Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen gode råd? Ketolyse, står stille

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-12-08, 07:14   #1
borb
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 1
borb er på en erverdig vei

Noen gode råd? Ketolyse, står stille

Hei,

Jeg er ei jente på 23 år. Går på ketolyse kuren, men stanger litt, for å si det mildt!

For 3 år siden veide jeg rundt 60 kg, jeg tok p-sprøyta og i løpet av et 1,5 år så gikk jeg opp til 110 kg.

Jeg har slanket meg i alle år etter jeg tok p-sprøyta, alt fra pulverkurer, sulting, grete roede, piller, sykehus dietten o.l. tror jeg har prøvd de fleste. Alle med resultat av nedgang av kg, også gikk det opp igjen ( jo-jo slanking ).

Med grete roede gikk jeg ned til 94 kg. Etter kurs, enda man holdt på og telle kalorier og trene kom kiloene på igjen, enda da jeg fortsatte med grete rode over internett.

Har også vært medlem og fulgt opp vg's vektklubb.

10. Nov. 08 veide jeg 102,5 kg, og startet på Xenical, jeg leste om ketolyse på nettet da jeg var i gang med pillene, jeg startet og ikke spise karbohydrater (mel, sukker, pasta, ris, brød, brus osv), samtidig som jeg tok disse fettløsende pillene før jeg fikk ketolyse boken.

Da gikk jeg ned til 99,2 kg i løpet av 2 uker.
Da jeg fikk boka, leste jeg at man trenger fett, noe som Xenical tar bort 30% av. Jeg var veldig sliten i perioden jeg gikk på Xenical, og ketolyse samtidig.

Jeg sluttet da på Xenical og kjørte full ketolyse kur etter boka.

Siden jeg gjorde dette gikk jeg opp og ned mellom 99,2 og 100,7kg. uansett hva man har gjort med trening, lest om råd på nettet.

I den siste uken har jeg gått opp fra 99,7 til 100,3kg, og kun gått opp siden 21/11, har vært veldig bevisst på og drikke mye vann, ikke for salt, ikke brus/lettbrus/saft, så få karbohydrater som mulig (ikke over 15g pr dag).

Jeg er veldig stanhaftig og skeier ikke ut, drikker sjelden alkohol, og da jeg drikker er det veldig lite, og eneste snacks har vært fleskesvær og bacongull i helgene.

Jeg spiser til frokost et av punktene.
1. 2-3 Egg og bacon med seter rømme som evnt. tilbehør.
2. Eggerøre med fløte.
3. Egg med tinesmør, ekte meierismør.

Til lunsj tar jeg alt fra kjøtt, bacon, salat ( ingen karbo grønnsaker ), fløteost som tilbehør.

Til middag er det medisterdeig, kjøttdeig, alt mulig kjøtt uten karbohydrater ( reint kjøtt ), brokkoli, blomkol, brokkoli gratenger, fisk ved et par anledninger, tunfisk, torsk, laks, reker. Spiser mindre fisk en kjøtt.

Til kvelds, spiser jeg veldig lite, pga jeg spiser ofte sen middag pga. arbeid.

Tester meg hver 2-3 dag med ketostix, og er i god ketolyse som vist på den ketostix'en.

Drikker ihvertfall 1,5 til 2 liter vann hver dag.

Går mye på jobben ( mye trapper hele dagen ), og går turer hjemme ( 20-30 min rask gange ). Tar også situps/steppemaskin noen ganger i uken.

Nå ved siste veiing var det opp til 100,3kg. og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Hva gjør jeg feil? Har vanskelig for å takle motgang når man prøver så hardt på noe.

Er ketolysekuren noe for meg? Målet mitt er å gå ned 30 kg, det målet har jeg hatt i 4 år, og det skal jeg klare. det jeg brenner for hver dag.

borb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-13, 10:29   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Noen gode råd? Ketolyse, står stille

Tråden er fra 2008.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 09-02-13, 19:29   #3
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: Noen gode råd? Ketolyse, står stille

Hahahahaha....

Lett å glemme å titte på datoen.

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En drøy uke på kur ... Nå står alt stille! Ista Ketolysekuren 15 04-07-08 21:38
Det står litt stille nå ... Salt Ketolysekuren 11 02-06-08 09:56
Det står litt stille, nå ... Salt Ketolysekuren 0 28-05-08 00:00
Det står stille ... tuttelure Spis deg ned i vekt med Skaldeman 9 25-11-07 20:47
Vekten står stille her Dagros Ketolysekuren 5 26-05-05 14:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no