Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Begynner å slite med EasyLife alt

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-05-10, 10:12   #1
Ravna
Medlem
 
Ravna sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 151
Ravna er på en erverdig vei

Begynner å slite med EasyLife alt

Har gått på EasyLife i 1,5 uke nå og begynner å merke at jeg sliter, er begynnt å svimle mye de siste dagene, og i går var det rett før jeg gikk i bakken. Drikker nok væske, trener moderat, har gått ned 6,1 kg alt og føler det går alt for fort for min smak...jeg liker det rett og slett ikke.
Vurderer å begynne å spise ett måltid til dagen, for jeg er redd at om jeg fortsetter å gå så fort ned kommer jeg til å gå like fort opp igjen...
Men jeg vet ikke hvilke retning jeg skal ta, Er veldig glad i Kjøtt, kylling og fisk, Oster og fløte, men ikke for mye, elsker salater og grønsaker . Noen som kan hjelpe meg å finne min rette vei?
Skaldemann er for heftigt for meg, det prøvde jeg eit par uker og fant fort ut at jeg er for glad i salat og grønsaker.

Ravna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 09:57   #2
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Begynner å slite med EasyLife alt

Jeg følte det litt på samme måte som du gjør. Formen var bra på pulver, men jeg følte egentlig ikke for å gå ned med pulverkur...

Etter den første uka "fikk vi lov" til å spise ett salatmåltid om dagen i tillegg til kosterstatteren, og det gjorde ta jeg klarte 2 uker tilsammen på pulver. På slutten var jeg så lei av pulvershaken at jeg nesten ikke orket å få i meg dagsdosene...

Salaten var lavkarbo, og jeg brukte ulike salater, litt paprika, agurk, litt fetaost i olje og kyllingfilet.

Det var på Easylife kurset jeg først hørte om ketose, og det var slik jeg fant dette forumet. Jeg har testet litt ulike lavkarboretninger, og følger ikke kostanbefalingene fra EasyLife, men har valgt å spise enda litt færre karbohydrater. Når jeg "sprekker" ligger jeg opp mot det de anbefaler på EasyLife...

Jeg vil ha en jevn og ikke for rask vektnedgang. Det var moro å gå ned de første kiloene så raskt, men føler meg mer vel nå når det går litt saktere.

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 10:59   #3
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Begynner å slite med EasyLife alt

Det høres ut som om du får for lite energi! Såvidt jeg vet er det flere easylife'ere her som har hatt gode resultater av å "jukse" og bytte til ketogene måltider med mer fett ( = energi), i alle fall tror jeg det var sånn Frifuggel gjorde det.

Når man går i ketose vil som regel de første kiloene forsvinne fort, blant annet fordi noen vannkilo slipper taket - det kommer nok til å jevne seg ut om ikke lenge

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 15:37   #4
Ravna
Medlem
 
Ravna sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 151
Ravna er på en erverdig vei

Sv: Begynner å slite med EasyLife alt

Jeg tok mot til meg og begynte på ketolysekuren, gikk først litt opp og til veiing var vekta til bakers til -6,1 på to uker.
Tror jeg tok rette valget, da jeg har det mye bedre nå

Ravna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easylife ROTTA Spørsmål og svar 2 27-05-10 09:33
EasyLife're - se her Fedonisten Andre dietter 17 25-05-10 00:35
EasyLife Kosterstatter Csilla Andre dietter 15 04-01-10 21:17
Ketolyse vs easylife Baluba Spørsmål og svar 12 05-06-09 23:26
EasyLife Mdarling Generell diskusjon 2 09-06-08 22:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no