Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Partystoppere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-01-09, 13:53   #1
Summergirl
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 93
Summergirl er på en erverdig vei

Partystoppere

Skal si vi er forskjellige.
For noen er kunstig søtningsmiddel partystopper, for andre er det meieripordukter, ost, cherrytomater og kaffe som er fienden.
Det eneste som alle ser ut til å "tåle" er egg, kjøtt og blomkål. Så kanskje vi burde utlyse en konkurranse om den den beste
"kjøttogblomkålomeletten"........laget med 2-3 liter vann såklart og en heil haaaaaug med fett

Neida, fra spøk til revolver, synes det er litt vanskelig å finne ut hva kroppen min tåler jeg.

__________________


Summergirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 14:34   #2
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Partystoppere.

Etter en stund så merker du hva kroppen tåler. Går du ned i vekt slik du spiser nå så tåler du det du spiser nå. Etterhvert kan du begynne legge til ting samtidig som du følger med vekta. Stopper det opp vet du at du ikke kan spise den tingen
Kan virke litt komplisert å sette seg inn i, men går ganske automatisk etter en stund.

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 14:35   #3
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Partystoppere.

Jeg syns også det er vanskelig å finne ut hva partystopperne mine er. Så langt har jeg funnet ut at tomat uten tvil er en partystopper for meg. Og jeg som elsker tomater! Er det ikke typisk..

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 14:39   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Partystoppere

Meieriprodukter! Har antagelig kaseinintoleranse (melkeprotein), så det er en naturlig forklaring. Merker et større velbehag i magen uten, og da blir ikke forsakelsen så stor.
Smør går heldigvis greit.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 14:49   #5
ayli
Medlem
 
ayli sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 50
ayli er på en erverdig vei

Sv: Partystoppere

... og der gikk det opp et lys for meg
Har spist fløte hver dag uka her. Det går saaaakte nedover. I går spiste jeg det ikke, og vips ned 600 g til i dag

(enda jeg spise noen smarties i går lystre

__________________
Startet med ketolysekuren 10. januar.
ayli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 14:50   #6
ayli
Medlem
 
ayli sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 50
ayli er på en erverdig vei

Sv: Partystoppere

[quote=ayli;625202]... og der gikk det opp et lys for meg
Har spist fløte hver dag uka her. Det går saaaakte nedover. I går spiste jeg det ikke, og vips ned 600 g til i dag

(enda jeg spise noen smarties i går lystre: )

__________________
Startet med ketolysekuren 10. januar.
ayli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 14:51   #7
ayli
Medlem
 
ayli sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 50
ayli er på en erverdig vei

Sv: Partystoppere

[quote=ayli;625205][quote=ayli;625202]... og der gikk det opp et lys for meg
Har spist fløte hver dag uka her. Det går saaaakte nedover. I går spiste jeg det ikke, og vips ned 600 g til i dag

(enda jeg spise noen smarties i går ... )

__________________
Startet med ketolysekuren 10. januar.
ayli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 14:55   #8
Cap.
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hordaland
Alder: 57
Innlegg: 10
Cap. er en juvelCap. er en juvelCap. er en juvel

Sv: Partystoppere.

Opprinnelig lagt inn av sma, her.

Jeg syns også det er vanskelig å finne ut hva partystopperne mine er. Så langt har jeg funnet ut at tomat uten tvil er en partystopper for meg. Og jeg som elsker tomater! Er det ikke typisk..

Kan tomat være partystopper??? Men det kan jo være forklaringen på hvorfor jeg har gått OPP igjen to kilo andre uken i ketolyse Her trengs det det videre forskning... forresten takk...

__________________
Totalbilde etter to årKetolysekur fra 5/1.08
Cap. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra usikker til ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 15:04   #9
Schmoopy
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 131
Schmoopy er på en erverdig vei

Sv: Partystoppere

utrolig kjedelig at det skal være sånn...

Tomater og fløte altså... er det vanlig eller? Huff håper ikke dette gjelder meg.

Schmoopy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 15:50   #10
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Partystoppere.

Opprinnelig lagt inn av Cap., her.

Kan tomat være partystopper??? Men det kan jo være forklaringen på hvorfor jeg har gått OPP igjen to kilo andre uken i ketolyse.

Jepp Tomaten er partystopper hos meg også.

Tror det kan være fordi tomaten pr definisjon er et bær, (frøene i et væskefylt hulrom inni).

Jeg er ekstremt var på karber, tåler nesten ingen ting hvis jeg skal gå ned. Kan ikke spise noen slags bær, ikke bringebær heller, selv om det står i ukesmenyen i ketolyseboka. Dessuten tåler jeg ingen ting med soyaprotein eller bakemiks heller. Hrmpf...!!! Meeen: er VELDIG glad i koldtbordet mitt jeg da, og synes jeg spiser verdens deiligste mat; røkt laks, eggerøre, roastbeef, remoulade, løk, spekemat, ribbe, koteletter, bearnaisesaus...mmm...

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 17:51   #11
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Partystoppere

Jeg syns også dette med partystoppere er vanskelig. Jeg har stått veldig stille de siste par ukene, og aner ikke hvor jeg skal begynne å kutte hen. Prøver å analysere hva jeg spiser nå som jeg ikke spiste før... Men jeg syns vel heller at det er slik at jeg er blitt flinkere til å kutte i typiske partystoppere som f.eks søtningsmiddel. Det eneste jeg kan tenke meg er bringebær og nøtter. Spiste dette tidligere også, men jeg har nok kanskje økt mengden av disse noe... Ellers tenker jeg at det er katastrofe dersom jeg må kutte melkeprodukter. Fløte... ok. Kan klare meg uten. Men rømme.... Og OST...!?!

Dessuten tenker jeg at det er ganske tidkrevende å finne ut av hva som virkelig er partystoppere. Jeg mener... man bør kanskje prøve å la vær å spise en enkelt matvare i en periode for deretter å prøve å spise den igjen, før man virkelig kan vite at det faktisk er en partystopper. Ellers kan det jo hende at vektstillstand bare er en tilfeldighet. Kanskje hadde man litt ekstra vann i kroppen (hormonelle svingninger) samtidig som at man spiste litt ekstra av en typisk partystopper. Eller kanskje kroppen bare bestemte seg for at det var på tide med et lite platå akkurat den uka man var litt generøs med mandlene....? Ikke så greit å vite nei...

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 17:56   #12
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Partystoppere

Jeg syns også dette er vanskelig. Jeg gikk ned i to uker, og så har jeg gått opp en halv kilo i uke tre. Jeg har en sterk mistanke om at det er fløte/rømme, men jeg klaharer meg ikke uten!
Men-men. Jeg spiser opp det som fins i hus, og så prøver jeg en stund uten.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 17:57   #13
Schnupsiii
Medlem
 
Schnupsiii sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 130
Schnupsiii er på en erverdig vei

Sv: Partystoppere

Vart litt skræmt no
Tomater er jo det beste jeg vet, så hvis jeg må ofre det for å lykkes, da daler nok motivasjonen...

Men foreløpig er det jevn og god nedgang

Men er det sånn at disse partystopperne plutselig inntrer? At man kan tåle f.eks tomater en stund, men så plutselig er det full stopp?

__________________
Schnupsiii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 18:09   #14
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Partystoppere

Altså, jeg gikk fint ned i to uker og spiser akkurat det samme nå. Bom stopp.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 18:30   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Partystoppere

Kroppen endrer seg. Jeg gikk ned omtrent tjue kg før det stoppet opp, og jeg hadde fortsatt minst ti kg igjen.
Det gikk over et år før jeg testet ut uten meieriprodukter. Kan være søtningsmiddel også for alt jeg vet, men jeg har aldri spist særlig av det.
Men altså dere, man må jo bare måle ting opp mot hverandre! At noe er en partystopper betyr ikke at man ikke kan gjeninnføre det når ønsket vekttap er nådd!
Å si at man "ikke klarer seg uten" det eller det, den tror jeg ikke noe på! Som sagt; Hva er viktigst; Å oppnå det vekttapet og den helsa man ønsker, eller å spise rømme og ost?
Jeg synes ikke valget er særlig vanskelig.
Dessuten vet jeg at jeg kan spise litt nå og da når jeg har gått ned det jeg skal.

Ikke mist motivasjonenen! Tenk på hva dere oppnår med noen små forsakelser for en viss periode

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 19:24   #16
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Partystoppere

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

... Det eneste jeg kan tenke meg er bringebær og nøtter. Spiste dette tidligere også, men jeg har nok kanskje økt mengden av disse noe...

Jeg tror nok også at det kan være det ja, Trillian Bringebær og nøtter er kjente syndere dessverre.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 19:48   #17
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Partystoppere

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men altså dere, man må jo bare måle ting opp mot hverandre! At noe er en partystopper betyr ikke at man ikke kan gjeninnføre det når ønsket vekttap er nådd!
Å si at man "ikke klarer seg uten" det eller det, den tror jeg ikke noe på! Som sagt; Hva er viktigst; Å oppnå det vekttapet og den helsa man ønsker, eller å spise rømme og ost?
Jeg synes ikke valget er særlig vanskelig.
Dessuten vet jeg at jeg kan spise litt nå og da når jeg har gått ned det jeg skal.

Ikke mist motivasjonenen! Tenk på hva dere oppnår med noen små forsakelser for en viss periode

Jeg er forsåvidt enig i dette altså photo Viktige poenger! Prioriteringen er ikke spesielt vanskelig. Men det er likevel sånn at jeg mener kostholdet blir vanskeligere enn det var tidligere. Det krever mer viljestyrke. Jeg er jo alt for glad i ost og rømme.

På den annen side er man jo blitt litt bortskjemt på denne ketolysekuren da. Jeg har aldri vært borti en diett/kur som er så enkel å gjennomføre. Selv dersom man må kutte ost og rømme tror jeg det blir både enklere, sunnere og mer tilfedsstillende enn hvilken som helst lavkaloridiett.

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Jeg tror nok også at det kan være det ja, Trillian Bringebær og nøtter er kjente syndere dessverre.

Håper på det ja! Det er det som er enklest å kutte. Har spist en del av det i det siste fordi det er enkelt å komme opp i karbantall med bringebær og nøtter. Har hatt litt problemer med å få i meg nok karber (er jo mett hele tida). Får heller prøve å være bevisst på å spise grønnsaker med høy egenvekt for å få i meg de karbene.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 21:23   #18
soffagris
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 39
soffagris er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Partystoppere

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Bringebær og nøtter er kjente syndere dessverre.

Nøtter er partystopper for meg har jeg mistanke om. Enda så gode Nilles nutty-cheese-muffins var! Men; jeg slutter ikke helt å spise det, for det er jo mange fettsyrer der som er bra feks, dessuten er de PRAKTISKE! Men må minske inntaket.

Ikke bra å stresse for mye med farten på vektnedgangen heller. Har innsett at det har tatt mange år å bli så feit, så da er det nesten urettferdig å forvente at man skal bli normalvektig på tre mnd.

__________________


soffagris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 21:34   #19
ayli
Medlem
 
ayli sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 50
ayli er på en erverdig vei

Sv: Partystoppere

Tror jeg må teste ut dette med stoppere, en for en ting ...

__________________
Startet med ketolysekuren 10. januar.
ayli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 01:05   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Partystoppere

Jeg elsker også rømme og ost, men ennå mer elsker jeg et stabilt blodsukker og en samarbeidsvillig kropp.
Men igjen tror jeg det kan være enklere for meg, da jeg i hovedsak startet med lavkarbo for helsa sin del, etter å ha blitt forespeilet diabetes før fylte tredve av legen min. Da går det på langt mer enn en slank kropp

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 01:30   #21
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Partystoppere

Åh, jeg får så angst av sånn tråd! angst. angst.angst.

*gjemmer meg og bare spiser isbergsalat i 6 mnd*

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 07:13   #22
snuppsi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 43
Innlegg: 20
snuppsi er på en erverdig vei

Sv: Partystoppere

Hm.. Jeg tar det faktisk med knusende ro at jeg ikke har gått ned denne uka, for da vet jeg iallefall hva som må til Neste uke kutter jeg tomater, meieriprodukter og all kunstig søting..

snuppsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 15:14   #23
inglan
Juniormedlem
 
inglan sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 32
inglan er på en erverdig vei

Sv: Partystoppere

Dere som har testa ut partystoppere, hvor lang tid tar det før du vet resultatet?
Må jeg holde på en uke eller enda lengre?

__________________




inglan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 13:08   #24
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Partystoppere

Opprinnelig lagt inn av inglan, her.

Dere som har testa ut partystoppere, hvor lang tid tar det før du vet resultatet?
Må jeg holde på en uke eller enda lengre?

Det samme sitter jeg og lurer på... Vekta har stått stille, leeeeenge og jeg har i det siste kuttet ut diverse ting som er kjente partystoppere men nåla på vekta siger ikke nedover nei.

arnakristin

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 13:26   #25
Blueswoman
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 11
Blueswoman er på en erverdig vei

Sv: Partystoppere.

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Jepp Tomaten er partystopper hos meg også.

Tror det kan være fordi tomaten pr definisjon er et bær, (frøene i et væskefylt hulrom inni).

Jeg er ekstremt var på karber, tåler nesten ingen ting hvis jeg skal gå ned. Kan ikke spise noen slags bær, ikke bringebær heller, selv om det står i ukesmenyen i ketolyseboka. Dessuten tåler jeg ingen ting med soyaprotein eller bakemiks heller. Hrmpf...!!! Meeen: er VELDIG glad i koldtbordet mitt jeg da, og synes jeg spiser verdens deiligste mat; røkt laks, eggerøre, roastbeef, remoulade, løk, spekemat, ribbe, koteletter, bearnaisesaus...mmm...

Men da må det jo gå fint å bare spise tomatkjøttet da ? Skjære tomatene i fire og vippe ut "gørra" inni? Det er jo tomatkjøttet som er best allikevel syns nå jeg

__________________


Blueswoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
partystopper, vektbrems


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Partystoppere Marri Spørsmål og svar 3 02-12-08 15:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no