Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Jeg begynner å skeie ut!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-04-11, 01:24   #1
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien
Unhappy

Jeg begynner å skeie ut!

Jeg håper dette bare er en periode!
Jeg var så stolt av meg, jeg har holdt ut de siste 6 ukene med lavkarbo og motivasjonen har vært helt på topp, hadde ingen problem å holde meg til kuren, men nå begynner jeg å merke at jeg er mer likegyldig. Jeg begynner å fortelle meg selv "fra i morgen av skal jeg ditt og datt" og unner meg gjerne mer karbs enn vanlig.

Jeg vil ikke at det skal skeie ut, men jeg er så forbannade kort tenkt!!! Gjør ting og angrer seinere, jeg MÅ følge denne forbannade kuren, et normalt liv avhenger av det, da overvekten min plager meg så mye at jeg nesten ikke fungerer i et vanlig hverdagsliv.

Jeg har lyst å prøve skaldeman, hvor kan man kjøpe billigst mulig bøker om skaldeman? (.. er en fattig student)

Huffff, er det flere som har hatt en periode som jeg har nå? Det har kanskje noe med at vekten har stått stille de siste to ukene.. Vekten stod stille tidligere, jeg begynte å spise litt mer karbs, og det hjalp! Da gikk jeg ned 1-2 kg.. men så sa det stop igjen. FRUSTRERENDE

Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 01:58   #2
Millie88
Juniormedlem
 
Millie88 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 46
Millie88 er på en erverdig vei

Sv: Jeg begynner å skeie ut!

Jeg hadde det på samme måten etter en stund på ketolyse. Mat som var lovlig, som lavkarbobrød og kaker ble det litt for mye av. Selv om jeg lå under 20g kh om dagen gikk jeg altså opp 3 kg i løpet av 2 mnd. Så for 3 uker siden bestemte jeg meg for å skjerpe meg skikkelig og finne en retning som passet bedre for meg. Jeg kjøpte bøkene til skaldeman som e-bøker på lillemåne, de koster bare 49 kr pr stykk. Så leste jeg de på en helg, og mandagen etter startet jeg skaldeman fakir. For meg har dette vært en fantastisk løsning, rett og slett fordi det er så strengt. Mine tanker er mer eller mindre borte fra mat, i og med at det er så få lovlige matvarer. For meg har dette virkelig vært redningen, jeg er gått ned 4 kg på 3 uker, og jeg har mye energi =)

__________________


Millie88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skeie ut en helg i påsken Simpfan Spørsmål og svar 19 27-03-11 22:49
Har lyst til å skeie ut smil! Ketolysekuren 28 09-06-09 20:36
Ok..for de som er fristet til å skeie ut i påsken..... Gunhild Lavkarbo generelt 1 21-03-08 19:09
Om man skal skeie ut! Lindabtn Ketolysekuren 49 15-11-07 21:39
Jeg har sluttet å skeie ut ... Solis Generell diskusjon 9 18-09-07 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no