Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurodiet produkter tilovers

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-11-06, 13:42   #1
turid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
Innlegg: 149
turid er ny på veien

Eurodiet produkter tilovers

Hei

Jeg har kjøpt endel eurodiet produkter jeg ikke kommer til å bruke. Ikke fordi jeg ikke går på dietten, men fordi jeg klarer virkelig ikke smaken av endel av produktene.

Så tenkte jeg at i stedet for at jeg bare kaster de, kanskje noen ville kjøpe de av meg? Send en pm i såfall

__________________
Hilsen Turid

På vei tilbake til seg selv..
turid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 14:20   #2
Lille trille
Gjest
 
Innlegg: n/a
Smile

Sv: Eurodiet produkter tilovers.

Hei.
Hvordan går det med dietten? Har den fungert bra for deg?

  Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:27   #3
turid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
Innlegg: 149
turid er ny på veien

Sv: Eurodiet produkter tilovers.

Joo, jeg er vel egentlig fornøyd. Men jeg har aldri vært i fase 1. Snakket med legen om det regner med jeg kommer til å ta noen uker i fase 1 over nyttår. Ikke har jeg gått så veldig mye ned i vekt heller. Har gått ned ca 10 kg siden midten av august. De siste 3 ukene har jeg stått stille. Frustrerende. Har mange kilo å ta av så skulle gjerne ønske det gikk litt fortere. Skal ned 40-45 kilo til. Legen sier jeg bør være fornøyd om jeg går ned 30 kg på et år, men det tar jo såh lang tid. Skulle jo helst våkne i morgen og være ferdig.

Jeg er ikke så flink til å få i meg grønnsakene. Dessverre. Så tips på hvordan jeg kan få i meg de tas i mot med takk.

__________________
Hilsen Turid

På vei tilbake til seg selv..
turid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 14:30   #4
terra
Medlem
 
terra sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 287
terra har en fantastisk aura rundt segterra har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Sv: Eurodiet produkter tilovers.

hei.

Viss du har kako, så vil eg gjerne kjøpe det av deg.

Eg har mykje frokostblandings til overs. Så viss nokon vil ha det må dei gi ein beskjed.

Therese

__________________
terra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:51   #5
terra
Medlem
 
terra sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 287
terra har en fantastisk aura rundt segterra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Eurodiet produkter tilovers.

Hei. Eg har også sjokladebar(5), omelett og 10 pakka på grønnsaksuppe

berre å gi beskjed

__________________
terra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 14:27   #6
tumla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Eurodiet produkter tilovers.

Heisann!

Alt for tykk studine kunne godt tenke seg å starte med Eurodietten nå. Kunne jo vært fint å få kjøpt produkter andre ikke skal bruke.

  Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 14:30   #7
tumla
Gjest
 
Innlegg: n/a
Red face

Sv: Eurodiet produkter tilovers.

Heisann!
Alt for tykk studine kunne godt tenke seg å starte med Eurodiett sånn cirka nå...når ribbetiden er over ) Kunne jo vært fint å få kjøpe produkter andre ikke skal bruke.

  Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 10:14   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiet produkter tilovers.

Vil bare minne på at Eurodiett ikke er noe man kan begynne på "for seg selv". Den foreskrives kun av godkjente Lindberg leger ! Dette er veldig viktig !!

Er man allerede satt på kuren av en lege er det OK å bytte/kjøpe produkter altså

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 22:03   #9
herdah
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2
herdah er på en erverdig vei

Sv: Eurodiet produkter tilovers.

jeg vil gjerne kjøpe, hva har du og hva koster de?

herdah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 20:22   #10
anita-k
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 48
Innlegg: 8
anita-k er på en erverdig vei

Sv: Eurodiet produkter tilovers.

Opprinnelig lagt inn av turid, her.

Hei

Jeg har kjøpt endel eurodiet produkter jeg ikke kommer til å bruke. Ikke fordi jeg ikke går på dietten, men fordi jeg klarer virkelig ikke smaken av endel av produktene.

Så tenkte jeg at i stedet for at jeg bare kaster de, kanskje noen ville kjøpe de av meg? Send en pm i såfall

Hei. Hvis du har omelett hadde jeg vært intr. kan bytte mot grønnsaksuppa... yækki
mail meg hvis du vil
hilsen anita-k

anita-k er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 20:57   #11
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurodiet produkter tilovers.

Er det noen av disse produktene som er gode i det hele tatt?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 21:07   #12
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Eurodiet produkter tilovers.

Opprinnelig lagt inn av Titti32, her.

Er det noen av disse produktene som er gode i det hele tatt?

tenkte akkurat på det samme...

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 21:33   #13
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurodiet produkter tilovers.

Har en venninne som skal starte på dette og hun ramset opp f.skj. desserter, brownies, cappuchino osv. Høres jo ut som en drøm

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 08:51   #14
Rulle Rusk
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Eurodiet produkter tilovers.

Opprinnelig lagt inn av Titti32, her.

Har en venninne som skal starte på dette og hun ramset opp f.skj. desserter, brownies, cappuchino osv. Høres jo ut som en drøm

Nåja... drøm og drøm
Men det er klart... de har vel prøvd å gjøre det beste ut av det...
Dessertene minner ikke engang om dessert etter min mening... jo kanskje fargen... knall rosa bl.a.
For mennesker som skal kutte ut raske karbohydrater og gradvis endre livsstil til et "nei-takk-til-sukker-hvetemel-og-poteter"-liv så er det et paradoks å selge potetsuppe, brownies, sjokolade og karamellbarer, søte desserter... Men det er nå min mening...
Jeg går på Eurodiett jeg altså, så jeg har godtatt dette med andre ord.. men jeg gjør meg noen tanker...
Forøvrig orker jeg ikke tanken på dessertene i det hele tatt men cappuchinoen er frokosten min og faktisk god!
Legen min på Lindbergklinikken sa en ting da jeg startet (og jeg signerer) at ingen av disse produktene er gode alene for seg selv! Du må gjøre noe med dem i form av tilbehør, krydder osv...

  Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 09:29   #15
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurodiet produkter tilovers.

Opprinnelig lagt inn av Rulle Rusk, her.

Nåja... drøm og drøm
Men det er klart... de har vel prøvd å gjøre det beste ut av det...
Dessertene minner ikke engang om dessert etter min mening... jo kanskje fargen... knall rosa bl.a.
For mennesker som skal kutte ut raske karbohydrater og gradvis endre livsstil til et "nei-takk-til-sukker-hvetemel-og-poteter"-liv så er det et paradoks å selge potetsuppe, brownies, sjokolade og karamellbarer, søte desserter... Men det er nå min mening...
Jeg går på Eurodiett jeg altså, så jeg har godtatt dette med andre ord.. men jeg gjør meg noen tanker...
Forøvrig orker jeg ikke tanken på dessertene i det hele tatt men cappuchinoen er frokosten min og faktisk god!
Legen min på Lindbergklinikken sa en ting da jeg startet (og jeg signerer) at ingen av disse produktene er gode alene for seg selv! Du må gjøre noe med dem i form av tilbehør, krydder osv...

Ja, den tanken har slått meg også. Hvorfor lage ting med sjokoladesmak hvis man skal prøve å avvenne seg med dette
Dersom jeg tar meg en Atkins-bar så får jeg jo stilnet noe av suget, men ofte kan det bare gjøre vondt verre

Men flott at du er bevist på dette selv om du følger kuren

Jeg prøvde meg på Noka-dietten en dag, men shake til frokost, en bar til lunsj og en pastasak til middag. Jeg var så uvel og svimmel og rar, men mulig man ikke kan sammenligne Noka og Eurodiett sine produkter altså.

Har du gått ned mye da?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
To herlige produkter for enhver lavkarboperson Faxe83 Lavkarbo generelt 9 24-07-07 11:00
Favoritt produkter og hvor man får tak i de Melania Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 03-04-07 16:37
Atkins produkter - igjen Albertine Atkins kosthold 37 19-04-05 18:11
Eurodiet kontra lavkarbo-mat MHM Eurodiett 3 27-02-05 20:32
Nye dr. Lindbergs produkter MHM Dr Lindbergs 4 20-05-04 16:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no