Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Er litt frusterert altså!!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-05, 09:32   #1
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Er litt frusterert altså!!

Kroppen niholder jo på kiloene!!
Nå har jeg vært på Ketolysekuren 11 dager og kuren i seg selv går veldig greit. Jeg vet at vi er forskjellige og ikke tar av likt og sånt, men hvorfor er jeg så treig? 3 kilo på halvannen uke.. Å når jeg ser at dere andre som går samme kuren minsker både her og der føler jeg litt fortvilelse. Jeg vet jo nedgangen nå så å si består av vann. Det kunne jeg klart uten Ketolyse også!
Jeg holder meg til antall karbohydrater. Jeg gjør stavgange iallefall 30 min pr dag. Jeg drikker ca 2-3 l vann hver dag og leser og veier alt jeg spiser

Jeg har for å nevne det forsøkt en kur tidligere. Da fulgte jeg GR, men uten hell. Jeg tok det vissnok privat man fulgte kuren til punkt og prikke. Mosjonerte gjorde jeg også. MYE, men der stopper det. Kroppen holder på kiloene. Etter 4 uker gav jeg opp. Vekten viste minus 1,5 kilo

YES tenkte jeg da jeg leste om Ketolysekuren. Her er noen for dem som ingenting fungerer på. Dette er noe for meg. Endelig bort med mistrivselen
Jeg gir ikke opp enda da, men..

Merkelig nok.. Jeg føler ingen sult om morgenen. Jeg har mer energi enn før. Jeg tørster veeldig.. Så man skulle tro at fettforbrenningen er i gang. Men hvorfor heiteste er kroppen min så glad i disse kiloene

Jeg gidder ikke føre dagbok hver dag av diverse grunner, men følger reglene til pungt og prikke..

Hvordan var/ er det for dere andre der ute? Har alt gått smertefritt? Del noen tanker da. Jeg føler meg helt alene nå altså..

__________________











Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 09:45   #2
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

synes 3 kilo på 11 dager er bra jeg. Og det er nok ikke bare vann nei. Ca 1.5 kilo er sannsynligvis vann og resten er fett.
Og tørster du er det et virkelig godt tegn,da er du i ketose.
På oss kvinner er maks fettap på en uke 2 kilo,kroppen klarer ikke mer og da jobber den som gal.
Så det er bare å stå på,jeg synes du har vært flink jeg.

PS: Jeg går selv på ketolysekuren om dagen,men dessverre konka jeg ut på pizza her om dagen og da raser jeg opp igjen i vekt,(Selv om jeg vet at noe er vann da)
Derfor orker jeg heller ikke skrive om det i dagboka før jeg alle ting er på plass igjen.

men ellers lykke til

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 10:08   #3
lillemy
Medlem
 
lillemy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 98
lillemy er ny på veien

Jeg synst du tar bra av jeg. Vedtapet går i rykk og napp for oss alle. vekten min kan stå stille i 1 1/2 uke. Jeg går heller ikke ned så fort som jeg trodde jeg skulle, men vi kan ikke gi opp fordet.

Du bør kjøpe kegostiks så du kan kontrollere at du er i ketose. Det er motiverende i seg selv og følge med på.
Lykke til videre

__________________
lillemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 10:12   #4
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

Hei elisabet..skjønner veeeldig godt at du er fortvila altså,,,veit akkurat åssen du har det nå...jeg gikk ned veldig fort de første ukene jeg..men så sto det omtrent bok stille i flere mnd....grrrrrrrr....har gått ned 3 kg til for litt siden,,,,men nå er det stopp igjen...og det er IKKE gøy...men vi er jo som du sier alle forskjellige...så fortsett sånn som nå..så ser du nok resultater etterhvert altså.....ganske sikkert,,har du sjekka stoffskiftet ditt eller??kansje noe ligger der..jeg har vært sånn på omtrent hver bidige kur jeg har prøvd før,,,og det er ikke få altså,,har sliti vettet av meg for hver kg jeg har gått ned..en evig kamp,,,men jeg har pcos,så det har gjort det vanskelig for meg å gå ned.......men du ,,,ikke gi opp,,,og bruk oss her inne så masse du trenger.....ønsker deg lykke lykke til altså....krysser fingra for deg stå på

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 10:22   #5
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Takk for tankene dine Skorpia
Jeg trodde vannet var jaffal ca 2 kilo, men ok da
Joa helt enig i at 3 kilo er bra, men det er liksom hit jeg kommer å det stopper opp.
Man leser om denne kuren som en ren fettforbenningskur og hvor MAX den skal være.
Man leser at man skal teste stix om vekten stopper opp.. den skal jo ikke det. joa DET gjør den hos meg, leenge..

Jeg tenker kansje jeg må ned på antall karbohydrater.. Kansje forsøke det en periode.
Nå sitter jeg med merkelige tanker altså. Ikke en brødsmule på halvannen uke.. Ikke mat med hvetemel i hele tatt.. å vekta står bom. Det har den gjort i to dager

__________________











Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 10:31   #6
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av lillemy

Jeg synst du tar bra av jeg. Vedtapet går i rykk og napp for oss alle. vekten min kan stå stille i 1 1/2 uke. Jeg går heller ikke ned så fort som jeg trodde jeg skulle, men vi kan ikke gi opp fordet.

Du bør kjøpe kegostiks så du kan kontrollere at du er i ketose. Det er motiverende i seg selv og følge med på.
Lykke til videre

Hei lillemy
Jeg har Stix jeg og sett at den er positiv, men når jeg da etter 2-3 dager går på vekten for å se om det i hele tatt er en pitteliten endring -jeg står bom!

Som sakt gir jeg ikke opp selv om jeg stanger i veggen. Det blir bare så trist når man satser alt (mat og div) og ikke får pittelitt i gevinst

__________________











Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 10:34   #7
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg tviler sterkt på at du vil gå noe fortere ned, om du går under 15 g karber om dagen.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 10:34   #8
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Elisabet

Takk for tankene dine Skorpia
Jeg trodde vannet var jaffal ca 2 kilo, men ok da
Joa helt enig i at 3 kilo er bra, men det er liksom hit jeg kommer å det stopper opp.
Man leser om denne kuren som en ren fettforbenningskur og hvor MAX den skal være.
Man leser at man skal teste stix om vekten stopper opp.. den skal jo ikke det. joa DET gjør den hos meg, leenge..

Jeg tenker kansje jeg må ned på antall karbohydrater.. Kansje forsøke det en periode.
Nå sitter jeg med merkelige tanker altså. Ikke en brødsmule på halvannen uke.. Ikke mat med hvetemel i hele tatt.. å vekta står bom. Det har den gjort i to dager

Ikke fortvil,vi står alle stille nå og da,du må jo huske på at kroppen har litt av hvert å jobbe med.For min del er det viktigste å merke når allergier,og blodtrykket øker. Jeg burde snart lære at jeg ikke tåler hvetemel. Spiste pizza nylig,og dagen etter nyser jeg og gjesper i et sett. Nå må jeg bare lære!!!!Jeg tåler ikke hvetemel!!!!!!!!!!!!!

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 10:35   #9
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl

Hei elisabet..skjønner veeeldig godt at du er fortvila altså,,,veit akkurat åssen du har det nå...jeg gikk ned veldig fort de første ukene jeg..men så sto det omtrent bok stille i flere mnd....grrrrrrrr....har gått ned 3 kg til for litt siden,,,,men nå er det stopp igjen...og det er IKKE gøy...men vi er jo som du sier alle forskjellige...så fortsett sånn som nå..så ser du nok resultater etterhvert altså.....ganske sikkert,,har du sjekka stoffskiftet ditt eller??kansje noe ligger der..jeg har vært sånn på omtrent hver bidige kur jeg har prøvd før,,,og det er ikke få altså,,har sliti vettet av meg for hver kg jeg har gått ned..en evig kamp,,,men jeg har pcos,så det har gjort det vanskelig for meg å gå ned.......men du ,,,ikke gi opp,,,og bruk oss her inne så masse du trenger.....ønsker deg lykke lykke til altså....krysser fingra for deg stå på

Hei!
Hadde jeg fått en litt bedre start så hadde jeg nok vært mer ivrig enn jeg er akkurat nå. Jeg vet at vekten stagnerer, men ikke enda da. Jeg har jo akkurat kommet i gang liksom.
Stoffskiftet ja.. Kansje jeg skulle fått sjekka det? Uff hater legebesøk da.. Noen andre symtoner på stoffskiftet enn dårlig vektnedgang?

__________________











Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 10:38   #10
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Skorpia: Uffameg så trist dah. For pizza er godt. Har du forsøkt oppskriften i BOKA? Den er helt grei
Ang tørste.. det er noe som har begynt denne uken altså.. Jeg er konstant tørr i halsen.. Så DET kan være et positivt tegn altså

__________________











Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 10:40   #11
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Sånn til ettertanke,3 kilo er jo formidabelt
mange her har problemer med å ta av 200 gram,men de slutter i hvert fall å øke i vekt!!!!

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 10:44   #12
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Elisabet

Skorpia: Uffameg så trist dah. For pizza er godt. Har du forsøkt oppskriften i BOKA? Den er helt grei
Ang tørste.. det er noe som har begynt denne uken altså.. Jeg er konstant tørr i halsen.. Så DET kan være et positivt tegn altså

Ja er du tørst er det et godt tegn på ketose og vektnedgang. Sånn skal det være.
Må dessverre si at jeg er ute av ketose nå,og pizzaen ja den er spiselig,men jeg er fortsatt ikke fornøyd.Men når jeg spiser forbudt pizza går faktisk en del av bunnen i søpla

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 10:46   #13
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av mofe

Jeg tviler sterkt på at du vil gå noe fortere ned, om du går under 15 g karber om dagen.

Boken nevner det som første eksempel. Kutte ned til 10 karber om dagen Det om manglende vektnedgang.

__________________











Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 10:58   #14
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Jeg er enig i at det er fint bare å slippe vektoppgang, men det er en dyr måte å betale på om jeg kun skal slippe vektOPPgang dah
Tror nok jeg heller skulle trimma 3 timer daglig å spist både brød og pizza da
Mem ikke fordet at jeg tror det da.. At vekten skal stå bom. Det vil vel snart løsne litt -forhåpentligvis

__________________











Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 11:00   #15
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Du har gått på kuren i kun 11 dager, gått ned hele 3 kilo - og du synes det går TREIGT?!

Hvilke forventninger hadde du,da?

3 kilo ned på 11 dager kvalifiserer ikke til betegnelsen "holde på kiloene" i min bok!
"Rase ned i vekt" ville jeg kalt det!

Synes du er kjempeflink - ikke ødelegg denne gode starten med negativ tenkning - du har jo grunn til å juble og være superfornøyd!

__________________





Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 11:01   #16
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Er du flink(hvilket jeg ikke har vært nå) går du ned i vekt og om du går ned 200 gram eller 4 kilo på en uke er uinterressant.Bare det går den rette veien. Det som er poenget med å spise lavkarbo er at du aldri skal være sulten.Spis deg mett,uten karbosjokk

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 11:11   #17
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Tanker som dukker opp: Ketolyse er en kur som SKAL ta knekken på overvekt/fedme. Å med 15g Karbo
Lavkarbo kan man gjøre til en livsstil men med flere karbohydrater. Forstår dere tanken min?

__________________











Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 11:37   #18
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Elisabet

Tanker som dukker opp: Ketolyse er en kur som SKAL ta knekken på overvekt/fedme. Å med 15g Karbo
Lavkarbo kan man gjøre til en livsstil men med flere karbohydrater. Forstår dere tanken min?

Ja det gjør jeg. Jeg har levd etter Atkins prinsipper i 2 år.Bytta til ketolyse nå for å få en ny start.
Poenget for meg er,selv om jeg prøver så godt jeg kan,er det lett å slenge en pizza i ovnen og spise den,spesielt fordi jeg har 2 barn(22 og 13) hjemme og de vil helst ikke ha noe av maten min. Ikke liker de sopp,løk,paprika,tomat,mmmm litt forskjellig ettersom hvem av barna det er. Men dersom jeg spiser litt pizza,kaster jeg faktisk mesteparten av bunnen.Men noe godt har det kommet ut av det. Yngstejenta bare elsker frosne bringbær(tint da)så nå spiser hun det istedet for sjokolade.

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 12:03   #19
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Skorpia: Der er jeg flink altså. Har jeg bestemt meg for IKKE å spise ting og tang -kommer det ingenting inn i min munn!!
Å Jeg VIL ned i vekt da. Jeg trives ikke med vekten og misstrives sånn som jeg er.
Jeg vil ned i vekt og nekter å gi meg, blir bare litt sliten innimellom

__________________











Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 12:37   #20
blomkarse
Medlem
 
blomkarse sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 86
blomkarse har en fantastisk aura rundt segblomkarse har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Elisabet

Jeg vet jo nedgangen nå så å si består av vann. Det kunne jeg klart uten Ketolyse også!
Jeg holder meg til antall karbohydrater. Jeg gjør stavgange iallefall 30 min pr dag. Jeg drikker ca 2-3 l vann hver dag og leser og veier alt jeg spiser


Kanskje stavgangen din gjør at det rett og slett er at du har fått MUSKLER istedet, og det veier jo mye mer enn fett??

__________________


blomkarse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 12:46   #21
Nirren
Medlem
 
Nirren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: I hedmark
Alder: 51
Innlegg: 236
Nirren er en juvelNirren er en juvelNirren er en juvel

Jeg vil nå anbefale å ikke veie deg for ofte. Ta en fast dag i uka, samme tid. Jeg har drevet i 6 og en halv uke Har gått ned 7 1/2. STÅ PÅ IKKE GI OPP...Det er ikke gjort over natta selv om vi kunne ønske det. Vi har brukt lang tid på å bli sånn som vi er og det tar tid å gå ned. Lykke til.

__________________
Ny kamp mot kiloene
Nirren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 16:08   #22
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Takk for alle oppmuntrende svar da dere Jeg vet det ser veldig negativt utenfra.. problemet er dårlig erfaring fra før.. Som med GR.. vannet forsvinner og jeg blir gående i blinde,, Jeg forsøkte virkelig og nå ser det ut som om alt stopper opp igjen.. Jeg hadde kansje for store forhåpninger fra starten av.

Jaja får spise litt omlett jeg. Ha en fin lørdag der ute

__________________











Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 17:29   #23
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

I'm back. Bare ta det helt med ro,vekta kommer til å gi deg positive overraskelser,men som en annen her sa,ikke vei deg mer enn 1 gang i uka.
Selv må jeg nok kutte veiinga pga.utskeiing med b.la. pizza
Det verste er det at når jeg får i meg noe som inneholder hvetemel begynner jeg å nyse umiddelbart. At jeg aldri lærer??`??

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 18:13   #24
Elisabet
Medlem
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 53
Innlegg: 199
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Har du noen gang fått testet deg m t p mel? Er det noe du har begynt med nå eller merket det før?

En som er veldig positivt er at jeg har fått en helt ny mage da. Det føles godt

__________________











Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-03-05, 09:52   #25
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Hei Elisabet! Jeg har fulgt med i denne tråden, men svarer ikke før jeg har noe positivt å si! Jeg hadde samme problemet som det. Forrige uke sto vekten bom still, før jeg begynte å øke i vekt! Jeg var totalt frustrert! Men, for meg var det bare vann og muskler som ble dannet. I morges har jeg gått ned vektøkningen pluss litt til! Og buksene mine er kjempevide, spesielt rundt lårene! Så, der er håp! Ikke gi opp!

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Litt støtte for en nybegynner? 5barnsmor Dr Lindbergs 4 20-08-04 12:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no