Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Cesar Millan

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-03-11, 12:47   #201
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Cesar Millan

Jeg kom på en annen utrolig festlig hund jeg kjenner også. Veninna mi har en omplassert fransk bulldog. Hun har aldri blitt luftet av eieren på vinteren (aviser ved døra, dama hadde psykiske problemer). Bikkja er supersnill og veldig glad, men livredd for kulde og snø. Hun må bæres ut og slepes bort til et sted hun kan gjøre fra seg. FInner de utroligste varmere gjemmesteder der hun kan. Den som får henne til å gå i snøen uten "tvang" skal jeg like å møte!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 12:54   #202
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Cesar Millan

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg kom på en annen utrolig festlig hund jeg kjenner også. Veninna mi har en omplassert fransk bulldog. Hun har aldri blitt luftet av eieren på vinteren (aviser ved døra, dama hadde psykiske problemer). Bikkja er supersnill og veldig glad, men livredd for kulde og snø. Hun må bæres ut og slepes bort til et sted hun kan gjøre fra seg. FInner de utroligste varmere gjemmesteder der hun kan. Den som får henne til å gå i snøen uten "tvang" skal jeg like å møte!

Glise... kjent for å ha litt egne meninger disse franske bulldogene!
Synes forøvrig jeg ser den...

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 19:45   #203
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Cesar Millan

NÅ begynner programmet Hundens hemmelige liv på NRK 2. Fascinerende og utrolig bra program - anbefales!

Red: Ny reprise i morgen kl 16


Sist redigert av Huldr : 20-03-11 kl 21:04.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no