Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

En takk til dere!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-07-11, 08:04   #1
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a
Smile

En takk til dere!

Jeg må bare fortelle dere at dere virkelig har betydd noe under denne kostomleggingen.

Jeg ble så ærlig rørt av omtanken og tilbakemeldingene deres, og har bare lyst til å takke dere, og samtidig skrive ned et sitat som jeg tenkte på dere da jeg så.

"You can`t help someone up the hill without getting closer to the top yourself."

Det er noe i det, og jeg er så glad for at dette forumet finnes i de periodene man trenger den ekstra lille motivasjonen eller inspirasjonen, eller kjenner den fortvilelsen rundt situasjonen man føler man er i.

Min situasjon er en helt annen i dag fordi jeg har fått et annet håp nå, og ser at jeg faktisk er på vei mot en helt annen hverdag med andre muligheter, og en stor del av det må jeg takke dere for.

Ha en fin dag, alle sammen, og hvis det kommer opp at jeg skriver dette kl 8 om morgenen og allerede har vært oppe en stund er det fordi jeg har en liten valp ved bena mine som syntes vi burde få litt ut av dagen for sånn ca et par timer siden.

  Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 12:28   #2
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: En takk til dere!

Så koselig å høre! Forumet er gull verdt når motivasjonen svikter..

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 12:42   #3
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: En takk til dere!

Så supert å høre. Ønsker deg en god søndag

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 18:41   #4
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: En takk til dere!

Slike innlegg liker viKjekt å lese! Stå på!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere som hadde 74-76 kg i vekt da dere begynte, hvordan gjør dere det? beate Ketolysekuren 10 28-11-11 22:51
Til dere som slanker dere: Hvor ofte skeier dere ut? Iselilja Lavkarbo generelt 12 09-07-09 19:45
Tusen takk for at dere finnes! Løvetann Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 17 20-06-08 08:56
Takk til dere alle sammen! Viclin Generell diskusjon 2 09-07-07 02:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no