Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Siste innspurt før jul - en skikkelig Nordtug!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-11-10, 09:31   #1
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill
Cool

Siste innspurt før jul - en skikkelig Nordtug!

Hei!

NÅ er jeg altså så DRITTLEI stillestående vekt og kvapsete kropp at jeg holder på og bli gal... Har vært syk lenge nå, derfor ingen trening på noen uker, men når legen sier at hostehelvete kan holde på i 2 måneder skjønner jeg jo at det kan man ikke vente på! Så fra i dag er det FULLT kjør! Jeg vil enten gå ned til målet jeg har satt meg før jul, 5 kg, eller gjerne mer, eller stramme meg inn slik at jeg kan føle meg vel i kjole i årets julesesong. (Og etterpå også da, men nå er det altså før jul som teller i første omgang)

Her vil jeg da rapporetere hva som trenes, evt hva som IKKE blir gjort, og håper at det blir en motivasjon til en eller annen bevegelse hver dag. Noen som blir med???? Fortsatt noen uker til jul, så om man setter inn støtet skikkelig nå er det mye vi kan klare! Alle form for trening/trim/motivasjon teller her.. Bevegelse folkens! BEVEGELSE! Den type bevegese som passer for deg og som får deg til og føle deg vel. JEG VIL FØLE MEG VEL IGJEN!!!!!! NÅ!

Dagens plan: Styrke og spinning!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 10:39   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Siste innspurt før jul - en skikkelig Nordtug!

Hiv deg på novembertreningsutfordringen!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 11:05   #3
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Siste innspurt før jul - en skikkelig Nordtug!

Ja hvorfor ikke! Den hadde jeg ikke sett, takk for tips!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er skikkelig matlei SuperMarion Ketolysekuren 7 03-05-09 13:34
Jeg har driti meg skikkelig ut ... lille_flode Ketolysekuren 10 08-11-07 15:34
Noen som har lest noen skikkelig bra bøker i det siste? nellie Generell diskusjon 41 04-11-07 01:53
Siste dag, siste 2 dager.. Fjonken Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 08-06-06 12:39
Skikkelig slapp pysa Lavkarbo generelt 3 20-05-05 18:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no