Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Nesten konstant sulten på lavkarbo

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-11-10, 20:11   #1
ToreFagerheim
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 8
ToreFagerheim er på en erverdig vei

Nesten konstant sulten på lavkarbo

Har hatt et mer eller mindre lavkarbo-kosthold de siste 2-3 årene, og er fornøyd med det. Nå har det de siste månedene blitt litt mye rugbrød og pizza, og jeg har lagt på meg et par kilo igjen, så det er tid for at jojoen skal ned igjen.

Prøver nå å holde meg under 50g kh daglig, og det går forsåvidt helt fint. Det er bare en merkelig ting jeg legger merke til, og det er at jeg blir FORT sulten igjen etter hvert måltid, men på en måte så er den sulten "stabil", og jeg kan fort glemme at jeg er sulten, og så gå mange flere timer uten mat enn på et karbo-rikt kosthold.

Det er som om at jeg blir sulten, men aldri skikkelig sulten, bare litt. Dersom jeg legger på noen karber i form av et rugbrød, litt ekstra mørk sjokolade eller noe slikt, så holder jeg meg mett MYE lenger.

Hva forårsaker dette? Er det greit å gå rundt sulten 90% av tiden?

ToreFagerheim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Avslappet forhold til lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 20:12   #2
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Har du nok fett i kosten din?

__________________


Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 20:16   #3
ToreFagerheim
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 8
ToreFagerheim er på en erverdig vei

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Pøser på med ost, fett kjøtt, egg, hasselnøtter og valnøtter... Tåler ikke fløte noe særlig bra, noe som jo hadde vært greit å tåle. Tips til andre fettkilder?

ToreFagerheim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Avslappet forhold til lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 20:20   #4
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Seterrømme f.eks.
Stek maten i meierismør.

__________________


Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 21:12   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av ToreFagerheim, her.

Det er bare en merkelig ting jeg legger merke til, og det er at jeg blir FORT sulten igjen etter hvert måltid, men på en måte så er den sulten "stabil", og jeg kan fort glemme at jeg er sulten, og så gå mange flere timer uten mat enn på et karbo-rikt kosthold.

Du er ikke bare tørst da? Mange opplever at tørste kan kjennes ut som sult og at det gir seg etter et glass vann.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 21:44   #6
ToreFagerheim
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 8
ToreFagerheim er på en erverdig vei

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Steiker alt i meierismør, og tømmer i meg vatn heile tida. Rømme er eg no ikkje spesielt glad i, men det kan vel prøvast.

ToreFagerheim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Avslappet forhold til lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 21:54   #7
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Hmm... jeg opplever dette også tidvis og har lurt på det samme. Jeg ligger på 15-20 karbs per dag og kan også oppleve den sulten du beskriver, uten at den utvikler seg til "jeg-må-spise-noe-NÅ", som jeg hadde på lavkarbo. Spiser absolutt nok fett og drikker 4 liter per dag, så syns det er rart.

Men, du sier at å spise litt mer karber hjelper, så kanskje det er kroppen som forteller deg at det er best for deg? Ikke pøse på med karber, men kanskje nærmere 70 per dag f.eks? Jeg bare lufter tanker her, er absolutt ingen ekspert

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 22:10   #8
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Interessant!

Jeg har også ofte sultfølelse når jeg spiser bare fett og protein pluss litt grønnsaker, holder meg mye lenger mett med mer karbohydrater. Jeg lurer på om det kan ha sammenheng med at blodsukkeret egentlig ligger for lavt ... At noen trenger karbohydrater for å opprettholde et akseptabelt blodsukkernivå.

Jeg har alltid fått helt ekstreme reaksjoner på starten av ketose, går nesten i koma og får angstfornemmelser, og jeg tror det er fordi blodsukkeret mitt blir farlig lavt. Jeg tenker at det kan ha noe med kroppens evne til å switche til ketonforbrenning å gjøre, at den ikke er like god hos alle, og at dette har sammenheng med det jeg skriver over. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, det er så lite info å finne om dette, så dette er bare mine teorier ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 22:16   #9
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Interessant!

Jeg har også ofte sultfølelse når jeg spiser bare fett og protein pluss litt grønnsaker, holder meg mye lenger mett med mer karbohydrater. Jeg lurer på om det kan ha sammenheng med at blodsukkeret egentlig ligger for lavt ... At noen trenger karbohydrater for å opprettholde et akseptabelt blodsukkernivå.

Jeg har alltid fått helt ekstreme reaksjoner på starten av ketose, går nesten i koma og får angstfornemmelser, og jeg tror det er fordi blodsukkeret mitt blir farlig lavt. Jeg tenker at det kan ha noe med kroppens evne til å switche til ketonforbrenning å gjøre, at den ikke er like god hos alle, og at dette har sammenheng med det jeg skriver over. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, det er så lite info å finne om dette, så dette er bare mine teorier ...

Hvor mange karbohydrater spiser du nå da?

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 22:34   #10
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Nå spiser jeg vel kanskje litt for mange av dem ... Har ME og lite overskudd til å lage mat til tider, og det blir dessverrre en del lettvinte løsninger bare for å få i meg mat, for det kan bli vel lenge mellom måltidene.

Men Lindberg-ish med ekstra fett er nok den beste varianten for min del, med lite fett ble jeg veldig fort sulten igjen ... Fettet stabiliserer jo blodsukkeret. Jeg har ikke helt funnet riktig fordelingsnøkkel, egentlig, det er en stund siden jeg var på ordentlig lavkarbo. Men jeg tror det er individuelt, uansett

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 22:53   #11
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Må legge til at når jeg kom inn i ketosen skikkelig (etter tre uker eller så), så holdt jeg meg mett lenger, uten karbohydrater. Det kan være (for trådstarter) at kroppen ligger og vipper mellom ketose og karbohydratforbrenning og at det er derfor det berømte fraværet av sult i ketose ikke inntrer ...

Men du Augustina burde jo ikke oppleve det, da ... Spiser du nok mat i det store og hele? Riktig mengde protein f eks? For mye protein kan også føre til sultfølelse forresten, siden overflødig protein omdannes til sukker. Det er viktig å fordele proteinmengden utover dagen, for kroppen kan bare oppta en viss mengde til hvert måltid.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 23:14   #12
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Hmm, noen dager spiser jeg rundt 60-80, andre dager alt for mye (120-ish). Jeg må justere ned ja, men er vanskelig når man ofte har lyst på egg, kjøtt og ost når man ikke har så mye spillerom med karbohydrater Får bare prøve videre, for det er nok her det ligger kanskje ja. Og så tror jeg ost egentlig ikke gjør meg så mett som jeg selv ønsker, for avokado med ekstra smør på og brie (som er mer en fettbombe, enn protein) gjør meg fort "sulten". Er nok en falsk sultfølelse og ikke reell, så bruker å ignørere den.

Jeg spiser absolutt nok mat, så ingen problem der

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 09:35   #13
torgn
Medlem
 
torgn sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kløfta
Alder: 51
Innlegg: 114
torgn er på en erverdig vei

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Hva med å prøve krom tabletter da? Skal hjelpe til å stabilisere blodsukker..

__________________


torgn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: leter etter noe nytt. Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 09:51   #14
Bombus
Medlem
 
Bombus sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 74
Innlegg: 179
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av ToreFagerheim, her.

Det er bare en merkelig ting jeg legger merke til, og det er at jeg blir FORT sulten igjen etter hvert måltid, men på en måte så er den sulten "stabil", og jeg kan fort glemme at jeg er sulten, og så gå mange flere timer uten mat enn på et karbo-rikt kosthold.

Det er som om at jeg blir sulten, men aldri skikkelig sulten, bare litt. Dersom jeg legger på noen karber i form av et rugbrød, litt ekstra mørk sjokolade eller noe slikt, så holder jeg meg mett MYE lenger.

Jeg har det på samme måten. Ofte litt sulten, særlig etter frokost. Men det går gjerne over før lunsj (paradoksalt nok). Jeg antar det på lavkarbo tar lenger tid å gjøre prosessene som forteller sultsenteret i hjernen at jeg er mett. Det gjør meg ikke noe å gå småsulten på lavkarbomat. Blir aldri desperat sulten som på høykarbo. Det virker umiddelbart mettende med litt karbohydrater, slik du nevner, men mengden må balanseres så det ikke vekker sult senere. Mer fett til frokost gjør at når metthetsfølelsen kommer varer den så godt som dagen ut, for meg.

Jeg har lest ett eller annet sted at hvis man ikke blir mett av fett og proteiner er man insulinresistent. Aner ikke hvor jeg leste det, så ikke legg vekt på dette.

__________________


Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 10:50   #15
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Hos meg så er det faktisk slik at mitt behov for mat (sult) avtar dess færre antall karbohydrater jeg spiser pr. dag.

Jeg fulgte i ca. to år ketolysekuren og var nesten alltid fysen på noe, alltid på leting etter noe å putte i munnen.
Nå følger jeg streng Skaldeman og er ikke fysen i det hele tatt og trenger langt mindre mat for å være fornøyd enn før.
Altså har jeg redusert karboinntaket fra 15-20 g pr dag til nesten ingenting.
Og for første gang siden starte, går jeg også ned.

Igjen - nok et bevis på at vi er forskjellig - og at kroppens reaksjon på mat må tilpasses den enkelte. Forskning på egen kropp

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 10:56   #16
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Hos meg så er det faktisk slik at mitt behov for mat (sult) avtar dess færre antall karbohydrater jeg spiser pr. dag.

Jeg har samme erfaringa, jo mindre karber jo lengre og "bedre" mett

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 11:10   #17
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Hos meg så er det faktisk slik at mitt behov for mat (sult) avtar dess færre antall karbohydrater jeg spiser pr. dag.

Jeg fulgte i ca. to år ketolysekuren og var nesten alltid fysen på noe, alltid på leting etter noe å putte i munnen.
Nå følger jeg streng Skaldeman og er ikke fysen i det hele tatt og trenger langt mindre mat for å være fornøyd enn før.
Altså har jeg redusert karboinntaket fra 15-20 g pr dag til nesten ingenting.
Og for første gang siden starte, går jeg også ned.

Igjen - nok et bevis på at vi er forskjellig - og at kroppens reaksjon på mat må tilpasses den enkelte. Forskning på egen kropp

Sant skal sies, enkelte dager er jeg mer mett enn andre og plages ikke av sulten, andre dager føler jeg meg konstant småsulten og kan småspise litt mellom måltider, noe jeg kun ser på som negativt. Jeg håper dette avtar etterhvert, men bør kanskje vurdere å senke karbene for å se om det hjelper ja. Hvor mange karber spiser du nå? Kan du trene på så få karber? Jeg er nemlig avhengig av å trene, 5 dager i uken.

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 15:24   #18
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Kan det være at du (trådstarter) ikke tåler karbohydrater så godt? 50g kh pr. dag kan jeg bare glemme, for det trigger karbohungeren min med en gang.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 19:24   #19
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Augustina, her.

Hvor mange karber spiser du nå? Kan du trene på så få karber? Jeg er nemlig avhengig av å trene, 5 dager i uken.

Jeg spiser så lite som mulig - maks 5 g pr dag, det er veldig lavt og bør kanskje ikke være det første en prøver.
Veldig mange ligger på rundt 15 og går fint ned med det.

Jeg har også trent mye - akkurat nå har jeg treningsforbud - har fått kyssesyken!!.
De første 4-6 ukene etter en legger om kostholdet, kan være tøffe når det gjelder trenging. det tar tid for kroppen å venne seg til fettforbrenning. Les litt i forumet under trening, der står det mye som er verdt å vite.
Etter de første harde ukene (form meg var det som å møte en vegg) slipper det og det er bare å trene på - faktisk var jeg mer utholdende enn før.

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 00:38   #20
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Min erfaring er at om jeg spiser grønnsaker (to mellomstore salatboller)til to måltider per dag er jeg passe mett hele dagen. Etter at jeg innførte epler i dietten min ble jeg mer sulten og fikk behov for 150 kcal mer per dag. Samtidig spiste jeg kun ett måltid med salat til. Jeg er passe mett, lenge, om jeg får i meg fett, protein og karbo fra grønnsaker i samme måltid.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 01:28   #21
whitenail
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Søre-Sunnmøre
Innlegg: 2
whitenail er på en erverdig vei

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Første par-tre ukene var jeg virkelig sulten konstant ..En venn mente jeg spiste for lite fett. OG i etterkant kan jeg se at sultfølelsen har sammenheng med fettinntaket. Jeg har problem med å spise nok fett. Jeg har lært meg til å elske grønnsaker og salat og selv når jeg prøver å lage riktig feite måltid oppdager jeg at det er grønnsakene som dominerer. Nå er min redning kinakålen. Lunken er den perfekt til å ta opp de feiteste sauser. ellers er jeg veldig glad i olivenolje. men jeg har ikke greidd å lage noe lavkarbobrød enda som absorberer oljen, så om noen har en slik oppskrift så rop ut ! ( dyppe brød i olje)

whitenail er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 19:41   #22
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Nesten konstant sulten på lavkarbo

Har du prøvd cocosa? Hvis du ikke er så glad i fett, er det kanskje en idé å tilsette litt cocosa i maten. Selv holder jeg ut lenge på frokosten min, som består av hakka nøtter (para-, hassel- og valnøtter), gresk/tyrkisk yoghurt, litt bær og litt kanel.

Når jeg kjenner meg litt fysen, hiver jeg innpå noen paranøtter. Liker bacon, men orker ikke å lage det hver dag.

Tar med middagsrester på jobb, varmer det i mikroen. Da blir de andre i familien glad, de er ikke så glad i rester og jeg digger å spise det til lunsj.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning) danish Smoothies / drikke 209 25-07-15 11:38
Hva spiser man om man er sulten mellom måltidene?? (er alltid sulten) rumbero Induksjonen 2 01-04-10 20:35
Konstant frossen - noen som vet hvorfor? mofe Fysisk og mental helse 28 27-01-10 22:41
Sulten - veldig sulten! Sophie Lavkarbo generelt 17 20-08-09 21:43
sulten på lavkarbo? bikini Ketolysekuren 16 31-05-06 12:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no