Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Sjokolade 70% +

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-10-05, 22:32   #76
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: sjokolade 70% +

Uhm.... Du er nok litt mer viderekommen i sjokoladeverden enn meg, ja. Har lest om en del av dem, men ikke smakt...Iallefall ikke bestilt fra noe annet sted enn min mor som skulle på tur, hehe...

Men om en mnd skal jeg til USA og da skal det TRÅLES -selv om USA er landet som misforstod (som slanker seg på low fat og bøtter innpå med paste, hahaha!) så må det jo være noen gourmetbutikker eller noe sånt som har skjønt det....

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-10-05, 00:46   #77
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av AnnaV

Uhm.... Du er nok litt mer viderekommen i sjokoladeverden enn meg, ja. Har lest om en del av dem, men ikke smakt...Iallefall ikke bestilt fra noe annet sted enn min mor som skulle på tur, hehe...

Men om en mnd skal jeg til USA og da skal det TRÅLES -selv om USA er landet som misforstod (som slanker seg på low fat og bøtter innpå med paste, hahaha!) så må det jo være noen gourmetbutikker eller noe sånt som har skjønt det....

hæ var det ironiks ?? trodde det var i usa det hele startet jeg , man snakker jo om karbo hysteriet i usa .... *nøtta blir forvirra av mindre...*

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 20-10-05, 13:33   #78
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: sjokolade 70% +

Joda, det stemmer nok at det startet i USA og at det har vært en stor lawcarbo-craze de siste årene... Men det er maaaange mennsker i usa - og de "fleste" sverger til lettprodukter, fat free erstatninger og mener pasta er slankemat. Jeg bodde der i 5 år, og "alle" holdt på med dette. Min søster er gift med en amerikaner og bor i USA - hun har 5 sisters-in-law som alle er store som hus - og nekter å innta et eneste gram fett, for så å fortvile over vekten. Min søster vet bedre, er 175 høy / 63 kilo. og gir dem alle rådenen hun kan, men de nekter å høre på henne....

Så joda, at det er en god del amerikanere som har skjønt det er sikkert og visst, men det er millioooooner av dem som fremdeles kjører low fat...

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-10-05, 21:39   #79
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: sjokolade 70% +

Har prøvd en ny en i dag:

Jacques - Grand Cru - Choclat Extra Noir - Orange 76 %
http://www.chocojacques.be/En/Prod100GEN.html


100 gram inneholder:

533 kcal
35,2 karbohydrater
7.2 gram protein
40.3 gram fett

Den var ALTFOR GOD !!!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-11-05, 00:32   #80
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Nille

Har prøvd en ny en i dag:

Jacques - Grand Cru - Choclat Extra Noir - Orange 76 %
http://www.chocojacques.be/En/Prod100GEN.html


100 gram inneholder:

533 kcal
35,2 karbohydrater
7.2 gram protein
40.3 gram fett

Den var ALTFOR GOD !!!

den linken funket ikke men jeg smakte en ny en i dag , cote'dor (tror det var det den het ) dark orange slik jeg forstod det ut i fra inngredienselista var det 69% oh my ..... det er det beste jeg har smakt på lenge , men den var fryktelig søt så jeg er livredd for khd tallet men er det noen som vet det ? sånn helt tilfeldig tihi .... må netsen finne det ut for ellers kommer jeg til og kjøpe en plate til og regne med at det er rundt 30.....

jeg tenker slik at når det er 70% kakao kan det ikke være mer en 30% tilsatt sukker ? stemmer dette ? ( jeg veit det at khd nivået er individuelt for kakaobønnene men...)

jaja bare rot detta innleget her, men det jeg lurer på er khd tallet i denne nyyyydelige sjokoladen

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-11-05, 00:35   #81
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: sjokolade 70% +

Gidder ikke lete gjennom tråden for å finne om dette har vært diskutert før, men jeg spiste en Bocca her om dagen. Det sto at det var 58% kakao, men likevel sto sukker oppført først på lista over ingredienser. De er jo oppført etter vekt, så hvordan kan dette ha seg? *klør seg i hodet*

  Svar med sitat
Gammel 07-11-05, 00:41   #82
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Gidder ikke lete gjennom tråden for å finne om dette har vært diskutert før, men jeg spiste en Bocca her om dagen. Det sto at det var 58% kakao, men likevel sto sukker oppført først på lista over ingredienser. De er jo oppført etter vekt, så hvordan kan dette ha seg? *klør seg i hodet*

ja det er sånt jeg heller ikke skjønner også lurer jeg fælt på om jeg sal sende en mail til nidar og spørre om næringsinnholdet i de nye 70% sjokoladene ....

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-11-05, 11:23   #83
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: sjokolade 70% +

*dytte dytte tralala*

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-11-05, 12:43   #84
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: sjokolade 70% +

veit dere nå har jeg vært på butikken , og freias dark orange er nok helt den samme , siden de andre sjokoladene i den serien er jo identiske med cote'or sine .....

og hurra hurra hurra den inneholder 70% kakao og bare 34,9 khd per 100g så med måtehold er jo denne absolutt ikke krise jula er reddet glade jul , hellige jul , engler daler den i skjul .....

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-11-05, 14:59   #85
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Gidder ikke lete gjennom tråden for å finne om dette har vært diskutert før, men jeg spiste en Bocca her om dagen. Det sto at det var 58% kakao, men likevel sto sukker oppført først på lista over ingredienser. De er jo oppført etter vekt, så hvordan kan dette ha seg? *klør seg i hodet*

Vel det er mulig ved at den kan inneholde 40% kakaopulver + 18% kakaosmør og 42% sukker.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 05-02-06, 23:59   #86
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: sjokolade 70% +

Noen som vet noe om innholdet i disse Bocca-sjokoladene? Står jo ingenting på pakkene. Blir sur av sånt jeg.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 00:07   #87
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: sjokolade 70% +

Nidar sier de har øket innholdet i Bocca fra 58 til 70% kakao. Om det stemmer vet jeg ikke. Jeg har smakt den og jeg syns dens smakte for søtt. Det aner meg at det er litt mer sukker i den enn de vil innrømme... Men jeg VET ikke altså.

Skal lese bakpå neste gang jeg er i butikken............

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 00:19   #88
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: sjokolade 70% +

Det står da 70% på de nye boccasjokoladene her jeg bor. De har fått sånne poser med små med 70% også.
(Men den gamle er mindre, og søtere og ikke god.)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 00:32   #89
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: sjokolade 70% +

Jeg er ikke i tvil om at kakaoinnholde har økt. Det kjennes på smaken. mener å ha lest at det står sukker først og så kakao og til slutt kakaosmør. Nei det kan ikke stemme, det var nok den gamle 58% som hadde det. tror nok at mesteparten av de resterende 30% er sukker.

Opprinnelig lagt inn av Nille

Nidar sier de har øket innholdet i Bocca fra 58 til 70% kakao. Om det stemmer vet jeg ikke. Jeg har smakt den og jeg syns dens smakte for søtt. Det aner meg at det er litt mer sukker i den enn de vil innrømme... Men jeg VET ikke altså.

Skal lese bakpå neste gang jeg er i butikken............

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 00:45   #90
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: sjokolade 70% +

Den er på 70% og det står absolutt ingenting om hva den inneholder på pakka. Tro meg, jeg har granska den opp og ned og fram og tilbake. Har lett på nettet også, men finner ingenting der heller. Derfor jeg spør her. For den Boccaen er jo bare så døgod. Synd om jeg ikke kan spise den.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 07:42   #91
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: sjokolade 70% +

har dere smakt den nye freia premium bringebær 70%? 34kab/100g

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 11:02   #92
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: sjokolade 70% +

Nei, den var ny.. god eller? Så de hadde den med 70% kakao i butikken, men turte ikke å se nøyere på den. Tenkte det var samma sak som med Bocca. Altså null informasjon på pakka.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 11:07   #93
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Helene

har dere smakt den nye freia premium bringebær 70%? 34kab/100g

Hæh? BRINGEBÆR?

Er det bringebærfyll inni den, eller??

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 11:08   #94
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: sjokolade 70% +

Ser det finnes en Premium med Cappucino også, den har jeg aldri sett i butikkene.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 11:11   #95
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Iset

Ser det finnes en Premium med Cappucino også, den har jeg aldri sett i butikkene.

Tror ikke jeg tør å prøve meg på den - kan tenke meg at den vil forsvinne raskt ja ..... ELSKER kombinasjonen av sjokolade og kaffe!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 11:15   #96
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Iset

Ser det finnes en Premium med Cappucino også, den har jeg aldri sett i butikkene.

ÅÅÅ, det høres godt ut!
Den med bringebær smakte jeg i forgårs, og den var namenam. Smakte det beste av troika,- mørk sjokolade og små biter med troikagele inni.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 11:17   #97
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Nena

ELSKER kombinasjonen av sjokolade og kaffe!

Ja, husker du den der tvistbiten som både kom og forsvant igjen like fort? *furte*

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 11:20   #98
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av Nena

Tror ikke jeg tør å prøve meg på den - kan tenke meg at den vil forsvinne raskt ja ..... ELSKER kombinasjonen av sjokolade og kaffe!

Hehe jeg og!! Drikker ikke kaffe, men kaffe og sjokolade er bare smaskens sammen!
Har du smakt en liten økologisk cappucino-sjokolade som selges i helsekosten? Husker da vi (jeg jobbet på Life før) fikk den inn for første gang, jeg ble helt hekta. Det er jo rårørssukker i den, men guuud så god. :dåne:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 11:50   #99
Kia
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Bærum
Innlegg: 194
Kia har en fantastisk aura rundt segKia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: sjokolade 70% +

bringebær og sjokolade er den beste kombinasjonen i verden..... sukk må nok ut og prøve nå... og jeg som har holdt meg helt unna sukker så lenge... ja ja

Ja bocca er endret til 70%, men det gjelder bare den rene den med nøtter (min favoritt) er fremdeles 58% der gikk jeg på en liten smell for en tid tilbake... litt dårlig markedsføring.

Ellers spiser jeg cavalier sjokolade fra helsekosten, den er veldig god og uten sukker, kan anbefales, men ikke spis for mye, da kan man få vondt i magen...

__________________
Kia
Kia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert-Atkinsinspirert Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 21:34   #100
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: sjokolade 70% +

70% har og kommet med nøtter men det er ikke over alt de har den.. esso har den..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
85% sjokolade dingpot Atkins kosthold 24 06-08-08 23:35
70 % sjokolade eller kunstig søtet sjokolade? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 11 21-06-07 02:11
Delikat varm sjokolade sufflè Siljevanilje Kake/dessert og snacks 2 17-11-06 23:31
Sjokolade- og mandelkake alá silje Siljevanilje Kake/dessert og snacks 2 17-11-06 21:41
7 gode grunner til å spise sjokolade! Summer Livets lyse side 0 17-09-04 12:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no