Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Hvor ofte spiser dere?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-08-04, 12:44   #1
Kinsy
Nytt Medlem
 
Kinsy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 44
Innlegg: 4
Kinsy er på en erverdig vei

Hvor ofte spiser dere?

Jeg kan spise hele tiden, jeg Særlig nå når jeg går hjemme og ikke har noe å gjøre. Å ha barn betyr vel egentlig at en har noe å gjøre hele tiden, men jeg tar meg i å spise og spise...

Har dere noen bestemte tider dere spiser til, eller hvor mange timer det skal gå mellom hvert måltid?

Småspising er vel fy, eller hvordan er det her?

__________________
~~ Kinsy ~~
7. aug: 73,6
20. aug: 72
17. sep: 74,2
5. mars: 71,5
Kinsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-04, 17:19   #2
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Hei på deg!

Ja, ikke enkelt å gå hjemme med matskapet og kjøleskapet i umiddelbar nærhet Årsaken til at du snoker i skapene kan være fordi du mangler noen mineral, jeg vil anbefale at du kjøper deg en boks med krom fra fitness pharma (grønn boks) Den inneholder forskjellige mineraler som hjelper deg mot søtsuget. Jeg har prøvd andre kromtilskudd men de hjelper ikke.

Har du barn er jo saken grei for da spiser du sammen med dem ca hver 3. time.
Småspising skal en vel helst unngå men er du sulten så skal du spise og da helst noe proteinrikt. Spiser du bare fordi du kjeder deg er det vel bedre at du finner deg noe å gjøre, har du barn i huset er det sikkert noe som trengs å ryddes.

Lykke til

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 17-08-04, 16:16   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Og Kinsy fyller 25 i dag.
Gratulerer med dagen du og!!!



Fant ingen annen tråd som du har vært innom så prøver her jeg...
Samtidig så kan jeg jo si at jeg spiser 3-4 måltider om dagen og kanskje et mellommåltid eller to.... Litt avhengig av hva jeg har spist til de faste tidene. Og spiser du nok proteiner og fett, så blir du ikke så sulten. Og søtbehovet avtar vet du...da avtar "småspiseheletiden" behovet også

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-08-04, 09:44   #4
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg spiser stort sett hver 4 time. Kl.8, 12, 16 og 20. Det er sjelden jeg spiser noe i mellom, men det hender jeg tar en liten neve Macademianøtter, eller en liten "rull" med ost og skinke

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilke erfaringer har dere? Summer Blodtypedietten 12 19-03-12 21:05
Men dere koser dere vel av og til? Fedonisten Generell diskusjon 10 07-05-04 13:02
Hva gjør dere når dere skal i bursdag etc? Zoë Vedvarende vekttap 7 02-05-04 21:13
hva spiser dere? Iset Induksjonen 14 29-01-04 19:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no