Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

NÅ trenger jeg hjelp ... Jeg er redd ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-08-11, 12:16   #1
Linfrøknekk
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 17
Linfrøknekk er på en erverdig vei

NÅ trenger jeg hjelp ... Jeg er redd ...

dds


Sist redigert av Linfrøknekk : 20-08-11 kl 12:36.
Linfrøknekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 12:28   #2
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: NÅ trenger jeg hjelp..... Jeg er redd...

For å ta maten først. Som du sier, du spiser feil. Det du spiser er ikke lavkarbo, men en ekstrem form for lavkalori. Dette tærer på kroppen, på psyken og på alt. Jeg er glad for at du ser at dette ikke fungerer, men jeg håper også at du søker hjelp. Spiseforstyrrelser kommer i mange varianter og de er vonde å bli kvitt alene.

Dersom du velger å spise lavkarbo må (bør) du finne deg en gren og holde deg til den. Det vil si at du må lære deg å spise på rett måte, du må slutte å lage dine egne (gale) veier og du må begynne å fokusere på å gi kroppen din det den trenger. Dersom det er lavkarbo du da ønsker vil det si mere fett, mer proteiner og mer mat.

Det du gjør nå er å sulte kroppen din, og med en utsultet kropp kan du ikke få det godt med deg selv. Du bør virkelig ta tak i dette, jobbe for å få et naturlig forhold til mat.

Jeg ønsker deg masse lykke til, du kan greie dette vis du vil!

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 12:29   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: NÅ trenger jeg hjelp..... Jeg er redd...

Den menyen der utgjør kanskje 500 kalorier, TOPPEN, på en god dag. Du sulter degselv, tærer på muskelmasse og ja. Du ødelegger kroppen din.

Helt ærlig så tror jeg du trenger hjelp som vi her inne ikke kan gi deg.. Får du ikke noe hjelp etter at du er blitt innlagt og slikt?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger hjelp Kathinka Generell diskusjon 2 04-06-09 00:04
Hjelp, jeg er redd! viet60 Spis deg ned i vekt med Skaldeman 10 05-04-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no