Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Akk, denne våren

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-06-11, 16:17   #1
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Akk, denne våren

Hei

Dette er ikke et kostholdspm men jeg vil gjerne ha noen innspill fra dere.

For noen uker siden møtte jeg en mann gjennom jobb. Jeg merket at det var god kjemi i praten men vi var jo på jobb begge to (arbeidsplassvurdering). Møtet varte sånn ca. 30 min.

Ukene har gått og jeg har tenkt litt på han med jevne mellomrom. Det ble jo ikke noe mer flørting der for begge var jo på jobb.

Jeg har veldig lyst til å ta kontakt med han nå men det virker veldig lite proffesjonelt... Og hvordan skal det gjøres i tilfelle? Jeg aner jo faktisk ikke om han er singel..

Jeg vet at jeg må bare la det fare men så er det denne magefølelsen da... Noen som har innspill eller tanker rundt dette? Eller evt har vært borti samme situasjon?

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 16:25   #2
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Akk, denne våren:D

Har du noen måte du kan "spionere" litt på ham på? Facebook, eller telefonkatalogen. Noen legger jo ut status eller bilder tilgjengelig for alle på facebook. På telefonkatalogen kan du se om det er flere registrert på samme adresse, evt. flere med samme navn som ham.
Har du kanskje en annen grunn til å ta kontakt med ham? Så kan du kanskje evt. "tilfeldigvis" finne ut om han er singel etterhvert...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 16:29   #3
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Akk, denne våren:D

Han har et "vanlig" navn så det er mange andre med samme navn. Tror jeg har funnet han men han har lukket profil. Det er mange andre registrert på samme adresse.
Jeg prøver å finne en problemstilling for å kontakte han igjen men det er ikke så lett...
Er litt redd for å tabbe meg ut men "den som ikke våger"...

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 03:10   #4
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Akk, denne våren

Jeg synes du skal gjøre det!


Sist redigert av Huldr : 14-06-11 kl 03:54.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 08:17   #5
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Akk, denne våren

Åh spennende daHar ingen råd og komme med er ei pyse når det gjelder slikt.Men ønsker deg masse lykke til

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 09:29   #6
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Akk, denne våren

Do it!!! Og fortell oss hvordan det gikk

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 15:24   #7
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Akk, denne våren

Hehe. Jeg merker at jeg har veldig lyst etter tilbakemeldinger fra dere
Er det ingen som er kritiske og vil snakke meg til fornuft altså?

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 15:40   #8
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Akk, denne våren

Opprinnelig lagt inn av Snorkfrøken__, her.

Hehe. Jeg merker at jeg har veldig lyst etter tilbakemeldinger fra dere
Er det ingen som er kritiske og vil snakke meg til fornuft altså?

Nei

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 15:44   #9
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Akk, denne våren

go for it!
Eg la faktisk til min nåverande samboar på fb, etter å kun ha møtt han ein gong. Og eg gjorde det nesten eit år etter me traff kvarandre første gong. Og då snakka me nesten ikkje saman ein gong! Så det kan gå bra! Men ein bør vel alltid vere forberedt på at ting ikkje går heilt etter planen! LYKKE TIL!

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 15:46   #10
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Akk, denne våren

Den som intet våger, intet vinner. Go for it.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 15:50   #11
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Akk, denne våren

Jepp vil man noe her i livet må man trø til sjæl

Åh så spennede asså blir helt yr jeg

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 15:51   #12
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Akk, denne våren

Jo det hadde jeg absolutt gjort! Det behøver ikke gå veien, men da har du hvertfall prøvd. Lykke til

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 16:19   #13
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Akk, denne våren

Gå for det

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 16:36   #14
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Akk, denne våren

Okay, jeg bør kanskje prøve men er usikker på om det er rett person på facebook, dette kan bli spennende..hehe

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 22:44   #15
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Akk, denne våren

Har du tatt kontakt med han nå? *Venter spent*

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 23:07   #16
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Akk, denne våren

Dersom du er så oppheng i ham etter et måte, så må du jo bare prøve å ta kontakt, du har jo ingenting å tape. Minner meg om da jeg ble forelska i min mann, etter første møte kunne jeg ikke slutte å tenke på ham. Du må bare ta kontakt, og sladdre til oss etterpå selvsagt

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 23:23   #17
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Akk, denne våren

Spennende! Må følge med hvordan dette går

Lykke til

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 17:00   #18
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Akk, denne våren

Nå har jeg grublet i noen dager men finner ikke noe å måte å komme i kontakt med han på. Det hadde vært litt enklere viss jeg hadde møtt han i privat sammenheng.
Æsj, jeg feiger rett og slett ut;/. ja, ja, kanskje vi møtes igjen eller så kommer det vel flere fisker

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 17:43   #19
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Akk, denne våren

Opprinnelig lagt inn av Snorkfrøken__, her.

Nå har jeg grublet i noen dager men finner ikke noe å måte å komme i kontakt med han på. Det hadde vært litt enklere viss jeg hadde møtt han i privat sammenheng.
Æsj, jeg feiger rett og slett ut;/. ja, ja, kanskje vi møtes igjen eller så kommer det vel flere fisker

Ikke feig ut nå!
Legg han til på fb og se om han godtar deg - hva er det værste som kan skje?

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 22:03   #20
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Akk, denne våren

Ja skjønner det Snorkfrøken ,eneste jeg hadde tenkt på før jeg tok kontakt er om han var singel.Litt kjedelig vis fyren er gift eller er i et forhold.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 10:48   #21
karodukken
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 16
karodukken er på en erverdig vei

Sv: Akk, denne våren

Selvfølgelig kan du helt fint legge han til Facebook! Du har jo truffet han gjennom jobben sier du, da har jo du utgangspunktet der! Jeg har en drøss med folk jeg har blitt kjent med gjennom jobben på facebook! Single, gifte, samboere u name it Pluss du må huske at han vet ikke hva du tenker oppi det vakre hodet ditt For alt han vet er du ikke tiltrukket av han, bare en sosial person Gjøøør det Facebook er en utmerket måte å spionere og bli litt mer kjent på avstand..

karodukken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert/Skaldeman"esk" er i ketose. Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 10:57   #22
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Akk, denne våren

Du har ingenting å tape annet enn kanskje litt stolthet. Du har imidlertid alt å vinne! Så jeg sier kjør på! Man må våge å satse litt, og å "put yourself out there". Hvorfor ikke være så frampå at du rett og slett inviterer ham med på en kaffe? Ellers er jeg enig i at det er veldig trygt og greit å legge ham til på Facebook. Så kan du snoke litt rundt før du gjør noe. Å sende en melding på Facebook er også veldig uformelt..

Gjør det! Tenk så spennende!

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 15:55   #23
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Akk, denne våren

Du sier du ikke er 100% sikker på om du har funnet rett person på fb? Da kan du jo bare sende en privat melding tilhan og spørre om han er den du var på møte med? Så har du en døråpner....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 16:42   #24
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Akk, denne våren

Heisann.
Takk for mange gode forslag.

Oppdatering:

Idag tok jeg mot til meg og skrev en mail til han på jobb. Jeg fant et idiotisk spørsmål og sendte til han. Han svarte og vi sendte noen mailer frem og tilbake. Han svarte ganske kort men nå har jeg hvertfall tatt kontakt. Det er litt vanskelig å vinkle inn på private ting gjennom jobb. Og jeg aner ikke om han er i et forhold eller ikke, det er den store bremsen for meg....

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 16:43   #25
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Akk, denne våren

Ps: Det går ikke an å skrive melding til han på facebook, han har ikke gitt tillatelse til det, æsj:/

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd våren 2011 Snorkfroken76 Spis deg ned i vekt med Skaldeman 403 11-12-12 01:20
Ser denne god ut? Mellon Smoothies / drikke 9 12-03-11 15:25
Xtravagaza- våren 2010 :-) blomkarse Andre dietter 13 23-02-10 18:44
Lest denne? Albertine Nyheter / media 4 01-02-06 21:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no