Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Gå-musikk

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-01-13, 07:24   #26
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Gå-musikk

I tillegg til mange gode forslag over...:

September When - Bullet me
Salt-N-Pepa - Push It

Godt uti listen min har jeg et par rolige sanger, bare sånn for å kjenne at jeg puster litt

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 12:24   #27
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå-musikk

Jeg hører på Muse, 30 seconds to mars, Kaizers Orchestra, System Of aDown, Foo Fighters, Biffy Clyro og Kings of Leon når jeg går.

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 12:42   #28
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Gå-musikk

Hei
Noen som har laget en spotify liste ? f.eks: ketolyse gå musikk (slik den er lett å finne)?
Mvh
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 17:16   #29
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Gå-musikk

jeg har ikke spotify, men Wimp og her er min liste

http://wimp.no/playlist/b8be308f-3b0...8-60d34a568acc

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 17:34   #30
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Gå-musikk

Altså.... jeg tror min type gå-musikk faller litt utenfor konvensjonell gå-musikk... http://www.youtube.com/watch?v=Nijj4nRi9PQ
Men man går fort av det da.

Kan forsåvidt gå god for Muse og Nightwish som tidligere nevnt her.

Alt i alt tror jeg ikke gå-musikken min skiller seg så veldig fra musikk jeg liker sånn generelt. Lagde forsåvidt en spilleliste på Spotify her om dagen: http://open.spotify.com/user/ziltoid...LUalvjmrDODxBx

Denne er ikke helt dum heller, om jeg får si det selv : http://open.spotify.com/user/ziltoid...eoEAi8Qgo1weJP
Her er det både rock, pop, metal, klassisk, jazz og elektronisk i skjønn forening.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 18:48   #31
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gå-musikk

Ministry får også pulsen opp! Spørs om det kanskje er for litt "spesielt interesserte" det også?

Midt i all den gode gamle rocken er jeg uforbederlig Prince-fan, og med Dirty Mind på ørene blir jeg om ikke annet veldig funky i ganglaget.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 18:56   #32
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Gå-musikk

Yello!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Liker du klassisk musikk? Summer Generell diskusjon 6 20-09-05 20:14
Musikk silje Generell diskusjon 9 07-05-05 20:11
Jeg lurer på en ting om musikk ... HP Generell diskusjon 4 29-11-04 23:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no