Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Gå-musikk

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-08-06, 17:52   #1
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Gå-musikk

Hei
For tiden lufter jeg min skrittteller hver dag og kommer på 8000-10000 skritt. Jeg hører musikk fra min MP3-spiller når jeg går, for meg klarer det hjernen etter en dag på kontoret. Noen dager er det litt slitsomt å gå andre dager føler jeg at jeg nesten svever- bare nesten altså.
De dager det går tungt har jeg merket at noen musikkstykker får meg til å gå rakere og øke skrittlengden litt.
Idag var det Queen " Dont stop me (now). som satte opp farten.

Så fikk jeg ideen til å lage en liste over god og glad Gå-musikk som kan hjelpe på litt tunge dager.

Noen som har gode forslag?

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 18:52   #2
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Gå-musikk

Dette er ikke akkurat musikken jeg hører på til vanlig, men den gjør at jeg får lyst til å marsjere og vrikke på rompen .. Sandy Shaw - Puppet on a string

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 20:14   #3
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Gå-musikk

The Final Coutdown med Europe er feiende fin å gå til..og masse av Abba også..Særlig Give me, give me, give me a man after midtnight..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 20:29   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Gå-musikk

Jeg syns Gipsy Kings låter er flotte å gå etter, - det er iallefall lett å "vrikke" - litt sambasteg på veien. Har kopiert CD over på iPod og arkivert som "På tur"

Ellers er jeg enig i Abba - flott gåmusikk. Og all rock er jo bra !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 21:18   #5
firth
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Gå-musikk

Er jo ikke musikk, men det motiverte meg gjennom en kald, snørik vinter. Gikk mellom halvannen og to timer, tre-fire ganger i uka gjennom skogen i måneskinn og hørte på Ringenes Herre. DET var stemning det. Bortsett fra den ene kvelden jeg møtte en elg.

Av musikk når jeg går, hører jeg mye på Rage Against the Machine og GOD gammel Genesis

  Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 21:42   #6
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Gå-musikk

Dolly Parton: 9 to 5
Michael Jackson: de fleste som ikke er ballader - gjerne fra ''Bad''
Survivor: Eye of the Tiger
Ravi og DJ Løv: Dødssøt
Bjørn Skifs: Hooked on a feeling
Dum Dum Boys: Splitter Pine
Mezzoforte: nesten alt.... favoritt: Garden Party

+++ masse mer da

- men nå begynner ''24''

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 24-08-06, 21:43   #7
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Gå-musikk

mye kul 80-tallsmusikk på min mp3 for tida, og litt gammal house og dance, blanda med country! Jadda...altetende jeg...

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 25-08-06, 11:09   #8
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Gå-musikk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Mezzoforte: nesten alt.... favoritt: Garden Party

Wow! Trodde nesten ikke det var noen flere i Norge som visste om Mezzoforte og "Garden Party", jeg! De er topp, synes jeg også! (Vurderer å kalle en valp "Garden Party" på stamtavla forresten - for det var der "det" skjedde, liksom! Har allerede en som heter "Hooked on a feeling" )

Jeg ble veldig i gå-humør av "That don't impress me much" med Shania Twain forrige dagen, og hva mer? Jo, svenske Kent med "Dom andra" og "FF".

Og siden du nevner Queen - de har jo mange med passe tempo de: "A kind of Magic", "Radio Ga Ga", "Breakthru", "Another one bites the dust" ...

Så må jeg jo nevne mine spesielle favoritter også da: Level 42!
Noen flere enn meg husker vel "Running in the family", "Lessons in love", "Heaven in my hands", "Guaranteed" m.fl.
Masse gå-musikk for meg i hver fall!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-06, 11:31   #9
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Gå-musikk

Det viktigste er vel at man liker musikken... Jeg er litt rock og pop-person, så jeg hører: stage dolls, bon jovi, DumDum boys... og en hel del top 20-musikk... men for at det skal være noe vits i det på en gåtur, så er må det være en jevn rytme i musikken da...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 25-08-06, 22:05   #10
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Gå-musikk

Hei
Mye god musikk, jeg må få sønne min til å laste ned en del, faktisk var det mye jeg allerede har "inne" på min MP3 spiller
At musikk påvirker oss fysisk er godt dokumentert, så det er bare å lage seg sin egen favoritt "gå-musikk"
Vennlig Hilsen
Torkil


Sist redigert av Torkil : 26-08-06 kl 11:14.
Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-09-06, 21:11   #11
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Gå-musikk

Jeg er fryktelig glad i Muse jeg....rock...
Den nye "Starlight" er fiiin...
Jeg blir gira av all musikken deres, så vet ikke om dette hjalp deg...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-09-06, 08:45   #12
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Gå-musikk

Opprinnelig lagt inn av Hyper

Jeg er fryktelig glad i Muse jeg....rock...
Den nye "Starlight" er fiiin...
Jeg blir gira av all musikken deres, så vet ikke om dette hjalp deg...


ååh, muse med supermassive black holes er jo bare råbra.

og forøvrig er john ossi og veldig bra =)

og korn, beck, audioslave,disturbed, deftones, noe av green day, noe av him, the hives, incubus, queens of the stone age, staind, system of a down, velvet revolver, og sist men ikke minst the white stripes.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 01:22   #13
VioLETTa
Medlem
 
VioLETTa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Molde
Alder: 56
Innlegg: 75
VioLETTa er på en erverdig vei

Sv: Gå-musikk

Da jeg var 16 hadde jeg kjæreste som bodde 3 km unna der jeg bodde, og jeg husker jeg hadde Walkman (kassett!!) med opptak av Dire Straits - Tunnel of Love.
Når jeg måtte gå hjem fra hybelen hans om kvelden (fordi siste bussen var gått) var denne musikken helt herlig å gå fort med. Gikk i takt. Plutselig var jeg hjemme!
Nå har jeg nylig kjøpt den samme på CD (hadde den for ca 5 år siden også, men noen har lånt den og ikke levert tilbake! Hallo???)

Har hørt den i bilen den siste uka, og de 4 milene til/fra jobb suser unna!

Må bare få den inn på Mp3 og bruke den som trimmemusikk.. Gleder meg allerede.

__________________





VioLETTa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 09:10   #14
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Gå-musikk

Min mp3 er fylt med 200 metallåter, får ordentlig trykk i gåinga når det er melodisk og tung,metal

Det er neppe så mange som er intresert i akkurat hva jeg hører på, men jeg tar med noe av det beste.

Nightwish ( kan så absolutt anbefales til dem ikke er helt metal i hue)
Metallica
Iron Maiden
Jørn Lande
Einherjer
Ramstein
Hallowen
osv.....

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 16:34   #15
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Gå-musikk

Har masse 80-talls og annen litt eldre popmusikk på min MP3...
E-type hører jeg ofte på når jeg går med staver, da går det hurtig...
Ellers går jeg mye til Def Leppard og mange, mange andre. Er så dårlig på å huske navn på musikk ol.

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 17:04   #16
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: Gå-musikk

Opprinnelig lagt inn av Begod, her.

Min mp3 er fylt med 200 metallåter, får ordentlig trykk i gåinga når det er melodisk og tung,metal

Det er neppe så mange som er intresert i akkurat hva jeg hører på, men jeg tar med noe av det beste.

Nightwish ( kan så absolutt anbefales til dem ikke er helt metal i hue)
Metallica
Iron Maiden
Jørn Lande
Einherjer
Ramstein
Hallowen
osv.....

Hmmmmm! Deilig blanding! Ser ut som vi har samme musikksmak, vi to.

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 19:58   #17
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Gå-musikk

Opprinnelig lagt inn av Begod, her.

Min mp3 er fylt med 200 metallåter, får ordentlig trykk i gåinga når det er melodisk og tung,metal

Det er neppe så mange som er intresert i akkurat hva jeg hører på, men jeg tar med noe av det beste.

Nightwish ( kan så absolutt anbefales til dem ikke er helt metal i hue)
Metallica
Iron Maiden
Jørn Lande
Einherjer
Ramstein
Hallowen
osv.....

Waoooo.... Soulmates!!

Men du glemte InFlames, Children of bodom og HIM

Men her er min litse:
Metallica - Enter Sadman
Pantera - Broken
Pantera - Respect
Beyonce - Suger mama
Beyonce - Freakum dress
Kelly Rowland ft. Eve - Like this
Kid ROck - half your age
Iron Maiden - Run to the hills
InFlames - Free fall
InFlames - Cloyd connected
InFlames - Only for the weak
Children of bodom - needled 24\7
Bob Sinclair - Rock this party

etc...

__________________
Mamma til verdens hærligste William


Sist redigert av Lindabtn : 19-10-07 kl 20:06.
Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 14:03   #18
Aquarius
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 80
Aquarius er på en erverdig vei

Sv: Gå-musikk

Hehe.. nå hører jeg mye på " you can`t stop the beat" fra hairspray musikalen som går på kino.. 60 talls med full sving.. får lyst til å hoppe og klappe hele tiden.. men det tar seg heller dårlig ut langs gåruten min.. hehe

Ellers så må jeg si som MorStine: E-Type.. jepp..
og masse hits fra ungdomstiden.. (da jeg var tynn).. hehe.. ikke så rart når man danset til den musikksmaken.. Black Box - Ride on time har en fin takt som passer i tunge oppoverbakker for å holde koken..

Ellers så har jeg stooor tro på Happy-musikk.. Alt som gjør deg opplagt og glad uansett alder og musikksmak..
Alle har sin happy-musikk!!!

__________________
Aquarius





Aquarius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 16:15   #19
Eplekjerne
Medlem
 
Eplekjerne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 127
Eplekjerne er på en erverdig vei

Sv: Gå-musikk

Jeg må sette på NRK mp3 jeg. Ikke akkurat min type musikk, men jeg får jammen beveget meg kjapt!

__________________


Eplekjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 17:16   #20
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Gå-musikk

Opprinnelig lagt inn av Aquarius, her.


Ellers så må jeg si som MorStine: E-Type.. jepp..
og masse hits fra ungdomstiden.. (da jeg var tynn).. hehe.. ikke så rart når man danset til den musikksmaken.. Black Box - Ride on time har en fin takt som passer i tunge oppoverbakker for å holde koken..

Har rocka mye til E-type, jeg og gubben, ja... I våre glansdager. Det må til for å få opp pulsen!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 21:19   #21
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå-musikk

Jeg hører også på musikk når jeg går. Rihanna, Justin Timberlake, Yeah Yeah Yeahs, Natasha Atlas m.m.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 22:21   #22
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Gå-musikk

Her inne, et eller annet sted, finnes ei lenke til "PodRunner"
Aldeles smart opplegg, med lys i forskjellig tempo for å få til fart og hvile i intervaller.

Dio er bra løpemusikk.
Ellers har jeg noe Dimmu Borgir. Sistnevnte får meg til å hate alt og alle, og gi på alt jeg har.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 11:21   #23
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Gå-musikk

"Let me entertain you" av Robbie williams og Lady GaGa hører jeg en del på....
Men savner noen tips jeg også....kom med dine favoritter!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 11:31   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gå-musikk

Gammal Motorpsycho! Vakkert men også litt brutalt .
Er jeg lett i stegene går det i Cure, spesielt Love Cats- eller Head on the door-skiva .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 18:43   #25
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Gå-musikk

Kom gjerne med flere tips ! :-)

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Liker du klassisk musikk? Summer Generell diskusjon 6 20-09-05 19:14
Musikk silje Generell diskusjon 9 07-05-05 19:11
Jeg lurer på en ting om musikk ... HP Generell diskusjon 4 29-11-04 22:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no