Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 09-12-11, 18:07   #11726
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

After Eight uten sjokolade?

Ja, man kan dyppe i smlta sjokolade etterpå om man vil. Jeg skal lage uten det. Prøver imorgen med soyamelk istedenfor fløte.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 09-12-11, 18:39   #11727
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

After Eight uten sjokolade?

Da blir det mintkuler da

Jeg syns det blir for tørt uten tragant. Mangler den lille seigheten

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 09-12-11, 19:18   #11728
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

ja jeg prøvde nå og det funka ikke, noe var alvorlig galt med oppskriften. jeg sletter innlegget.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 09-12-11, 19:31   #11729
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

her er orginalen, jeg hadde blingsa på målene

en liten porsjon, nok til ca ti knapper. Du trenger:
1 dl melis
2 ss fløte
4 dråper peppermynteolje
Sjokolade til å dyppe knappene i

Bland alt raskt sammen. Massen er nå ganske løs, men det er lett å trykke den ut og lage små knapper ved hjelp av et lite glass. Du kan la massen stå kaldt noen minutter først hvis du vil ha en fastere masse å jobbe med. La knappene stivne i kjøleskapet. Smelt valgfri sjokolade i mikroen, og dypp knappene i sjokoladen. La peppermynteknappene med sjokolade stivne helt i kjøleskapet. Jeg bruker ofte 70% sjokolade, fordi jentene liker den godt.http://fristendelavkarbo.wordpress.c...mintsjokolade/

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 10-12-11, 14:12   #11730
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som kan fortelle meg hvilken plante dette er? Kjøpte den litt impulsivt på Rema for 25 kroner, men det sto ingen steder hva den heter.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC0000698.jpg (178,1 KB, 27 visninger)
Filtype: jpg DSC0000701.jpg (166,4 KB, 18 visninger)
__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 10-12-11, 14:32   #11731
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Litt sånn utenfor tema her. Finnes det noe høykarbo man kan bruke isteden for tragant, eller er det tragant som gjelder og går uansett? For å få ting seige altså.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 10-12-11, 14:49   #11732
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tror ikke tragant er spesifikt lavkarbo, det er en "gjøreseigting" uansett høy eller lavkarbo.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 10-12-11, 14:50   #11733
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.

Tror ikke tragant er spesifikt lavkarbo, det er en "gjøreseigting" uansett høy eller lavkarbo.

Tragant er ikke typisk lavkarbo, nei

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 10-12-11, 15:09   #11734
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Men finnes det noe annet man kan tilsette som gjør ting seigt?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 10-12-11, 15:15   #11735
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Men finnes det noe annet man kan tilsette som gjør ting seigt?

I hva da?

Sånn som i hjemmelaget marsipan er det kun tragant jeg vet om og alltid har brukt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 10-12-11, 17:16   #11736
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som kan fortelle meg hvilken plante dette er? Kjøpte den litt impulsivt på Rema for 25 kroner, men det sto ingen steder hva den heter.

For meg ser det ut til og være en av rottehale-plantene. Husker ikke helt det latinske navnet, men TROR det heter noe pepper-lignende.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 10-12-11, 17:20   #11737
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

For meg ser det ut til og være en av rottehale-plantene. Husker ikke helt det latinske navnet, men TROR det heter noe pepper-lignende.

pepperomia? Det er "rottehale", men jeg tror ikke bildet til Photo er rottehale.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 10-12-11, 17:26   #11738
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nei, er nok ikke det. Bladene er veldig små, typ fingerneglstore, om det er til hjelp. Hadde vært kjekt å vite hva det er, sånn at jeg vet hvordan jeg skal forholde meg til vanning, etc.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 10-12-11, 17:32   #11739
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nei, er nok ikke det. Bladene er veldig små, typ fingerneglstore, om det er til hjelp. Hadde vært kjekt å vite hva det er, sånn at jeg vet hvordan jeg skal forholde meg til vanning, etc.

Ser det er en del andre pepperomiaer som kanskje kan være riktig:
http://classes.hortla.wsu.edu/hort232/list5/PepObt.html
http://houseplantz.net/peperomia-rot...ing-peperomia/
...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 10-12-11, 17:38   #11740
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det så ikke helt riktig ut, altså ... Jeg studerte bladene litt mer nøyaktig nå, og ser at de har små små runde tagger i kanten, og noen av bladene tenderer til å være rosaaktige, særlig under. Den har veldig lange "greiner", eller hva jeg skal kalle det

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 10-12-11, 18:03   #11741
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vet ikke hva planten heter, men utifra bladene kan man se at det er en plante som tåler endel tørke. Overvanning får den til å kaste bladene.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 11-12-11, 11:36   #11742
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har en elektronisk kjøkkenvekt på veggen. Nå har den konka og jeg trenger en ny, fort.
Er det noen som har noen anbefaling? Denne gangen har jeg lyst til å ha en som står på benken, ikke på veggen. Må være grei å bruke.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 11-12-11, 11:55   #11743
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Men finnes det noe annet man kan tilsette som gjør ting seigt?

Ser det brukes glyserin/glyserol i mange proteinbarer og sånt. Tror det er med på å gjøre de seige.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-12-11, 11:57   #11744
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeg har en elektronisk kjøkkenvekt på veggen. Nå har den konka og jeg trenger en ny, fort.
Er det noen som har noen anbefaling? Denne gangen har jeg lyst til å ha en som står på benken, ikke på veggen. Må være grei å bruke.

Vi har denne - kjøpt på jernia.
Billig, lett å bruke og helt enkel. Ingen fancy funksjoner, den bare veier og virker...
http://www.hegdehaugen.no/kjokkenuts...envekt-digital

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 11-12-11, 12:11   #11745
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Vi har denne - kjøpt på jernia.
Billig, lett å bruke og helt enkel. Ingen fancy funksjoner, den bare veier og virker...
http://www.hegdehaugen.no/kjokkenuts...envekt-digital

Tusen takk, akkurat noe sånt jeg tenker på I morgen skal jeg til Jerniabutikken.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 11-12-11, 14:17   #11746
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

På elkjøp og expert har de en som ser nesten maken ut, med sånn glassplate, som jeg har, 200 spenn.http://www.expert.no/product/product...ntifier=129446 Veldig nøyaktig og måler krydder/g også.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 11-12-11, 14:40   #11747
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Den var rimelig. Vel - så lenge den måler ned til 1gram og opp til 5 kg synes jeg den er grei. Den gamle kjøkkenvekta målte bare 2gram og opp til 2 kg. og spesielt det siste var idiotisk....

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 11-12-11, 17:31   #11748
tuftemor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 55
Innlegg: 190
tuftemor er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeg har en elektronisk kjøkkenvekt på veggen. Nå har den konka og jeg trenger en ny, fort.
Er det noen som har noen anbefaling? Denne gangen har jeg lyst til å ha en som står på benken, ikke på veggen. Må være grei å bruke.

Denne er bare helt super. Du kan ha den på disken sette den i skapet tar nesten ikke plass siden den er så tynn. Stort display og flere veie enheter.

__________________

Min dagbok

tuftemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Lav karbo :)
Gammel 11-12-11, 17:44   #11749
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jernia har mange stilige kjøkkenvekter

F eks denne som er på tilbud nå (finnes i aluminium og svart også, men syntes den røde var så knæsj )


Sist redigert av Huldr : 11-12-11 kl 17:50.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 11-12-11, 18:17   #11750
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Denne synes jeg var kul og praktisk, siden man noen ganger oppgir mål i "hulmål" og av og til i vekt slår man to fluer i en smekk med denne

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no