Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Geniale sjokoladebiter

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-04-09, 13:43   #1
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Geniale sjokoladebiter

Jeg synes de er geniale, fordi de både er veldig gode, og fordi de er så fulle av lovlig fett.

Ingredienser:

50 gram delfiafett
1/2 dl fløte
50 gram 86 % sjokolade
25 gram smør
ca 25 gram av hva man vil som fyll, f.eks. hakkede nøtter og litt rosiner.
(Smaker minst like godt som fruktnøtt denne varianten)

Slik gjør jeg:

Smelt delfiafettet i microen. Bland inn fløten og gi et lite oppkok. (Bare såvidt)
Rør inn smøret før sjokoladen.
Fordel tilsetningene i isterningsform og hell den smeltede sjokoladen over. Putt i fryseren og nyt om en stund. Er best om de får bli i fryseren. Blir litt for myke hvis de havner i kjøleskapet.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 25-05-09 kl 00:57.
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 14:29   #2
Mjauritz
Medlem
 
Mjauritz sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 51
Innlegg: 209
Mjauritz er ny på veien

Sv: Geniale sjokoladebiter

mmmm...... skal prøves! Takk!

__________________



Mjauritz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 16:49   #3
bene75
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6
bene75 er på en erverdig vei

Sv: Geniale sjokoladebiter

Guuuuuu d hørtes godt ut og jeg elsker jo mørk sjokolade Må prøves i morgen den dag Hvor kjøper jeg 86 %?

bene75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 18:54   #4
Liv
Seniormedlem
 
Liv sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.685
Liv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snill

Sv: Geniale sjokoladebiter

Opprinnelig lagt inn av bene75, her.

Guuuuuu d hørtes godt ut og jeg elsker jo mørk sjokolade Må prøves i morgen den dag Hvor kjøper jeg 86 %?

På vanlige matbutikker, Freia sin

__________________
Liv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldemanaktig Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 22:18   #5
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Geniale sjokoladebiter

slurp..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 15:15   #6
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Geniale sjokoladebiter

Delfiafett er vel ikke sunt? Da ville jeg heller ha brukt cocosa.

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 15:37   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Geniale sjokoladebiter

Opprinnelig lagt inn av SusieBlues, her.

Delfiafett er vel ikke sunt? Da ville jeg heller ha brukt cocosa.

Jeg bruker bare cocosa og Anthon- sjokolade med bittelitt nøtter i, jeg!

Men delfiafett er visst ikke så ille som vi går rundt og tror!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 15:45   #8
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Geniale sjokoladebiter

Opprinnelig lagt inn av SusieBlues, her.

Delfiafett er vel ikke sunt? Da ville jeg heller ha brukt cocosa.

Jeg brukte cocosa tidligere, men har nå lært at delfiafettet er mer enn sunt nok.

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg bruker bare cocosa og Anthon- sjokolade med bittelitt nøtter i, jeg!

Men delfiafett er visst ikke så ille som vi går rundt og tror!

Jeg har også brukt anthon bergs sukkerfrie med 54 % sjokolade noen ganger. Er ikke like fornøyd med den, siden den inneholder kunstig søtning, + at konsistensen ikke blir like bra. Synes jeg da.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 15:50   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Geniale sjokoladebiter

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Jeg brukte cocosa tidligere, men har nå lært at delfiafettet er mer enn sunt nok.
Jeg har også brukt anthon bergs sukkerfrie med 54 % sjokolade noen ganger. Er ikke like fornøyd med den, siden den inneholder kunstig søtning, + at konsistensen ikke blir like bra. Synes jeg da.

Har delfiafett i kjøleskapet, jeg. Kanskje jeg skal prøve din variant i dag?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 16:46   #10
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Geniale sjokoladebiter

Bare å gå i gang! Det er jo så fort gjort. I dag skal jeg lage en variant med Nøttefabrikkens Nøtti Frutti i. Det var veldig vellykket sist. Tar bare 3 rosiner og 2 fruktbiter i hvert "hull", + noen nøtter så klart. Blir ikke så galt karbemessig det, hvis man ikke har tenkt å fråtse da.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 17:41   #11
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Geniale sjokoladebiter

Jeg har prøvd en litt annen variant, med bare delfiafett og sjokolade og bittelitt fløte Hadde noen salte peanøtter i muffinsformer, sjokoladeblandingen over og rett i kjøleskapet. Utrolig godt!!
Skal prøve denne oppskriften neste gang

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 18:08   #12
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Geniale sjokoladebiter

Denne skal prøves.

Takk Nalana!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 18:16   #13
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Geniale sjokoladebiter

Håper de faller i smak Bee.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 20:18   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Geniale sjokoladebiter

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Jeg brukte cocosa tidligere, men har nå lært at delfiafettet er mer enn sunt nok.


Hvor har du lært det? Jeg spør av oppriktig nysgjerrighet altså, for det hadde jo vært flott om det var sånn. Jeg er skeptisk etter å ha lest endel om Delfiafett her på forumet, der det bla. bannlyses av Nille, HP og andre. *skeptisk*

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 20:32   #15
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Geniale sjokoladebiter

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvor har du lært det? Jeg spør av oppriktig nysgjerrighet altså, for det hadde jo vært flott om det var sånn. Jeg er skeptisk etter å ha lest endel om Delfiafett her på forumet, der det bla. bannlyses av Nille, HP og andre. *skeptisk*

Delfiafett er herdet kokosolje. Målet med herding er å gjøre umettet fett om til mettet gjennom tilførsel av hydrogen (hydrogenisering). Mettet fett er fast og holder seg bedre. Transfett dannes ved ufullstendig hydrogenering, der ikke alle fettsyrene mettes.

Kokosolje er i utgangspunktet svært mettet (85 %), og dermed er det lett å herde den fullstendig. Derfor er det rimelig å anta at delfiafett er OK, siden det er såpass enkelt å fullherde kokosoljen. Dette er ellers uøkonomisk med f. eks. soyaolje, som er høyst umettet.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 20:33   #16
Liv
Seniormedlem
 
Liv sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.685
Liv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snill

Sv: Geniale sjokoladebiter

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ght=delfiafett

__________________
Liv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldemanaktig Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 21:01   #17
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Geniale sjokoladebiter

Opprinnelig lagt inn av olav-rob, her.

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ght=delfiafett

Diskusjonen er dessverre utilfredstillende. De greier bare å fastslå at delfia ikke inneholder vitaminer. De påstår også at delfiafett har lite (?) laurinsyre, som er feil da herdet kokosfett har anslagsvis 39-60 % laurinsyre. Det minner mer om hysteri fra tilhengere av cocosa, som igjen minner mer og mer om en religion.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 15:07   #18
Perdita
Seniormedlem
 
Perdita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 672
Perdita er en juvelPerdita er en juvelPerdita er en juvel

Sv: Geniale sjokoladebiter

Jeg er allikevel mye mer skeptisk til en varmpresset og herdet type fett enn til en kaldpresset variant uansett hvilken det er snakk om (hvis den ikke skal brukes til steking), og holder meg derfor til cocosaen min.

__________________
Min journal: Perditas verden og minskende midjemål



Mamma til tvillinggutter født mars 2010
Perdita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 16:46   #19
Stilken
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 89
Stilken er på en erverdig vei

Sv: Geniale sjokoladebiter

Denne skal jeg teste ut i helgen

Takk

__________________
7 kg borte,1 kg igjen
Tar vektnedgangen som en BONUS
Stilken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 00:42   #20
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Geniale sjokoladebiter

Her kommer bilder. Klarte ikke å legge dem i hovedinnlegget.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 00:44   #21
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 58
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Geniale sjokoladebiter

Kjempefin oppskrift!
Veldig godt med sprøstekt hakket bacon som alternativ til nøtter/rosin. Tro det eller ei

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 00:48   #22
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Geniale sjokoladebiter

Så vanskelig det skulle være da. Nå da:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg mai frem til 09 010.jpg (374,2 KB, 287 visninger)
Filtype: jpg mai frem til 09 021.jpg (179,3 KB, 246 visninger)
__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 00:50   #23
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Geniale sjokoladebiter

Opprinnelig lagt inn av Skautrollet, her.

Kjempefin oppskrift!
Veldig godt med sprøstekt hakket bacon som alternativ til nøtter/rosin. Tro det eller ei

Høres sprøtt ut, men kanskje jeg prøver. Ellers har jeg hørt at potetgull og sjokolade skal være en uslåelig kombinasjon. Vet ikke om jeg tør prøve det men...

Har visst glemt å fortelle om baileysvarianten. Tilsett 25 ml baileys i stedet for nøtter eller andre ingredienser.
Sier ikke mer, bare prøv den!

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 22:54   #24
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Geniale sjokoladebiter

Jeg har en porsjon i fryseren nå, med hakkede mandler og kokospulver i.. Gleder meg til de er ferdig

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 23:10   #25
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Geniale sjokoladebiter

Selvfølgelig er salte chips og sjokolade en uslåelig kombinasjon, er jo derfor vi har smash!! yum yum! ("what's this..?") *fnise*

Sjokoladen så nyydelig ut! Er i super sjokoladehumør nå!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hundrevis av geniale erstatningsoppskrifter! Photobscura Lavkarbo generelt 2 14-04-07 21:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no