Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Savner ketogent kosthold

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-05-11, 10:07   #26
Nero
Medlem
 
Nero sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 55
Innlegg: 286
Nero er på en erverdig vei
Smile

Sv: Savner ketogent kosthold

Opprinnelig lagt inn av dakota, her.

Hvordan går det nå, Nero? Har du fått kontroll på "fysenheten" din? I så fall hadde det vært interessant å vite hvordan du gjorde det

Hei

Nå er det over 2 måneder siden jeg hoppet av ketolyse og prøvde meg på Lindberg.

I starten prøvde jeg å følge hans oppskrifter og filosofi, men det ble faktisk litt vanskelig. Har endt opp med å leve litt lavkarbo (prøver å spise minst mulig karbohydrater) samt at jeg nå spiser magrere varianter av ost, youghurt, ekstra lettmelk, et eple annen hver dag osv.
Føler litt at jeg lever på slanking ala lavkalori.....

Det har fungert til en viss grad...
Jeg har holdt vekta (faktisk en kilo ned).
Men - det er mye vanskeligere enn å leve ketogent! Merker godt at jeg fyser mer, blodsukkeret er ikke så stabilt med mer karbo en før.
Jeg sprekker oftere

Merkelig nok har jeg ikke gått opp i vekt. Målet mitt er å ikke gå opp, jeg vil ALDRI over 70 kilo igjen! Veier meg daglig for å ha kontroll.

Har i tillegg begynt å gå turer, en time hver gang. Det gjør jeg 3-4 ganger i uka.

Målte kolesterolet mitt på Boots Apotek 5. mai.
Totalkolesterol var kommet ned i 6.59 (fra 9.7).
Det er bra, skal til legen neste uke for å måle ordentlig der. Ser iallfall ut til at jeg slipper statiner

Takk for at du ville høre hvordan det går med meg

Nå skal jeg ut å gå dagens tur

__________________


VELKOMMEN TIL MIN JOURNAL
Nero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse 6 mnd - nå Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dårlig ånde, men ikke i ketose eller på ketogent kosthold Tiril77 Lavkarbo generelt 7 22-03-11 09:31
Kandidat til artikkel om Ketogent kosthold søkes Torkil Ketolysekuren 0 11-01-11 09:05
Litt forvirra - utholdenhet og ketogent kosthold indi Trening 6 15-03-10 11:55
Erfaring med ketogent kosthold og utholdenhetstrening/håndball achillea Trening 7 15-02-10 22:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no