Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Optimistisk!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-05-10, 23:07   #1
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Optimistisk!

Starter første fase av Atkins i morra. Har jo allerede kuttet karber på alle kanter og tenkte jeg skulle prøve å teste med ketostix (som jeg skaffa meg i dag), den blei rosa! Det føltes godt! Jeg er nemlig på mitt tyngste EVER nå, så nå MÅ det bare gå en vei. Noe som er utrolig positivt er at jeg har trappa ned på astmamedisinen min, pleier som regel å ta dose nummer to rundt lunsj, og i dag tok jeg den ikke før kl. 19:00. Fordi jeg ikke trengte det, rett og slett, det kan se ut som det er noe i at karber fremmer betennelser i kroppen (i alle fall for meg). Hvis det fortsetter slik er jeg kjempehappy.

Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 09:35   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Optimistisk!

Så flott at du merker helsefordelene ved lavkarbokostholdet allerede.
Lykke til på Atkins!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 13:15   #3
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Optimistisk!

Takk! Det største problemet mitt er nok akkurat nå å kutte ut Cola Zero, kjenner meg ganske sur og gretten, akkurat som sist jeg gjorde det... Mye vanskligere å kutte ut cola zero enn sjokolade...

Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-05-10, 14:40   #4
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Optimistisk!

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Takk! Det største problemet mitt er nok akkurat nå å kutte ut Cola Zero, kjenner meg ganske sur og gretten, akkurat som sist jeg gjorde det... Mye vanskligere å kutte ut cola zero enn sjokolade...

Enig! Og særlig når man ikke spiser annet godteri så blir liksom Cola Light eller Zero siste kosen jeg har...

Men stå på!! Dette skal gå bra!

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 23:09   #5
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Optimistisk!

Foreløpig går det seint nedover, men jeg har i alle fall takla en fristelse. Var på besøk i går og spiste omtrent ETT salatblad og drakk vann. Heldigvis blei ingen fornærma. Det kan hende at det går bedre enn jeg tror, men det er umulig å la være å veie seg hver dag!

Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 08:55   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Optimistisk!

Wow, kult å se en så stor endring på kort tid, med astmaen, altså! Jeg ble selv kvitt migrene i løpet av noen uker etter omlegging, og det var som å få livet tilbake i gave .

Det er ingenting i veien for å veie seg hver dag, mener jeg, så lenge man kan håndtere de naturlige variablene, min vekt kan svinge med opp til en kilo fra den ene dagen til den andre. Da er det greit å være obs på alle faktorer som kan forårsake det, som syklus, sent måltid dagen før, manglende dobesøk, litt lite vann, litt mye salt etc etc. Kan jo være greit å bare han én dag som gjelder, selv om du trår på vekta hver dag, eller som noen her inne gjør, velg to dager og regn ut gjennomsnitt.

Lykke til videre! !

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 22:20   #7
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Optimistisk!

Det med veiinga tror jeg det er lurt å roe ned på etter hvert, men veldig gøy når man kan se at det går LITT i riktig retning hver dag. I dag var en vanskelig dag... Bursdag, og jeg hadde VELDIG lyst på bløtkake! Når jeg er i en annen fase av Atkins kan jeg jo finne på en dessert, men nå er jo det umulig. Eller... to kokte egg dandert på en tallerken?

Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no