Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-07-07, 08:58   #1
Fettfrid
Juniormedlem
 
Fettfrid sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Oslo
Alder: 61
Innlegg: 11
Fettfrid er på en erverdig vei
Smile

Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Hei.

Jeg har startet med "Skalderman dietten" for en uke siden. Etter noen tøffe dager i starten, har jeg det nå mye bedre og har gjennomført dietten til punkt og prikke med et unntak.....Pepsi Max!

Hvordan vil det slå ut videre hvis jeg fortsetter med denne lille uvanen min..... Kan noen hjelpe meg med et svar....?

Har dere andre tips til drikke, te uten sukker og vann hele dagen, hver dag er for meg det tøffeste. Jeg drikker ikke kaffe, og kan jo ikke drikke vin hele dagen heller......

Takker veldig for svar!

__________________
Fettfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 09:08   #2
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Hei!
Du må selv finne ut om Pepsi Max gir utslag for deg, enkelte opplever at den gir sultfølelse, enkelte opplever at vekten stagnerer, det er individuelt, så har du ikke noe problem med den kan du jo drikke det.
Ellers så kan jeg tipse om Cocacola light, som er søtet med sukralose, som er bedre enn aspartam som Pepsi Max er søtet med.
Men husk, selv om du drikker brus, så må du alikevel drikke nok vann, det er viktig for vektnedgangen, gjerne 2 liter om dagen.

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 09:11   #3
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Vil du, så klarer du!! Er det ikke DU som er sjefen??

Tro meg, du vil føle deg så mye, mye bedre etter etpar dager. Og når avhengigheten er borte, vil du bli overrasket over hvor GODT vanlig vann er!!

Lykke til!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 09:27   #4
Fettfrid
Juniormedlem
 
Fettfrid sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Oslo
Alder: 61
Innlegg: 11
Fettfrid er på en erverdig vei

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Hei igjen...

Jeg er "sjefen"....og har tenkt til å være det leeeeeeeeeeenge! Men jeg trenger litt å kose meg med! Drikker du kun vann, vann og atter vann... eller drikker du noe annet i tillegg?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Vil du, så klarer du!! Er det ikke DU som er sjefen??

Tro meg, du vil føle deg så mye, mye bedre etter etpar dager. Og når avhengigheten er borte, vil du bli overrasket over hvor GODT vanlig vann er!!

Lykke til!!

__________________
Fettfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 09:33   #5
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Jeg svarer jeg og:
Jeg koser meg med Cocacola zero, Cocacola light og Pepsi max når jeg vil jeg i hvertfall! Jeg synes det er en fin måte å kose seg på som du nevner!
Selv om det kanskje ikke er helt "etter boka", så synes jeg man skal kunne unne seg slikt i moderasjon, man må jo kunne kose seg med brus av og til og.

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 09:49   #6
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Opprinnelig lagt inn av Fettfrid, her.

Hei igjen...

Jeg er "sjefen"....og har tenkt til å være det leeeeeeeeeeenge! Men jeg trenger litt å kose meg med! Drikker du kun vann, vann og atter vann... eller drikker du noe annet i tillegg?

Jeg drikker i hovedsak vann ja!! Men også kaffe og te.

I flere år har jeg slitt med cola light-avhenginghet, som holdt på å ruinere meg... deretter overtok Imsdal pengene mine, også fun light....
Men da tenkte jeg F**N heller, jeg bare erstatter den ene "dritten" med en annen. Også kutta jeg på dagen!!
Det var tungt de to første dagene, men så ble det en befrielse!!
Nå koser jeg meg med sprite zero eller 7 up light innimellom, men det er sjeldent. Da tar jeg heller ei farris bris etpar ganger i uka, for det er godt det!!

Når det gjelder ordet "kos" prøver jeg å assosiere det med andre ting enn det jeg tidligere gjorde (mat og drikke) Det er ikke lett, men det er endel av det å snu et flere år gammelt galt mønster (for mitt vedkommende altså)

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 10:32   #7
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Opprinnelig lagt inn av Fettfrid, her.

Hei.

Jeg har startet med "Skalderman dietten" for en uke siden. Etter noen tøffe dager i starten, har jeg det nå mye bedre og har gjennomført dietten til punkt og prikke med et unntak.....Pepsi Max!

Hvordan vil det slå ut videre hvis jeg fortsetter med denne lille uvanen min..... Kan noen hjelpe meg med et svar....?

Har dere andre tips til drikke, te uten sukker og vann hele dagen, hver dag er for meg det tøffeste. Jeg drikker ikke kaffe, og kan jo ikke drikke vin hele dagen heller......

Takker veldig for svar!

Hei Fettfrid.

Om det ikke gir noe utslag hos deg synes jeg du skal kose deg med pepsi maxen din. Du vil jo merke om du stagnerer eller føler sult, og det vil helt sikkert gi deg kicket du da trenger for å minske eller kutte den ut.
Jeg bruker å drikke saft, funsaft. Der er det iste i lemon og peach smak, og mange forskjellige vanlige saft smaker.
Men om du har lyst på noe varmt en dag... Prøv fersk ginger, riv den i kokende vann, la det trekke og VIPS så har du en te som hjelper magen med wc besøk i tillegg til at den er full av vitaminer.

Lykke til.

Have a nice day.
Labomba.

Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 10:33   #8
Fettfrid
Juniormedlem
 
Fettfrid sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Oslo
Alder: 61
Innlegg: 11
Fettfrid er på en erverdig vei

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Takk for svaret ditt! Jeg er helt enig i at "light brusene" ikke er noe bra!
Jeg har reduseret veldig på inntaket, skal jo ha plass til rikelig med vann også..... Nå skal jeg ha et par uker ferie, og håper på mye varme her i landet, slik at behovet for vann blir veldig stort.....
God sommer!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Jeg drikker i hovedsak vann ja!! Men også kaffe og te.

I flere år har jeg slitt med cola light-avhenginghet, som holdt på å ruinere meg... deretter overtok Imsdal pengene mine, også fun light....
Men da tenkte jeg F**N heller, jeg bare erstatter den ene "dritten" med en annen. Også kutta jeg på dagen!!
Det var tungt de to første dagene, men så ble det en befrielse!!
Nå koser jeg meg med sprite zero eller 7 up light innimellom, men det er sjeldent. Da tar jeg heller ei farris bris etpar ganger i uka, for det er godt det!!

Når det gjelder ordet "kos" prøver jeg å assosiere det med andre ting enn det jeg tidligere gjorde (mat og drikke) Det er ikke lett, men det er endel av det å snu et flere år gammelt galt mønster (for mitt vedkommende altså)

__________________
Fettfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 10:36   #9
Fettfrid
Juniormedlem
 
Fettfrid sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Oslo
Alder: 61
Innlegg: 11
Fettfrid er på en erverdig vei

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Hei og takk for bra innspill! Gingerte hørtes spennende ut, den skal jeg prøve!



Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.



Hei Fettfrid.

Om det ikke gir noe utslag hos deg synes jeg du skal kose deg med pepsi maxen din. Du vil jo merke om du stagnerer eller føler sult, og det vil helt sikkert gi deg kicket du da trenger for å minske eller kutte den ut.
Jeg bruker å drikke saft, funsaft. Der er det iste i lemon og peach smak, og mange forskjellige vanlige saft smaker.
Men om du har lyst på noe varmt en dag... Prøv fersk ginger, riv den i kokende vann, la det trekke og VIPS så har du en te som hjelper magen med wc besøk i tillegg til at den er full av vitaminer.

Lykke til.

Have a nice day.
Labomba.

__________________
Fettfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 16:54   #10
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg
Cool

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Hjelp- jJeg klare meg heller ikke uten Pepsi max !!??!! Hvorfor er sucralose (Cola Light) bedre enn aspartam (Pepsi Max) med tanke på vekten ?

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 17:35   #11
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Opprinnelig lagt inn av Dadda, her.

Hjelp- jJeg klare meg heller ikke uten Pepsi max !!??!! Hvorfor er sucralose (Cola Light) bedre enn aspartam (Pepsi Max) med tanke på vekten ?


Vet ikke helt hvorfor, og det er vel individuelle forskjeller her også som gir utslag i hva man tåler og ikke tåler av søtstoffer.

Jeg sto stille i hele 3 uker, men da jeg kutta pepsi maxen fortsatte jeg og rase nedover. Drikker jeg cola light går jeg også ned, men det går saaaakte, så med en gang jeg kommer hjem fra ferie skal alt av søtt kuttes ut.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 17:50   #12
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Opprinnelig lagt inn av Dadda, her.

Hjelp- jJeg klare meg heller ikke uten Pepsi max !!??!! Hvorfor er sucralose (Cola Light) bedre enn aspartam (Pepsi Max) med tanke på vekten ?

Aspartam har tendens til å stagnere vekten, synke blodsukkeret og lignende som fører til en sultfølelse. Sukralose kan også stagnere vekten, men såvidt jeg har fått med meg av erfaringer så er det svært få som reagerer slik på moderat bruk av sukralose!
Utenfor det er det også påvist mye mindre helserisikoer ved forskning på sukralose, det har dog blitt påvist noe men bare ved ekstreme mengder som det er omtrent umulig å få i seg.. Pga. dette er jeg ikke redd for å bruke det i moderasjon, men husk at selv om det ikke er sukker så kan det fortsatt utløse sukker/karbohydratsug (nettopp dette er grunnen til at jeg velger å moderere bruken av det selv).

Akkurat hvorfor det er slik, kan jeg ikke svare på, det er bare forskjellig stoffer med forskjellige virkninger.

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 18:26   #13
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Takk tech og Bee !! Liker det ikke men det ser ut til at jeg må kutte ut (ned?) Pepsi Max'en....vekten min stagnerer helt klart ...ikke sulten men har et søtsug til tusen. Kunne glatt byttet ut alle dagens karbohydrater med Atkins sjokolade )

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 19:58   #14
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Opprinnelig lagt inn av Dadda, her.

Takk tech og Bee !! Liker det ikke men det ser ut til at jeg må kutte ut (ned?) Pepsi Max'en....vekten min stagnerer helt klart ...ikke sulten men har et søtsug til tusen. Kunne glatt byttet ut alle dagens karbohydrater med Atkins sjokolade )

Jeg har lest tråden (mens jeg har maulet fra et fenalår) og har tenkt at det er tankemønsteret som er det største problemet for mange. Nå snakker jeg generelt altså. Så jeg sikter ikke til noe spesielt. Men det er nå en gang min mening at det kan være lønnsomt å endre tankemønster. Et klart eksempel er at kos er knyttet opp mot mat eller drikke. Kos kan jo være så mye mer enn det. I tillegg til det opplagte kan jo kos være å gå seg en tur. Eller å ta et karbad med badeskum inkludert div. deilige dufter. For meg er det kos å ta en fisketur. Eller å ta badstu. Kanskje en skitur. Men viktigst av alt. Jeg koser meg med å gå ned i vekt. For det er nemlig det jeg unner meg. Mest av alt.

Slik jeg beskriver det virker det jo så enkelt. Selv om jeg vet at det ikke alltid er det. Man må hver dag foreta valg. Noen er enkle (skal jeg kvitte meg med min avhengighet og drikke vann helt til jeg blir deilig og slank) Mens andre valg er vanskeligere (skal jeg spise ost, eller skinke. Hmm. Kanskje begge deler?).

Uansett. For å sette det på spissen: Er pepsiforbruket ditt viktigere enn å gjennomføre en livsstilsendring som gjør deg slankere, sunnere, mer selvsikker og dermed vakrere? I så tilfelle synes jeg du skal fortsette med pepsien (legg forøvrig merke til at jeg bruker små bokstaver, og det er ikke helt tilfeldig). Jeg synes nemlig IKKE du skal inngå noen kompromiss med deg selv. Jeg synes rett og slett du skal ta ansvar over ditt eget liv. For jeg vil se deg blomstre!!! (faktisk ikke kødd, for selv om jeg ikke aner hvem du er eller hvordan du ser ut. Så er det et faktum at jeg elsker enhver kvinne som stråler omkapp med seg selv! Og slike damer er det for få av på denne planeten. Så se på dette innlegget som jødsel til din og alle kvinners suverenitet. Og la deg ikke lede inn i fristelsen til å blomstre av fordi du står i skyggen av en annen kvinne i blomst, men flytt deg ut i solen og gjør ditt speilbilde større enn deg selv.)

Jada, dette tok litt av. Men det var godt ment, og er det til nytte for bare en eneste sjel her inne på forumet. Så var ikke min innsats forgjeves.

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 20:01   #15
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Opprinnelig lagt inn av Thorwald, her.

Så se på dette innlegget som jødsel til din og alle kvinners suverenitet. Og la deg ikke lede inn i fristelsen til å blomstre av fordi du står i skyggen av en annen kvinne i blomst, men flytt deg ut i solen og gjør ditt speilbilde større enn deg selv.)

Wohow!!
Mere fenalår til gutta!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 23:14   #16
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Opprinnelig lagt inn av Thorwald, her.

For jeg vil se deg blomstre!!! (faktisk ikke kødd, for selv om jeg ikke aner hvem du er eller hvordan du ser ut. Så er det et faktum at jeg elsker enhver kvinne som stråler omkapp med seg selv! Og slike damer er det for få av på denne planeten. Så se på dette innlegget som jødsel til din og alle kvinners suverenitet. Og la deg ikke lede inn i fristelsen til å blomstre av fordi du står i skyggen av en annen kvinne i blomst, men flytt deg ut i solen og gjør ditt speilbilde større enn deg selv.)

Jada, dette tok litt av. Men det var godt ment, og er det til nytte for bare en eneste sjel her inne på forumet. Så var ikke min innsats forgjeves.

WOOOOOOW!!!!! Fins det flere av deg???

  Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 05:49   #17
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

WOOOOOOW!!!!! Fins det flere av deg???

Hehe... Nei, i likhet med deg er jeg unik! ;-p

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 08:57   #18
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Lokkebiff og Thorwald har sagt det jeg tenkte å si

Og ja Thorwald, selv om alle er unike står du fram som spesiell

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 09:53   #19
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Wohow!!
Mere fenalår til gutta!!!

Signerer den

  Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 09:22   #20
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Smeltet helt jeg også Thorwald Har nå byttet ut pepsi max (små bokstaver) med cola light og Farris. Liker ikke smaken på cola light like godt som pepsi max, men det bidrar bare til at jeg drikker mer Farris
Og best av alt : vekten er begynt å gå nedover igjen
Så nå blomstrer jeg og nyter kosen det er å tørre å gå på vekten igjen

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 22:05   #21
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Opprinnelig lagt inn av Dadda, her.

Smeltet helt jeg også Thorwald Har nå byttet ut pepsi max (små bokstaver) med cola light og Farris. Liker ikke smaken på cola light like godt som pepsi max, men det bidrar bare til at jeg drikker mer Farris
Og best av alt : vekten er begynt å gå nedover igjen
Så nå blomstrer jeg og nyter kosen det er å tørre å gå på vekten igjen

WOW... Det må jeg si. Nå ble jeg veldig glad. Dette var kjempegøy å høre. Tuuuusen takk for din tilbakemelding. Herlig å se deg blomstre til og med oppå badevekten... HURRRRRAAAAAA!!!!

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 00:32   #22
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

til deg !

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 08:45   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Thorwald, du er da vel bare helt herlig

(Hilsen Jorun som sitter og blomstrer i slaskete utvaska nattkjole og tidenes feteste hår)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 11:41   #24
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Thorwald:

Du, og bare du, har fått meg til å endre det synet jeg har på meg selv.
Jeg er deg for evig takknemlig!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 11:53   #25
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Jeg klarer ikke slutte med Pepsi Max!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Thorwald, du er da vel bare helt herlig

(Hilsen Jorun som sitter og blomstrer i slaskete utvaska nattkjole og tidenes feteste hår)

Tusen takk Jorun, for at du blomstrer til tross for karrige kår...*lerogler*

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Hva skal jeg gjøre??? Klarer ikke ketolyse lenger Monen Lavkarbo generelt 12 04-07-07 22:41
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no