Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > PCOS og karbohydratkontroll

Tanker og spoersmaal om cystene

PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-06, 00:19   #1
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Tanker og spoersmaal om cystene

Vet jo at man kan bli nesten bra av PCOS ved aa ha lavkarbo-kosthold, og jeg lurer paa noe om disse cystene.
Regner med at de er fylt med vaeske, og hvis disse skal forsvinne av seg selv, saa kan vel det kanskje skje ved at de sprekker?. Noen som vet om man kan merke dette? F.eks. ved stoerre og tyntflytende mensblod, eller vil kroppen absorbere vaesken?
Eller kan det skje utenom mensen, og vil det da bli mye soel, siden man er uforberedt og ubeskyttet , dvs uten bind eller tampong

Dette lurer jeg paa i kveld.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 01:20   #2
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Tanker og spoersmaal om cystene

Dette blir gjetting, men jeg TROR det vil bli absorbert i kroppen.
Disse cystene kommer og går hos de aller fleste. Etter hva jeg har lest, har 25% av kvinner i fertil alder, flere cyster....(Hos noen blir de til et "kapsellag" utenpå eggstokkene...)

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 08:20   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tanker og spoersmaal om cystene

de cystene er jo eggceller som er uutviklet, og som blir til små væskefylte blærer. Om de sprekker vet jeg ikke, men jeg vil tro at de bare "løsner" fra egstokkene og kommer ut. De er så små, og har så lite væske i seg at jeg tror ikke du vil merke noe om de sprekker. Og om det det er slik at kroppen absorberer innholdet vil jeg ikke tro det er noe farlig heller, så mest sansynlig vil du ikke merke noe.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tanker om livet, hvordan, hvorfor og bare sånn generelt tanker om det Caxa Generell diskusjon 18 01-10-11 18:02
Noen tanker.. Summer Fysisk og mental helse 4 15-05-06 18:35
Noen tanker i natten. Marit Livets lyse side 2 21-09-04 09:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no