Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Økt aktivitet?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-10-06, 13:58   #1
smellen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2
smellen er på en erverdig vei

Økt aktivitet?

har nettopp begynt med atkins...har et ok aktivitetsnivå men lurer på om det er nødvendig og øke det enda mer for at dette ska få best effekt?

smellen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 15:59   #2
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: økt aktivitet?

Hei,i utgangspunktet så skal du ikke trenge å tene for å ta av på atkins MEN... det er jo sef.altid det beste for kroppen og vektapet blir som oftest raskere og mer da...selv går jeg tur 2 timer for dagen og jogger innimellom...lykke til!

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 19:58   #3
turid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
Innlegg: 149
turid er ny på veien

Sv: økt aktivitet?

Stinasol, må bare spørre, hvor lenge har du holdt på?

__________________
Hilsen Turid

På vei tilbake til seg selv..
turid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 20:13   #4
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: økt aktivitet?

Hei jeg har gått på lavkarbo i 3 mnd..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 20:29   #5
turid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
Innlegg: 149
turid er ny på veien

Sv: økt aktivitet?

Wow, Stinasol! Kan jeg spørre deg hvordan en typisk dag ser ut? Sliter med å få til dagene mine. Har litt flere kg enn du hadde og vil gjerne gå ned ca. 40 kg til.

__________________
Hilsen Turid

På vei tilbake til seg selv..
turid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 20:56   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: økt aktivitet?

Opprinnelig lagt inn av smellen, her.

har nettopp begynt med atkins...har et ok aktivitetsnivå men lurer på om det er nødvendig og øke det enda mer for at dette ska få best effekt?

Atkins har ikke sagt at en ikke behøver å trene/væe i aktivitet- I Atkins boka (siste utgave 2002/03) står det: Excercise is not an option it´s a must ! Med andre ord. Det er IKKE valgfritt om du skal trene/være i aktivitet på Atkins, det er en forutsetning for å lykkes 100 %.

Det er fullt mulig å gå ned uten å trene, men du får absolutt størst utbytte både under og etter vekttap om du gjør det. De fleste "sofapoteter" klarer IKKE å holde vekten etterpå. Om du allerede trener er det ikke nødvendig å øke mer. Det viktigste er at du trener ! Å gjøre det til en vane å være i bevegelse er det det aller beste

Jeg har fulgt Atkins siden 1982 og har absolutt hatt det lettest når jeg har trent. I perioder uten trening har jeg lagt på meg.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 21:54   #7
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: økt aktivitet?

jeg har ikke tatt av alle kg på lavkarbo(fikk desverre ikke vite om at det eksisteret en gang, før for 3 mnd siden) jeg "sultet vekk 18 kg (begnte i mars 05)spiste ca 3 knekke brød for dagen,var sulten konstant og i skikkelig dritt humør!!! så fortalte en veninne om atkins og vi begynte sammen for meg er en typisk dag sånn: frokost: 1 fiber rik med dansk greddost,vann,1 magnesium tabellett og 1 spektro(multi vitamin)lunsj: 1 pizza stykke(lavkarbo pizza) middag: 1/2 fransk fiskegrateng med ost og smeltet smør kvelds:1 speil egg med bacon..men jeg spiser for lite grønnsaker (SKAL prøve å gjøre noe med dette) drikker kun vann ca 3 liter for dagen! går også 1 trilletur med jenten min på 1 år om morgenen(hver dag) og en tur med hunden på kvelden..løper også 30 min på tredemølle hver dag..håper du når målet ditt..masse lykke til

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fysisk aktivitet for type A smosje Type A 7 02-06-10 11:55
Om reklameforbud, aktivitet og kostholdsopplæring firth Generell diskusjon 5 12-10-06 07:46
Utviklingen i Norsk kosthold 2005 Fedonisten Generell ernæringsdebatt 6 04-02-06 09:20
Aktivitet på sidene her Summer Generell diskusjon 0 17-08-05 20:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no