Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Jeg skal til London i vinterferien

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-06, 15:18   #1
litajenta
Medlem
 
litajenta sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Sandnes
Alder: 61
Innlegg: 139
litajenta har en fantastisk aura rundt seglitajenta har en fantastisk aura rundt seg
Question

Jeg skal til London i vinterferien

Hva kjøper jeg av Atkinsprodukter der borte som lønner seg?



__________________
litajenta
Albert Einstein: "Peace can not be kept by force, it can only be achieved by understanding"
- hjørnet-

litajenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg prøver så godt jeg kan å unngå karb.. Svar med sitat
Gammel 22-02-06, 15:56   #2
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal til London i vinterferien

russel stower (sjokolade )

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-02-06, 18:12   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal til London i vinterferien

Jeg ville bare si god tur jeg!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 22-02-06, 20:37   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal til London i vinterferien

Lavkarbo London:

ASDA butikken (kolonial kjede ala OBS etc)

  • ASDA Sugar Free Fruit Chews - søtet med Splenda og Maltitol. Knallgode fruktkarameller, smaker mer ekte og mye friskere enn Dietorelle sine - 0.1 gram karb pr karamell
  • ASDA Sugar Free Toffee - søtet med Splenda og Maltitol. Ååååååhh, dette er akkurat som smørbukk karameller !! *sukk* 0.15 gram karb pr karamell
  • - De har også atkins barer + shaker + andre low carb barer og shaker, har endel low carb godteri både eget merke og andre merker (knallgode karameller bl.a. og den "dajm"-aktige sjokoladen Lindberg selger på sin side):
  • Russel Stover - Toffee Squares med sjokoladetrekk - Akkurat som Dajm sjokolade, knallgode !!!! 0.5 gram karb pr stk. (halve størrelsen av Dajm)
  • Russel Stover - 2 pack, mint sjokolader. Smaker som After Eight, samme størrelse, men tjukkere mørk sjololade utenpå. Gode.
  • Russel Stover - 2 pack, pecan nøtt, karamell med sjokolade trekk. Også veldig gode
tesco - har eget merke "carb control" men det er mest ferskvarer + de har
atkins barer + shaker

waitrose - leste nettopp at de har begynt med "feeling ok" lavkarbo produkter, har

boots - største utvalg i atkins varer, spesiellt de litt store Boots butikkene. Egne varer bl.a. peanøtter med sjokoladetrekk M&M 's (som M med forskjellige farger).

sainsburys og safeway - atkins barer og shaker

holland and barratt - atkins barer + shaker pluss andre low carb barer og shaker + en del helskostprodukter, nøtter, 85% skokolade

Stort sett alle medium/store matbutikker har "carb options" (pasta, suppe,
sauser etc) og de fleste mat butikkane har low carb varer i en egen
sektor/egen hylle.

Har ikke funnet tortillas i noen av dem .....

Butikkene finnes over hele London:
Asda finner du
HER
Waitrose finner du info om her
Holland and Barret finner du HER

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-02-06, 21:17   #5
litajenta
Medlem
 
litajenta sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Sandnes
Alder: 61
Innlegg: 139
litajenta har en fantastisk aura rundt seglitajenta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg skal til London i vinterferien

VET DU AT DU ER UNIK, NILLE??? nuss og nuss

__________________
litajenta
Albert Einstein: "Peace can not be kept by force, it can only be achieved by understanding"
- hjørnet-

litajenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg prøver så godt jeg kan å unngå karb.. Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 02:32   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal til London i vinterferien

Tesco har et eget merke som heter "living healthy" og de har lavkarbotortillas

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 09:01   #7
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Jeg skal til London i vinterferien

Nille, du er jo en knupp!

*janmesi skal til London på lørdag*

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no