Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ha en god 1.Mai alle sammen

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-05-07, 14:20   #1
Traxior
Medlem
 
Traxior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bø i Telemark
Alder: 44
Innlegg: 291
Traxior er ny på veien

Ha en god 1.Mai alle sammen

Som arbeider og fagforeningsidiot, så ville jeg benytte sjansen til å kunne ønske alle her inne en god 1.Mai. Pris hva dere har fått, og minn alle de som har stått på for oss i tidligere år.

__________________



Besøk bloggen til Traxior på http://feitmann.com
Traxior er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert med inspirasjon fra ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 14:25   #2
Grethe B
Seniormedlem
 
Grethe B sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 52
Innlegg: 1.627
Grethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snill

Sv: Ha en god 1.Mai alle sammen

Ha en nydelig 1.mai du også!!

__________________
Hilsen meg.
Grethe B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 23:47   #3
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Ha en god 1.Mai alle sammen

... her var det ikke mange som slang seg på!

Fortsatt god fest! .. får jeg si, da.

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 00:48   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ha en god 1.Mai alle sammen

Opprinnelig lagt inn av Traxior, her.

Som arbeider og fagforeningsidiot, så ville jeg benytte sjansen til å kunne ønske alle her inne en god 1.Mai. Pris hva dere har fått, og minn alle de som har stått på for oss i tidligere år.

Som odelsjente er det skjellsord jeg hører! Nå er det noen år siden jeg bodde på gården, og kommer ikke til å overta, men for meg vil alltid 1. mai være en dag du skal kjøre på jordet eller på andre måter vise avstanden til arbeiderne.. fikk det inn fra besteforeldra..

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 00:55   #5
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Ha en god 1.Mai alle sammen

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Som odelsjente er det skjellsord jeg hører! Nå er det noen år siden jeg bodde på gården, og kommer ikke til å overta, men for meg vil alltid 1. mai være en dag du skal kjøre på jordet eller på andre måter vise avstanden til arbeiderne.. fikk det inn fra besteforeldra..

Nå henger jeg ikke med... Er bønder uten fagorganisasjon..?

Ellerer du den eneste som tør å innrømme at du 1: ikke jobber , 2: var ute i hagen og vannet blomster i steden for å gå på jobben i dag.


ps: jeg har gått i tog i dag... (Gratis trim OG fin brunfarge på kjøpet.)

__________________
Just keep swimming

Sist redigert av chili : 05-05-07 kl 14:12.
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 00:56   #6
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Ha en god 1.Mai alle sammen

Ja, bønder er kjent for det...

God første mai! Ja, det som er igjen av den.

Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 01:00   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ha en god 1.Mai alle sammen

Opprinnelig lagt inn av chili, her.

Nå henger jeg ikke med... Er bønder uten fagorganisasjon..?

Så absolutt. En av mange "goder" bønder ikke har. I tillegg til faste arbeidstider, et innbringende og respektert yrke mm...
I tillegg skulle man vel fra gammelt av skille mer enn i dag mellom bønder og arbiedere. Og å feire 1. mai var ikke noe bønder gjorde, siden det er arbeiderens dag. Nå i dag er skillene mye mer flytende siden de fleste må ta seg arbeid ved siden av for å ha råd til å drive en gård, men jeg tviler på du fant mange av de i noe tog

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 00:03   #8
Solan
Medlem
 
Solan sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Grimstad
Alder: 57
Innlegg: 288
Solan er ny på veien

Sv: Ha en god 1.Mai alle sammen

Er en stund siden jeg gikk i tog i Oslo (vel, var med og arrangerte) under parolen "Verneplikt er Slaveri". Jeg og en gjeng med totalnektere og annet vettugt pakk klarte å klemme oss inn mellom NKP og Blitz, og hadde 1. mai-togets desidert største banner. De utskremte vernepliktige langs som stod enkelte steder langs løypa satte tydelig pris på parolen.

__________________
--Solan

Solan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen mix; utforsker Weston A Price / Mary Enig / Sally Fallon Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 14:08   #9
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Ha en god 1.Mai alle sammen

Stilig, Solan! Bra sted å skvise seg inn i mellom også...

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei alle sammen ayliah Generell diskusjon 1 24-03-04 22:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no