Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Soya i Lindberg-produkter

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-09, 02:00   #1
Spirea
Medlem
 
Spirea sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Innlegg: 59
Spirea er ny på veien

Soya i Lindberg-produkter

Jeg har lest på innholdsdeklarasjonen på flere av barene til Lindberg. Alle som èn inneholder soya Og så tenkte jeg at jeg skulle se litt på hva som finnes av snacs innenfor Lindberg-sortimentet. Soyanøtter! Soya igjen Skrev en mail til nettbutikken til Lindberg og spurte om de ikke kunne lage barer og snacks uten soya, men har ikke fått noe svar. Det er nå 14 dager siden.

Ettersom det er så stor uenighet blant de som vet og kan noe om helse og kosthold, om hvorvidt soya er godt eller dårlig for kroppen, så syns jeg Lindberg burde unngå å bruke det i så mange av produktene sine. Not?

__________________
Still hungry after all these years...
Spirea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 10:46   #2
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Soya i Lindberg-produkter

Lindberg er en charlatan som liker å tjene penger. Soya er billig, og dessuten rikt på protein. Derfor bruker Lindberg soya.

Jeg er enig om at man bør bruke mindre soya. Denne siden gir mye informasjon om soya.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Soya er dårlig for stoffskiftet? maggotbaby Stoffskifte / hormonproblemer 7 18-02-10 01:53
Lindberg produkter i Molde? annemarta Spørsmål og svar 0 01-12-08 20:21
Soya Protein lille meg Spørsmål og svar 0 05-02-07 22:28
Soya - USUNT?! Zoë Lavkarbo generelt 9 22-10-05 18:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no