Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-13, 15:13   #19976
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på hva man skal gjøre med gamle, utdaterte vitamintilskudd og noe paracet og lignende. Det går vel ikke rett i søpla? Spesialavfall av noe slag? Levere til apotek...?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 27-05-13, 15:14   #19977
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Jeg lurer på hva man skal gjøre med gamle, utdaterte vitamintilskudd og noe paracet og lignende. Det går vel ikke rett i søpla? Spesialavfall av noe slag? Levere til apotek...?

Jeg spiser vitaminene, medikamentene (og vitaminer også for den saks skyld) tar apotekene imot.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 27-05-13, 15:22   #19978
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Jeg lurer på hva man skal gjøre med gamle, utdaterte vitamintilskudd og noe paracet og lignende. Det går vel ikke rett i søpla? Spesialavfall av noe slag? Levere til apotek...?

Spør på apoteket! Jeg hadde noen vitaminer som var over dato, spurte en farmasøyt som sa at jeg trygt kunne spise de, men vet ikke om det er forskjell på typer av vitaminer.

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 27-05-13, 15:24   #19979
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Jeg lurer på hva man skal gjøre med gamle, utdaterte vitamintilskudd og noe paracet og lignende. Det går vel ikke rett i søpla? Spesialavfall av noe slag? Levere til apotek...?

De skal leveres til apotek, sier apotekene! pakk alt i en pose og lever i disken og si at du ikke skal ha de mer, så destrueres det.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 27-05-13, 19:48   #19980
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

side 800 ! Sannelig mye man lurer på hehe.

Jeg er ikke så veldig nøyen på datoene, om de er bare gått litt over så bruker jeg dem. Men det sies at medisiner, kremer osv, kan endre virkning når de blir gamle, så man skal kanskje være litt forsiktig. (Brukte en gang en sånn smertestillende salve eller noe, som bestemor hadde liggende (varsellampene burde jo lyse men det gjorde de ikke ) - og fy søren så vondt det gjorde !! Fikk en skikkelig brennende reaksjon, og selv om jeg vasket det av, så brant det i huden.

Så et spørsmål fra meg.
Noen som vet om man kan ta kontakt med en hvilken som helst privat klinikk og få sjekket opp i noe som ble gjort på en annen klinikk en del år tilbake? Har nemlig flyttet langt. Fikk lagt inn silikoninnlegg i brystene for 10 år siden, og nå har de blitt veldig klumpete, så det synes når jeg ligger. Har ikke vondt . Var og tok mamografi og ultralyd for et år siden pga jeg kunne kjenne noen klumper og var usikker på om det satt i brystvevet eller innleggene, og legen var veldig flau for å kjenne etter, og sendte meg videre. Det var heldigvis ikke kreftkuler, så da er det innleggene som har blitt klumpete. Noen som har erfaring med dette? har lest at de kan kapsle seg, men da skal man få smerter. Jeg har ikke vondt, er ikke plaget annet enn når jeg ligger og ser at det ikke ser pent ut lenger. Men vet ikke om jeg kan få hvme som helst til å sjekke dem, eller om jeg må til klinikken som la dem inn.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 27-05-13, 19:57   #19981
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg spiser vitaminene, medikamentene (og vitaminer også for den saks skyld) tar apotekene imot.

Dette er noen brusetablett-vitamingreier fulle av sorbitol og sånt æsj som jeg ikke lenger har det minste lyst til å putte i kroppen min. Men da tar jeg med alt sammen til apoteket.


Takk, alle som svarte!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 27-05-13, 22:37   #19982
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Men vet ikke om jeg kan få hvme som helst til å sjekke dem, eller om jeg må til klinikken som la dem inn.

Hvem som helst kan nok sjekke dem, bare du betaler for det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-05-13, 00:03   #19983
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hvem som helst kan nok sjekke dem, bare du betaler for det!

Eller tar en tur på byen en lørdagskveld....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-05-13, 00:14   #19984
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Skal ikke silikonimplantater byttes ut ca hvert tiende år? Det mener jeg bestemt å ha hørt gjentatte ganger.
Så kanskje det uansett er på tide med et dekkskifte?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 28-05-13, 00:23   #19985
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Skal ikke silikonimplantater byttes ut ca hvert tiende år? Det mener jeg bestemt å ha hørt gjentatte ganger.
Så kanskje det uansett er på tide med et dekkskifte?

Har du silikonpupper?
Norn sier at pupper med silikon er kalde å ta på. Kan du bekrefte det? Eller helst avkrefte for jeg vurdere tiltak når vekta snart er der jeg vil ha den, mens puppene dessverre har blitt mindre spenstige.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 28-05-13, 02:07   #19986
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

har også fått høre at man med nye proteser ikke behøver bytte etter 10 år. Men må få sjekket dem.
Hehe, de som har kjent på dem har ikke gjettet at det er noe inni dem
Nei, de blir ikke kalde vil jeg si. Mine er myke, og har vært det hele tiden. Protesen er jo ikke hard som en ball liksom. Men så har det nok litt å si om det i det heletatt er noe bryst utenpå dem. Er man veeeeeeldig tynn, uten bryster, og legger inn, så kan det jo synes ganske godt at de ikke er ekte. Jeg har kjertelvev utenpå, og fett, så protesen kommer bak , og da kjennes de jo myke ut å ta på. Mine har desverre endret seg etter at jeg la fryktelig masse på meg, så viktig med god bh med støtte, så det ikke blir hengepupper. :-/ Så enn så lenge er de ok i bh, men ikke helt perfekte uten bh. Men kalde synes jeg aldri de har vært. Ikke harde heller Når jeg er i mål med vekten, så kommer jeg vel sikkert til å ønske brystløft og nye innlegg, men den tid den sorg. :-)

(glemte å sitere så det ble kanskje litt rotet dette)

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 28-05-13, 14:58   #19987
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor blir man mer på snurr av kokkeleringsvin enn matvin selv om det er samme vinen???

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 28-05-13, 16:12   #19988
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvorfor blir man mer på snurr av kokkeleringsvin enn matvin selv om det er samme vinen???

Fordi man gjerne er tom i magen når man kokkelerer og fullere i magen når man spiser?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 28-05-13, 16:22   #19989
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Brennkopper
Noen som har noen råd mot brennkopper? Tror det er det jeg har hatt den siste uken.
Hovnet opp bak øret, og nedover nakken til skulderen. Også et utbrudd mellom puppene. Det har svidd og klødd som bare faen, men nå er det bare rødt og irritert.

Jeg tåler varme dårlig, reagerte på sommervamen vi fikk i pinsen med rødt og stivt ansikt, akkurat som om jeg var kjempesolbrent, men jeg hadde knapt vært i sola. Har også rosacsea, kan det være noen sammenheng?

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 28-05-13, 16:31   #19990
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Brennkopper
Noen som har noen råd mot brennkopper? Tror det er det jeg har hatt den siste uken.
Hovnet opp bak øret, og nedover nakken til skulderen. Også et utbrudd mellom puppene. Det har svidd og klødd som bare faen, men nå er det bare rødt og irritert.

Jeg tåler varme dårlig, reagerte på sommervamen vi fikk i pinsen med rødt og stivt ansikt, akkurat som om jeg var kjempesolbrent, men jeg hadde knapt vært i sola. Har også rosacsea, kan det være noen sammenheng?

Høres merket som elveblest...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-05-13, 17:03   #19991
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå har jeg gått og haltet i en uke. Trodde først det bare var stølhet etter årets første sykkeltur, men kneet har blitt mer og mer vondt ettersom stølheten forsvant.. og det er ikke sånn "vanlig" vondt i kneet, sånn foran/inni, men i knehasen... mer muskulært egentlig. men samitidig "klikker" det litt av og til når jeg går.
også hvor lenge skal jeg gå sånn før jeg burde oppsøke lege.. var jo der nettopp, og skal ikke tilbake før i september egentlig.. ei på jobben sliter med menisken og ble fortalt det kunne gå 3 mnd før man ble bra.. høres jo lovende ut..

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 28-05-13, 17:11   #19992
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Brennkopper
Noen som har noen råd mot brennkopper? Tror det er det jeg har hatt den siste uken.
Hovnet opp bak øret, og nedover nakken til skulderen. Også et utbrudd mellom puppene. Det har svidd og klødd som bare faen, men nå er det bare rødt og irritert.

Jeg tåler varme dårlig, reagerte på sommervamen vi fikk i pinsen med rødt og stivt ansikt, akkurat som om jeg var kjempesolbrent, men jeg hadde knapt vært i sola. Har også rosacsea, kan det være noen sammenheng?

Brennkopper ser ut som kviser som blir til sår som bare blir større og større og smitter rundt på kroppen. Eneste måten å bli kvitt det på, er antibiotika!

Høres for meg og min rosacea mer ut som om du er som meg! Tåler ikke akkurat varme og sol i mengder før det blomstrer opp og gir plager! Snakk med legen din om hva du kan gjøre!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-05-13, 18:45   #19993
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Brennkopper ser ut som kviser som blir til sår som bare blir større og større og smitter rundt på kroppen. Eneste måten å bli kvitt det på, er antibiotika!

Nja. Mine to unger fikk brennkopputbrudd på hytta og alt vi hadde var brulidinsalve og klorhexidin. Jeg renset sårene 2-3 ganger om dagen og smurte på brulidin og det gikk bort etter noen dager til en ukes tid. Men fyttikatta som guttungen så ut på det verste!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 29-05-13, 00:34   #19994
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ingen? får vel ringe legen imorra, er irriterende å gå rundt slik...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 29-05-13, 16:32   #19995
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I morgen skal jeg ha muntligeksamen, i utgangspunktet noe jeg ser på som en fordel foran skriftlig, mye fordi jeg liker den umiddelbarheten i det, og jeg er generelt bedre på å assosiere "høylytt" enn skriftlig i en sånn situasjon.
Men! Jeg har jo ikke hatt en muntlig eksamen siden nittitallet, og aldri på universitetsnivå, så, er det noen som har hatt muntligeksamen i det siste og kan si noe om dynamikken i det, sånn at jeg har en liten anelse om hva jeg kan forvente?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-05-13, 17:35   #19996
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

I morgen skal jeg ha muntligeksamen, i utgangspunktet noe jeg ser på som en fordel foran skriftlig, mye fordi jeg liker den umiddelbarheten i det, og jeg er generelt bedre på å assosiere "høylytt" enn skriftlig i en sånn situasjon.
Men! Jeg har jo ikke hatt en muntlig eksamen siden nittitallet, og aldri på universitetsnivå, så, er det noen som har hatt muntligeksamen i det siste og kan si noe om dynamikken i det, sånn at jeg har en liten anelse om hva jeg kan forvente?

Keg hadde muntlig eksamen i går, og skal ha en ny på fredag. Det er iallfall mye mere avslappa enn det jeg forventa før første jeg hadde i fjor. Stort sett syns jeg det er god stemmning, og ja veldig greit. Det som blir gjort her, er at jeg har kommet inn å hilst på sensor å lærer, også har de gått rett i gang med spørsmål, som det er greit å svare så grundig på som muig, for å slippe så veldig mange spørsmål. Å på slutten har jeg brukt å blitt spurt om det er noe mere jeg har lyst til å si.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 29-05-13, 17:36   #19997
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kult, takker! Det var en litt sånn situasjonsbeskrivelse jeg var ute etter.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-05-13, 17:38   #19998
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kult, takker! Det var en litt sånn situasjonsbeskrivelse jeg var ute etter.

Jeg var veldig negativ til muntlig , men må si jeg har endret mening totalt, er virkelig ikke så skummelt som det kan virke som. Jeg har hatt en del muntlig de siste to åra, og det kan jo variere hvordan det er, men stort sett så er alltid sensor å faglærer veldig hyggelig og støttende. De skjønner jo at man er nervøs

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 29-05-13, 17:59   #19999
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor blir noen dehydrerte i varmen mens andre igjen samler vann som en kamel? Jeg er jo knapt på do!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 29-05-13, 18:04   #20000
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

På nettet kan man lese om en forsker som mener å ha funnet ut at mygga helst suger blod fra kåte folk. Det er jo også hevdet at mygga foretrekker det blodet som er søtest. Så bør jeg derfor gå med et skilt for å informere andre om at mygga ikke stikker meg fordi jeg går på lavkarbo og ikke fordi jeg ikke er kåt??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 7 (0 medlemmer 7 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no