Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Høyt stoffskifte og ketose?

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-10-11, 00:19   #1
Maren-hønå
Juniormedlem
 
Maren-hønå sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 28
Maren-hønå er på en erverdig vei

Høyt stoffskifte og ketose?

Hei,

Jeg har hatt høyt stoffskifte i ett år nå. Fikk med dette veldig høy hvile-puls og har derfor vært sykemeldt i over ett år. Har på denne tiden lagt på meg ca 15 kg (ja, vet at en bivirkning på høyt ss er raskt vekttap, men det er den eneste bivirkningen jeg IKKE har fått ), og er nå 30 kg overvektig.

Har nå tatt meg i nakken og begynt å gå tur hver dag med nabo'n og hunden hennes, samt Zumba hver mandag!!
Begynte også på lavkarbo (under 15), da jeg har gått på dette før og tatt av 20 kg. (Disse kom jo på igjen, da jeg vendte tilbake til mitt forrige kosthold).

Har lest "alle" plasser at lavkarbo er så bra for de med lavt stoffskifte, men har noen erfaring med høyt ss og ketose-fase????

Takker for svar

__________________
Oppstart 28.09.11:
98.8 kg fordelt på 178 cm på strømpelesten, uffa..
Uke 1: -3 kg!!!! Uke 2: -1 kg! Uke 4: -900 g!

Maren-hønå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 01:29   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Høyt stoffskifte og ketose??

Om du scroller heeeelt nederst på siden kan du lese litt om temaet i hvert fall!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar

Emneord
ketose, stoffskifte


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Høyt stoffskifte, men ingen behandling Vibeke-67 Stoffskifte / hormonproblemer 17 04-12-11 18:36
Lavkarbo og høyt stoffskifte Songe Stoffskifte / hormonproblemer 1 15-05-11 17:57
Høyt stoffskifte som forsvant etter vektnedgang ... Kikkeline Ketolysekuren 9 21-06-08 00:51
Høyt/lavt stoffskifte Amalie22 Stoffskifte / hormonproblemer 1 01-07-07 01:40
Hva er forskjellen på høyt og lavt stoffskifte Tidligere bruker Stoffskifte / hormonproblemer 6 30-03-07 13:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no