Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > PCOS og karbohydratkontroll

Et alternativ til Yasmin p-pille

PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-10, 18:25   #26
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Et alternativ til Yasmin p-pille

hehe, det er ikke alltid likelett å huske på nei. Jeg pleier alltid å ta p-pille til 21-nyhetene

Litt kluss nå som det har vært så mye å se på OL, så da har det gått litt hurramegrunt

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 08:37   #27
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Et alternativ til Yasmin p-pille

Man kan begynne på pillen når som helst i syklusen, man må bare bruke tillegsprevensjon i 7 dager om man ikke begynner på første blødningsdag

Jeg gikk på yasmin i hin hårde dager, men jeg merket ingen bivirkninger av det gode eller det dårlige slaget utenom regelmessig "mens".

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 08:49   #28
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Et alternativ til Yasmin p-pille

Ok, nå har jeg vanligvis lite å preventere mot, så da kjøper jeg og begynner på Yasmin neste uke når jeg får penger
Kan jo hende de funker ekstra godt i kombinasjon med et lavkarbokosthold?!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 10:21   #29
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Et alternativ til Yasmin p-pille

Ekstra godt på kva slags måte Photo? Sorry, kunne ikkje dy meg!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 10:28   #30
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Et alternativ til Yasmin p-pille

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Ekstra godt på kva slags måte Photo? Sorry, kunne ikkje dy meg!

Hahaha! Nå dukket det opp en hel del forslag i hodet mitt her, men jeg tror jeg lar det være

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 01:56   #31
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Et alternativ til Yasmin p-pille

Jeg brukte yasmin før. Det endte med blødningsforstyrrelser så jeg måtte kutte de ut.
Kjenner flere som er missfornøyd med yasmin, mange bivirkninger.
Fikk loette som jeg var kjempefornøyd med, fikk mye større bryst som bivirkning ømme var de også, men det var det værdt

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 11:49   #32
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Et alternativ til Yasmin p-pille

Har ingen bivirkninger så langt, annet enn at jeg fikk tilbake menssmerter, pms og sånn , men blødningen kom når den skulle.
Det kan jo faktisk hende at går over. Man bør gi nye hormonprevensjonsmidler minst tre måneder på å stabilisere seg, pleier legen min å si.
Større pupper vil jeg IKKE ha . Hovedformålet er jo uanset ikke beskyttelse mot graviditet, men å rette opp i kjønnshormonbildet, liksom.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alternativ til JBKM? alvepiken Spørsmål og svar 11 09-08-09 20:28
Alternativ til ris Millamor Spørsmål og svar 4 05-10-08 21:37
Alternativ til mel tech Lavkarbo generelt 1 07-01-07 20:28
Alternativ medisin.. mofe Nyheter / media 3 20-12-04 16:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no