Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trener/trimmer dere så mye som anbefalt?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-02-10, 17:24   #1
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Trener/trimmer dere så mye som anbefalt?

Jeg synes det er vanskelig å få gått tur. Jeg har bekkenløsning og kan derfor ikke gå raske turer uansett, og nå er det jo vinterføre i tillegg. Jeg har baby på tre måneder, så jeg må ærlig innrømme at jeg er sliten. Jeg trener litt styrke a`la pilates og litt treningsball, men jeg får liksom ikke gjort i nærheten så mye som jeg skulle ønske.

Er dere flinke nok med turgåing og treningen?

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 17:30   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Trener/trimmer dere så mye som anbefalt?

Nei, da jeg gikk på ketolyse 2007 og gikk ned masse, trimma jeg ikke regelmessig. Gikk en tur i av og til. Tok husarbeid som trim...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 17:52   #3
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Trener/trimmer dere så mye som anbefalt?

Nei, trener ikke regelmessig. Men jeg har en jobb der jeg står og går hele dagen så det blir liksom min trim...

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 18:03   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Trener/trimmer dere så mye som anbefalt?


*sukk*

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 22:47   #5
lille74
Medlem
 
lille74 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 275
lille74 er på en erverdig vei

Sv: Trener/trimmer dere så mye som anbefalt?

sånn fra offesielt hold uansett slanking eller ikke er vel ca 1 time eller noe sånt anbefalt til fysisk aktivitet hver dag. jeg trener spinning stortsett 2-3 ganger i uka. å et par økter styrke. har en jobb hvor jeg tar trapper istedet for heis ol. så det blir vel 1-3 timer om dagen......

__________________


090709 - 110310-23,7 kg
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27309
lille74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 22:55   #6
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Trener/trimmer dere så mye som anbefalt?

Jeg har trent 18,5 timer hittil denne måneden, så det blir jo litt i underkant av en time om dagen i snitt.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 09:36   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Trener/trimmer dere så mye som anbefalt?

Anbefalninger fra offentlig hold har aldri hjulpet meg i særlig grad når det kommer til helse og vekt .
Jeg prøver å legge opp hverdagen til mest mulig fysisk fostring uten å kalle det trening, unngår å ta trikk/buss/bane/heis mest mulig, f.eks, man kan fort bli for komfortabel med alle transportmuligheter, jfr å ta bilen til treningssenteret . Trener litt yoga nå og da, men det er mest for mitt eget velbefinnende, og det er godt for ryggen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 11:06   #8
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trener/trimmer dere så mye som anbefalt?

Nei, det har jeg vel ikke gjort, men nå har jeg hatt null vekttap de tre ukene jeg har holdt på, så i dag skal jeg på treningssenteret og ta igjen det tapte!!!!

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye trener dere når dere går på ketolyse? (Helt ny her og lurer jo litt) Bubbla Ketolysekuren 24 09-02-10 00:01
Hvor mye trimmer dere? inglan Ketolysekuren 27 29-11-08 16:32
Dere på ketolyse, hvor mye trener dere? høna Ketolysekuren 5 13-07-08 14:14
Hva trener dere, og når på dagen trener dere? Chumpsy Lavkarbo generelt 7 08-08-05 20:26
Trimmer dere? Gamla Trening 56 09-01-05 00:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no