Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-01-08, 16:54   #1
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Kjøpte meg Extra Virgin Cocosa i dag, for å prøve å få i meg litt mer fett. Tok en liten dært på tuppen av teskjea for å smake..og det gikk rett ut igjen..ugh...

Hvordan bruker du cocosa??

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 17:04   #2
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg??

I en ekstra god kaffe. Gjerne koffeinfri. Jeg tilsetter også gjerne litt smør og fløte. Og litt Splenda må jeg innrømme

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 17:07   #3
Embla
Juniormedlem
 
Embla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 47
Embla er på en erverdig vei

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg??

Jeg har fått helt dilla på Cocosa og har ingen problemer med å spise det rent

Bruker det også i bakst(vafler, brød eller kaker for eksempel) og sauser for å nevne noen eksempler. Har også hørt om folk som bruker det i kaffe og jeg er sikker på at det går fint an å bruke i drikker som smoothies også.

Det er bare noen dager siden jeg kjøpte min første krukke selv, men mitt inntrykk er at det egentlig kan brukes til det aller meste. Er sikker på at de fleste her inne er godt vant med dette og har masse gode ideer å komme med også

__________________



Embla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny i gamet- vurderer ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 17:21   #4
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg??

Jeg lar det smelte på varm mat, f.eks. omelett med div. fyll og revet parmesanost, eller har det oppi cappuccino, gjerne med noe ekstra krydder, som ingefær, kanel og kardemomme.
Tar ikke så mye om gangen, men sprer det utover dagen. Det skal uansett helst ikke tas på fastende mage.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 17:45   #5
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg??

Kaffe med kookos smak? hmm..må prøves!

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 17:53   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg??

Jeg synes det er godt, og spiser det som kosttilskudd, en til to ss om dagen. Men jeg kan skjønne at ikke alle liker det like godt.
Da vi jeg heller anbefale cocosa pure, den er smaksfri, eller MCT-olje, som du kan lese mer om her: http://karbojunkie.wilhelmsen.biz/showthread.php?t=2810

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 18:23   #7
Gamlemor
Medlem
 
Gamlemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 56
Innlegg: 281
Gamlemor er en juvelGamlemor er en juvelGamlemor er en juvel

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg??

Jeg greier heller ikke å spise cocosa, nei.
Har brukt det i noen gryter, det fungerer fint.

Og så prøvde jeg kaffe med litt cocosa, fløte og suketter (evt splenda), det ble litt irish coffee-aktig. Minus whiskyen, da.
Synes det var godt, jeg.

__________________


Gamlemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 19:25   #8
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg??

Jeg smelter det med 99 % sjokolade: 100 gram cocosa og 20 gram sjokolade. Heller det i isterningsbrett og lar det kjøle seg

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 20:20   #9
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Jeg spiser det med teskje. Smaker jo ren kokos. Synes det er helt greit, jeg.
Jeg har også litt oppi kakao som er laget av fløte og kakaopulver

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 20:49   #10
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg??

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Jeg smelter det med 99 % sjokolade: 100 gram cocosa og 20 gram sjokolade. Heller det i isterningsbrett og lar det kjøle seg

Så utrolig lurt, men er du ikke litt kjip på sjokoladen?
Kanskje konsistensen blir best med denne fordelingen?

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 21:41   #11
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg??

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Så utrolig lurt, men er du ikke litt kjip på sjokoladen?
Kanskje konsistensen blir best med denne fordelingen?

Om du bruker 86% sjokolade så må du ha i mer ja, men 99% er jo nesten kakao så det holder.

Det blir enda bedre om du putter en mandel eller to i hvert rom i isbitbrettet før du heller over blandingen

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 23:33   #12
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Takk for mange lure ideér Siden jeg ikke drikker kaffe tror jeg at jeg skal prøve forslaget til Georgine Jeg har bare 70% sjokolade, så jeg får vel vente til i morgen..

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 00:28   #13
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Får prøve med 86 %, det er det sterkeste jeg finner. Så utrolig bra å ha slike godbiter på lur, og det helt uten kunstig søtning!
Gleder meg til å prøve dette.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 08:43   #14
tommygutt
Seniormedlem
 
tommygutt sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nedre Eiker, Mjøndalen
Alder: 47
Innlegg: 573
tommygutt har en fantastisk aura rundt segtommygutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Jeg bruker cocosa i proteinshake. Smelter en te-skje i litt varmt vann og heller det opp i blendern sammen med resten av "suppa". Konklusjon, det er cocosa som hever smaken )

__________________
"Gjør du som du alltid har gjort, oppnår du det du alltid har oppnådd"
tommygutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 12:17   #15
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Må jeg få spørre et dumt spørsmål fra en som aldri har satt sine ben i en Cocosa-krukke:

Hvordan er Delfiafett i forhold til Cocosa...? Er det tilnærmet det samme eller noe helt annet?

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 19:05   #16
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Må jeg få spørre et dumt spørsmål fra en som aldri har satt sine ben i en Cocosa-krukke:
Hvordan er Delfiafett i forhold til Cocosa...? Er det tilnærmet det samme eller noe helt annet?

Jeg vil ikke anbefale delfiafett. På pakka står det at den inneholder delvis herdet fett og det kan bety transfett. Se denne tråden:http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?p=4759

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 06:51   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Delfiafett er visstnok "bunnslagget", altså de ubrukelige restene av kokosnøtta... Og, ja, inneholder herda fett .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:06   #18
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

EWW!

Hjertlig... da blir det Cocosa, ja.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 17:41   #19
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

dere som lager cocosa sjokolade..hvordan får dere den fin? Min skiller seg,så sjokoladen blir nederst og oljen stivner på toppen. Godt er det likevel,men ser så ekkelt ut Hehe. Og cocosa i kaffen..hmm..skiller seg der å. Blir en tykk fetthinne på toppen..

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 18:28   #20
Tina
Medlem
 
Tina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 232
Tina er ny på veien

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Millsi, her.

dere som lager cocosa sjokolade..hvordan får dere den fin? Min skiller seg,så sjokoladen blir nederst og oljen stivner på toppen. Godt er det likevel,men ser så ekkelt ut Hehe. Og cocosa i kaffen..hmm..skiller seg der å. Blir en tykk fetthinne på toppen..

Jeg lagde for første gang i dag. Mesteparten av sjokoladen havner nederst, men de ser jo delikate ut alikevel syns jeg, og faarlig gode. Jeg presenterte en for søstern min i dag som kost-tilskudd, hun syns også de var faarlig gode. Jeg brukte 4 ruter 86% sjokolade og kanskje 5 store skjeer cocosa. Det ble akkurat til å fylle et vanlig isbitbrett med 14 isbiter.

__________________
Tinas dagbok

Tina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-blandings Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 18:32   #21
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Tina, her.

Jeg lagde for første gang i dag. Mesteparten av sjokoladen havner nederst, men de ser jo delikate ut alikevel syns jeg, og faarlig gode. Jeg presenterte en for søstern min i dag som kost-tilskudd, hun syns også de var faarlig gode. Jeg brukte 4 ruter 86% sjokolade og kanskje 5 store skjeer cocosa. Det ble akkurat til å fylle et vanlig isbitbrett med 14 isbiter.

Jeg lagde de for første gang i går, med omtrent samme blandingsforhold som deg, men mine skilte seg ikke. Dessverre så syntes jeg ikke de var noe gode..de smakte liksom hverken fugl eller fisk..

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 18:35   #22
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Jeg svelger cocosaen... 3 ss hver dag.. Vondt skal vondt fordrive

Svelger mye annet som IKKE er behagelig ...

Sikter til tran, gåselever.... etc

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 18:38   #23
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg svelger cocosaen... 3 ss hver dag.. Vondt skal vondt fordrive

Svelger mye annet som IKKE er behagelig ...

Sikter til tran, gåselever.... etc


HAHAHAHA

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 18:41   #24
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Millsi, her.

HAHAHAHA

Hehe

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 18:41   #25
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa, hvordan klarer du å få det i deg?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg svelger cocosaen... 3 ss hver dag.. Vondt skal vondt fordrive

Svelger mye annet som IKKE er behagelig ...

Sikter til tran, gåselever.... etc



Klarer ikke det,jeg...

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tror du det finnes engler? mofe Generell diskusjon 302 20-08-07 08:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no