Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Har gått opp?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-09-11, 21:52   #1
Noola
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 20
Noola er ny på veien

Har gått opp?

Jeg startet på lavkarbo for et par uker siden, har prøvd før men da hadde jeg ikke tilstrekkelig informasjon.
Fra tidligere er jeg godt vant til å se på innholdsfortegnelse, og har ikke spist noe med mer enn 10 % karbohydrater pr 100 gram.
Jeg har spist blomkål, broccoli, squash, salat, avocado ol. daglig, i tillegg til endel egg, fisk og kylling. Vi spiser ikke så mye rødt kjøtt.
Jeg har forsøkt meg på LCHF-kostholdet, som innebærer at jeg har brukt meierismør i smatlaging, i tillegg til olivenolje, rømme og fløte. Bruker ekte, ikke lettprodukter.
Jeg har spist litt kokesjokolade (70% kakao), men ikke overdrevet, max fire ruter om dagen, og ikke hver dag. Har også spist nøtter - hovedsaklig mandler.

Jeg føler egentlig at jeg har vært ganske flink, i tillegg har jeg gått mye med hunden. Jeg gjør ikke dette for å gå ned nødvendigvis, for vekta er helt normal, men jeg har en tendens til å få dårlig samvittighet for omtrent alt jeg spiser, kan nesten ikke spise en vanlig middag uten å føle at jeg har spist for mye. Derfor har det gått mye i knekkebrød og mager mat.

Ihvertfall, etter at jeg begynte på lavkarbo har jeg prestert å gå opp tre-fire kilo, og jeg skjønner ikke helt hvorfor..
Kan det være at kroppen min endelig får fett, og liksom bare suger det til seg i rein glede?

Nå har jeg lagt litt om, spiser ikke nøtter eller sjokolade, har droppet søtningsstoff og redusert kaloriinntaket. I tillegg drikker jeg mer vann.
Så får vi se om det blir noen forskjell..

Jeg føler liksom bare at dette er for dumt.
Jeg begynte jo på dette for at jeg skulle slippe å tenke så mye over maten, men nå kan jeg plutselig omtrent ikke spise noenting, i tillegg til at jeg føler at jeg ikke tør å spise meg mett på denne maten med alt fettet, i tilfelle jeg skulle risikere å legge på meg mer..

Er det noen som har noen råd, eller har opplevd det samme?
Jeg vet at man ikke skal skylde på dietten når man ikke følger dietten, men det har jo virka som at man kan spise ganske mye pluss litt nøtter og kokesjokolade engang iblant.
Kanskje jeg har misforstått?

Noola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 22:21   #2
nonta
Medlem
 
nonta sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
Innlegg: 270
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har gått opp...?

Heisann Hvis jeg var deg ville jeg vært nøye med å telle totalt antall karbs på en dag for en periode, og prøve å holde deg til ikke mer enn 25 pr dag ihvertfall.

Noen er mer sensitive enn andre, selv må jeg være forsiktig med alt som ikke er fett...ikke for mye protein, lite grønnsaker,veldig lite nøtter og frø, og måtehold med fløte og rømme...

__________________




Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 00:35   #3
Noola
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 20
Noola er ny på veien

Sv: Har gått opp...?

Opprinnelig lagt inn av nonta, her.

Heisann Hvis jeg var deg ville jeg vært nøye med å telle totalt antall karbs på en dag for en periode, og prøve å holde deg til ikke mer enn 25 pr dag ihvertfall.

Noen er mer sensitive enn andre, selv må jeg være forsiktig med alt som ikke er fett...ikke for mye protein, lite grønnsaker,veldig lite nøtter og frø, og måtehold med fløte og rømme...


Hva står jeg egentlig igjen med da?
Og hvordan i allverden skal man beregne alt man spiser i løpet av en dag i gram?

Noola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 00:38   #4
Noola
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 20
Noola er ny på veien

Sv: Har gått opp?

I dag har jeg spist:

2 egg med litt ost
En kvart skivet squash, stekt sammen med eggene

1,5 dl cottage cheese med kanel

6 oliven og noen osteterninger.

Hva er riktig/ feil med dette?

Noola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 00:58   #5
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Har gått opp?

Hm, hvis dette er alt du har spist i dag (og da regner jeg med at du mener fredag), så vil jeg si at det høres ut som veeeldig lite mat. Ble du mett på kun dette?
Det ser også temmelig magert ut. Hva med å blande cottage cheese'n med fløte eller kokosmelk for å fete den opp litt.
Også innføre middag! Type kjøtt og grønnsaker med en deilig, fet saus f.eks.
Og eggene+squashen: ble de stekt i smør eller annet fett?
Har du lest denne nybegynnertråden? Endel nyttige tips og mange fine linker der. Legg spesielt merke til LCHF på 3 minutter siden jeg ser du har LCHF som kostholdsfilosofi.
I første innlegg høres det ut som du er mye på rett vei hva angår mat, men hvis det du skriver i siste innlegg er en typisk matdag for deg, tror jeg du bør revurdere litt!

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 11:12   #6
Noola
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 20
Noola er ny på veien

Sv: Har gått opp?

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Hm, hvis dette er alt du har spist i dag (og da regner jeg med at du mener fredag), så vil jeg si at det høres ut som veeeldig lite mat. Ble du mett på kun dette?
Det ser også temmelig magert ut. Hva med å blande cottage cheese'n med fløte eller kokosmelk for å fete den opp litt.
Også innføre middag! Type kjøtt og grønnsaker med en deilig, fet saus f.eks.
Og eggene+squashen: ble de stekt i smør eller annet fett?
Har du lest denne nybegynnertråden? Endel nyttige tips og mange fine linker der. Legg spesielt merke til LCHF på 3 minutter siden jeg ser du har LCHF som kostholdsfilosofi.
I første innlegg høres det ut som du er mye på rett vei hva angår mat, men hvis det du skriver i siste innlegg er en typisk matdag for deg, tror jeg du bør revurdere litt!

Hei og takk for svar!
Jeg vil bare påpeke det jeg tidligere har skrevet om at jeg i begynnelsen spiste etter LCHF-konseptet, altså med majones, rømme, fløte osv. inkludert i den daglige kosten. Jeg skrev også at jeg brukte meierismør i matlagingen.
Problemet er at jeg deretter gikk opp tre-fire kilo, og ble redd for å fortsette å spise fett.
Jeg er klar over at det er en grunnleggende tanke i alle nybegynnere at fett er farlig, men når jeg går opp så blir jeg redd for å fortsette og kanskje gå opp enda mer. Jeg er som sagt nokså slank og målet er ikke å gå ned noe særlig, men siden det på mange måter er tanker man kan assosiere med spiseforstyrrelser som brakte meg til lavkarbo (altså at jeg alltid har dårlig samvittighet for hva jeg spiser), så er det ikke akkurat ideelt å gå opp i vekt.
Det får meg til å få lyst til å gå tilbake til eplene og knekkebrødene mine

Jeg er vel egentlig bare usikker, og lurer på om noen har noen anelse om hvorfor jeg har gått opp, så jeg eventuelt kan rette på denne feilen i kostholdet mitt.

Og ja, jeg blir mett av den menyen jeg satte opp, jeg har tross alt levd på knekkebrød en stund.

Noola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 11:58   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Har gått opp?

Opprinnelig lagt inn av Noola, her.

Hei og takk for svar!
Jeg vil bare påpeke det jeg tidligere har skrevet om at jeg i begynnelsen spiste etter LCHF-konseptet, altså med majones, rømme, fløte osv. inkludert i den daglige kosten. Jeg skrev også at jeg brukte meierismør i matlagingen.
Problemet er at jeg deretter gikk opp tre-fire kilo, og ble redd for å fortsette å spise fett.
Jeg er klar over at det er en grunnleggende tanke i alle nybegynnere at fett er farlig, men når jeg går opp så blir jeg redd for å fortsette og kanskje gå opp enda mer. Jeg er som sagt nokså slank og målet er ikke å gå ned noe særlig, men siden det på mange måter er tanker man kan assosiere med spiseforstyrrelser som brakte meg til lavkarbo (altså at jeg alltid har dårlig samvittighet for hva jeg spiser), så er det ikke akkurat ideelt å gå opp i vekt.
Det får meg til å få lyst til å gå tilbake til eplene og knekkebrødene mine

Jeg er vel egentlig bare usikker, og lurer på om noen har noen anelse om hvorfor jeg har gått opp, så jeg eventuelt kan rette på denne feilen i kostholdet mitt.

Og ja, jeg blir mett av den menyen jeg satte opp, jeg har tross alt levd på knekkebrød en stund.

Hvordan spiste du FØR du la om til lavkarbo? Ble det mye magert og små porsjoner? Liknet dagsmenyene dine ofte på den du viser her?

Hvis så er det ikke rart du vil legge litt på deg i starten av et lavkarbokosthold, kroppen din har sannsynligvis fått for lite mat over lengre tid, og den vil automatisk (overlevelsesinstinktet) lagre en del is tarten fordi den har vært utsatt for litt magre tider

Altfor lite mat over en tid tror jeg tuller til hormonene dine slik at du da faktisk kan legge litt på deg når du begynner og spise lavkarbo, altså suger til seg i rein glede som du sier så treffende

Får du helt hetta av dette, spis LITT mindre porsjoner av lavkarbomaten du nå har fått litt oversikt over en periode. Spis deg METT - men ikke fråts eller overdriv. Fortsett og spis lavkarbo, altså balansert - men ikke veldig mye. Spis heller flere ganske små måltider etter lavkarboprinsippet om du sliter med at du blir uvel og tankene starter når du blir ordentlig mett.

Jeg vedder på at dette vil normalisere seg når kroppen forstår at det nå vil komme inn nok næring over lengre tid.

Du må nå IKKE gå tilbake til å IKKE spise mat igjen - da havner du i samme spiralen! Stol på at kroppen din finner utav dette når du gir den nok næring over tid - slik at den kan stole på DEG

Jeg tror ikke du i din situasjon nødvendigvis bare kan spise lavkarbo slik at du slipper og tenke på mat og vekt. Den mentale delen trenger og heles før matinntaket vil føles naturlig for deg. Selv om det ikke er optimal, bør du kanskje vurdere og gå gjennom hva du spiser i en liten periode, slik at du med at du har kontroll kan roe ned tankene. Etter noen uker vil dette gå mer automatisk, og du VET hva og hvor mye du bør/kan spise for å bli passe mett.

Mine tanker ihvertfall, plukk det du ser du kan bruke og som du mener kan passe til din situasjon Ønsker deg lykke til med maten!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 12:05   #8
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Har gått opp?

Hvor høy er du og hva veier du?

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 14:46   #9
Noola
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 20
Noola er ny på veien

Sv: Har gått opp?

Nerthus: Takk for svar, det er ca det der jeg har tenkt også Før jeg begynte med lavkarbo spiste jeg som regel fem-seks knekkebrød med magert pålegg, pluss middag. Middagen skulle også sønnen min spise av, så jeg lagde alltid skikkelig middag, men til meg selv balanserte jeg så det ble mer salat enn kjøtt og poteter f.eks. I tillegg passet jeg på å bruke de magreste alternativene til saus. Og så spiste jeg ofte et eple eller en banan om kvelden i tillegg til litt av knekkebrødkvoten.
På dette kostholdet skal det sies at det hendte jeg skeia ut fordi jeg egentlig visste at jeg spiste veldig magert, så da hendte det at vi spiste på McDonalds en gang i uka, eller unnet oss potetgull på kvelden, men prøvde å holde dette til helga. Særlig fordi det ble lett å tenke at "nå må jeg spise mindre mat, nå som jeg har spist burger/potetgull" - og å bytte ut mat med junk er jo ikke bra på noen måte. Det ble en måte å balansere kaloriene på, man kan jo slanke seg ved å spise utelukkende sjokolade men det blir jo bare feil. Enklere sagt - hodet mitt tenkte helt feil i forhold til mat.

Så ja, det høres veldig logisk ut at kroppen min blir glad for ordentlig mat, og bare suger den til seg. Nå har jeg begynt å spise mindre porsjoner og droppe å legge til noe særlig ekstra fett utover smøret jeg steker i. Prøver med litt majones på tomaten, men så holder det, hehe.

Newstart: Jeg er 173 cm og som regel 57 kilo Så det er ikke noe undervektighet, bar litt for mye bevissthet omkring kalorier ute og går..

Noola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 20:10   #10
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har gått opp?

En tommelfingerregel er 75%fett og 20% protein og 5% karbohydrater (du kan kutte på karbohydratene). Ser du spiste kanel. Det er en karbobombe iallefall. Ellers må du huske vann (2 liter om dagen). Lykke til videre!

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 22:03   #11
Noola
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 20
Noola er ny på veien

Sv: Har gått opp?

...
Jeg kan davel ikke kutte ut kanel på den stakkars cottage cheesen min, bare fordi det er karbohydrater i det? Jeg har jo allerede kutta ut både de tørkede tranebærene og mandlene! Som jeg riktignok opprinnelig spiste i havregrøt, så dette blir fryktelig amputert alt sammen.

Dette er vanskelig, jeg tror kanskje jeg bare går tilbake til å spise moderate mengder av det jeg liker - litt enklere å holde styr på i lengden.

Noola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 23:57   #12
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har gått opp?

Opprinnelig lagt inn av Noola, her.

...
Jeg kan davel ikke kutte ut kanel på den stakkars cottage cheesen min, bare fordi det er karbohydrater i det? Jeg har jo allerede kutta ut både de tørkede tranebærene og mandlene! Som jeg riktignok opprinnelig spiste i havregrøt, så dette blir fryktelig amputert alt sammen.

Dette er vanskelig, jeg tror kanskje jeg bare går tilbake til å spise moderate mengder av det jeg liker - litt enklere å holde styr på i lengden.

Hehe. Litt kanel går vel greit. Mandler er relativt lav kh, og veldig sunt så det tror jeg ikke jeg ville kuttet ut. Men det kommer jo an på hvor mye kh du spiser da.

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 00:51   #13
Lulla84
Seniormedlem
 
Lulla84 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 39
Innlegg: 507
Lulla84 er ny på veien

Sv: Har gått opp?

Opprinnelig lagt inn av Noola, her.

Newstart: Jeg er 173 cm og som regel 57 kilo Så det er ikke noe undervektighet, bar litt for mye bevissthet omkring kalorier ute og går..

Virker som kroppen din suger til seg fettet nå i starten. Og 57 kg fordelt på 173 cm er ikke undervektig nei, men ikke noe man trenger å minske . Tror det vil stabilisere seg etter hvert når kroppen venner seg til kosten du har gått over til.

Lykke til enn hva du måtte velge, forsette heller gjør som du har gjort før

Lulla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 22:54   #14
Noola
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 20
Noola er ny på veien

Sv: Har gått opp?

MieMari: Jeg prøver vel egentlig bare å spise så lite karbo som mulig, men jeg tillater meg å spise en neve nøtter om dagen. Da hender det jeg blander dem i CC, eller jeg bare mauler dem som mellommåltid.

Lulla84: Takk for svar, det spørs om jeg ikke fortsetter med lavkarbo, for jeg trives egentlig med det. Iblant føles det bare som at man ikke kan spise noe Har kjøkkenskapene fulle av ris og makaroni, men går omkring og er sulten fordi vi har glemt å kjøpe egg/fisk/grønnsaker og ikke har lyst til å maule pålegg (som er rådyrt). Da blir det litt sånn gidd alt sammen. Men nå har jeg spist kald laks til kveldsmat og er egentlig ganske happy!

Noola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 23:24   #15
Lulla84
Seniormedlem
 
Lulla84 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 39
Innlegg: 507
Lulla84 er ny på veien

Sv: Har gått opp?

Jeg også var mye sulten i starten og det er så skummelt å spise det man ikke skal. Jeg er 158cm og veier 54 kg, og prøver ikke direkte å gå ned. Men jeg ser hva lavkarbo gjør med meg ellers, så er dette noe jeg absolutt kommer til å leve med, jeg ser på det som en livsstil. Lavkarbo kan også brukes for å holdevekta

__________________
Lulla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 00:04   #16
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Har gått opp?

Jeg tror vekta di vil stabilsere seg på 3-5 kg mer enn du veide i utgangspunktet. LCHF er vektregulerende og det er mulig at kroppen din er uenig med deg i hva den skal veie. Gi det ett forsøk en stund til. Spis det du liker og nyt helseeffektene av det nye kostholdet.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 08:32   #17
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Har gått opp?

Ikke usannsynlig at det går som Cherry sier her - MEN bruk målebånd! Kroppssammensetningen din vil uansett med stor sannsynlighet endre seg, slik at du vil "se" bedre ut - selv om vekta kanskje viser det samme

Vi burde egentlig dannet en "forby badevekter" kampanje, fordi buksestørrelser og målebånd gjør en mye bedre jobb enn den der kjipe vekta som ikke sier noe om hvor sterk og flott og trent du er - bare hva din TOTALE masse veier...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 10:58   #18
Noola
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 20
Noola er ny på veien

Sv: Har gått opp?

Jeg skjønner ikke helt dette med at man kan stabilisere seg på 3-5 kilo enn det man opprinnelig veide, da tenker jeg på stjerner som Jennifer Anniston som er tynn som en pinne og sier at hun bare spiser grønnsaker og proteiner, hun er ingen "karbohydratjente". Ser ikke ut til at hun har stabilisert seg på "lubben", akkurat.

Noola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 11:00   #19
Noola
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 20
Noola er ny på veien

Sv: Har gått opp?

Fotballfrue er jo også et eksempel på dette, men det ligger vel i hvor mye man trener også, vil jeg tro.

Noola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 16:46   #20
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Har gått opp?

Opprinnelig lagt inn av Noola, her.

Jeg skjønner ikke helt dette med at man kan stabilisere seg på 3-5 kilo enn det man opprinnelig veide, da tenker jeg på stjerner som Jennifer Anniston som er tynn som en pinne og sier at hun bare spiser grønnsaker og proteiner, hun er ingen "karbohydratjente". Ser ikke ut til at hun har stabilisert seg på "lubben", akkurat.

Tror ikke du blir lubben med 3 kg ekstra.

Hver kropp reagerer forskjellig. Jennifer Aniston er perfekt vekt, verken for mye eller for lite. Det kan hende at hennes kropp har vært enig med henne om at hun skal være sånn.

Om man studerer fotballfruen så ser man at hun definitivt ser bittelitt sunnere ut nå enn hun gjorde i fjor =) Ikke synlig for det blotte øyet uten at man studerer det, og hun ville sikkert neppe godtatt å veie 5 kg mer heller, men hun ser bedre ut. På toppen av det hele fronter hun nå mat istede for ett halvt beger cottage cheese og en chai latte til frokost.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du gått ned? Bæret Livets lyse side 1 17-08-10 00:19
ÆÆÆ, jeg har gått opp! adventhiel Lavkarbo generelt 18 13-08-09 14:35
Gått opp! nettan Ketolysekuren 20 29-08-07 08:42
Jeg har gått ned mer på en uke Lovehandle Ketolysekuren 15 13-08-07 12:59
nå har jeg gått ned 10 kg:) Iset Atkins kosthold 9 10-02-04 20:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no