Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Nycoplus multi

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-11-10, 23:19   #1
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Nycoplus multi

Jeg kjøpte en boks med nycoplus multi på apoteket i dag. Jeg glemte av at jeg skulle ha omega3 multivitaminer som jeg bruker til vanlig.

200 tabeletter til 119 kroner, 1 tabelett daglig. Skulle jo holde i lange tider den. MEN, det er ekle ting i den!

Skal vi se;

  1. Talkum!! Hva i all verden?
  2. Maisstivelse!
  3. Sukker!
  4. Og hva er maltodekstrin egentlig?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 23:49   #2
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Nycoplus multi

Bruker de samme, jeg, og selv om den inneholder mye rart, skal jeg nå ta en hver dag til jeg får ketolysetablettene mine. Kan vel ikke være så mye rart i en slik ussel liten greie... eller?

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 23:51   #3
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Nycoplus multi

Opprinnelig lagt inn av Julie-x, her.

Bruker de samme, jeg, og selv om den inneholder mye rart, skal jeg nå ta en hver dag til jeg får ketolysetablettene mine. Kan vel ikke være så mye rart i en slik ussel liten greie... eller?

Sikkert ikke, hehe, det handler vel mer om prinsippet i det . Dessuten tar jeg jo TO stykker fordi ingenting gjøres halvveis her

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 23:54   #4
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Nycoplus multi

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Sikkert ikke, hehe, det handler vel mer om prinsippet i det . Dessuten tar jeg jo TO stykker fordi ingenting gjøres halvveis her

To? Det skal da bare tas én gang om dangen, skal det ikke?

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 23:56   #5
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Nycoplus multi

Opprinnelig lagt inn av Julie-x, her.

To? Det skal da bare tas én gang om dangen, skal det ikke?

Står 1 tabelett. Jeg føler ikke at det er nok, litt sånn som med zalo, en dråpe er IKKE nok

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 00:01   #6
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Nycoplus multi

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Står 1 tabelett. Jeg føler ikke at det er nok, litt sånn som med zalo, en dråpe er IKKE nok

Spørs vel kanskje hvor mye vann du bruker? Synes det utgjør forskjellen, jeg.

(Kryper av gårde til køys... )

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 08:25   #7
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Nycoplus multi

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg kjøpte en boks med nycoplus multi på apoteket i dag. Jeg glemte av at jeg skulle ha omega3 multivitaminer som jeg bruker til vanlig.

200 tabeletter til 119 kroner, 1 tabelett daglig. Skulle jo holde i lange tider den. MEN, det er ekle ting i den!

Skal vi se;

  1. Talkum!! Hva i all verden?
  2. Maisstivelse!
  3. Sukker!
  4. Og hva er maltodekstrin egentlig?

Talkumet er vel for at tablettene ikke skal klistre seg sammen antar jeg. Maltodekstrin er vel søtt og virker regulerende på magen? Minnes fra ørten år tilbake at vi hadde malt i melka til guttungen så han ikke skulle bli hard i magen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Multi grain knekkebrød - Wasa paprika Spørsmål og svar 10 14-06-06 19:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no