og har litt HP saus oppi.
Emneord |
meksikansk, tacosaus.taco |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hjemmelaget vaniljekesam (bilde) | Mat for sjelen | Kake/dessert og snacks | 9 | 13-06-13 00:30 |
Salsa | Jabba | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 1 | 10-01-10 23:40 |
Salsa | bocca | Middag | 0 | 11-01-08 23:09 |
Salsa ... | Fjonken | Middag | 0 | 15-06-06 22:58 |
Kjøttboller med salsa | Iset | Middag | 0 | 06-05-04 12:05 |