Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Knekkebrød, anbefalinger

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-08-13, 10:41   #1
LillemyDesign
Juniormedlem
 
LillemyDesign sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Fræna
Alder: 45
Innlegg: 48
LillemyDesign er på en erverdig vei

Knekkebrød, anbefalinger

Er det noen som kan annbefale hjemmelaga knekkebrød med liiite karbo?
Tenkte jeg skulle bake i dag, men er såååå mange oppskrifter å velge mellom.
Og jeg har ikke fiberhusk

Tusen takk på forskudd

__________________
LillemyDesign er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo tester ;) Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 19:06   #2
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Knekkebrød, anbefalinger

Syntes Nannah sine er kjempegode, å lette å lage

http://forum.lavkarbo.no/showthread....t=knekkebr%F8d

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 19:55   #3
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Knekkebrød, anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Syntes Nannah sine er kjempegode, å lette å lage

http://forum.lavkarbo.no/showthread....t=knekkebr%F8d

Men hun har ikke fiberhusk

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 21:48   #4
LillemyDesign
Juniormedlem
 
LillemyDesign sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Fræna
Alder: 45
Innlegg: 48
LillemyDesign er på en erverdig vei

Sv: Knekkebrød, anbefalinger

Nei jeg har ikke det Men nå er det så seint at jeg får handle det i mårra

__________________
LillemyDesign er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo tester ;) Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 23:03   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Knekkebrød, anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Men hun har ikke fiberhusk

Bare å bruke et par egg i stedet,og mindre vann. Svigermor har laget nannahs knekkebrød slik i to år.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 23:34   #6
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Knekkebrød, anbefalinger

Hvorfor skal man lage brøderstatninger, erstatninger for ditt og datt, lever vi veldig fint uten

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 08:43   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Knekkebrød, anbefalinger

Fordi at man har lyst!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 09:24   #8
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Knekkebrød, anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Fordi at man har lyst!

Stemmer det og for det at enkelte erstatninger gjør det enklere å la vær å skeie ut med "ulovligheter".....

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 10:04   #9
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Knekkebrød, anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hvorfor skal man lage brøderstatninger, erstatninger for ditt og datt, lever vi veldig fint uten

Selvsagt lever vi fint uten. Men for noen er det både en grei start å bytte vanlig brød med frøknekkebrød. Eller det kan gjøre en del situasjoner litt lettere å takle. Jeg for eksempel har med et par knekkebrød på søndager når vi har kveldsmat etter gudstjeneste, eller når jeg var på 16 dagers villmarkstur uten mulighet for å proviantere. Har du prøvd det siste der, så skjønner du nok at det ikke alltid er så praktisk å bære med seg for mange egg(plastkartong er greit, men den veier faktisk litt).
Men det kan være greit å opplyse om at ikke alle kan spise brøderstatninger og gå ned i vekt, da mange opplever slikt som en vektstopper(det blir jo fort mange ekstra karber som ikke kommer fra grønnsaker og de inneholder jo mye energi).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 14:11   #10
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Knekkebrød, anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

, eller når jeg var på 16 dagers villmarkstur uten mulighet for å proviantere. Har du prøvd det siste der, så skjønner du nok at det ikke alltid er så praktisk å bære med seg for mange eggi

Egg for 16 dager?? Jeg tror jeg måtte hatt med en egen tralle bare for eggene!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Anbefalinger av pulsklokke? Glorfinia Trening 30 02-05-12 19:10
Bøker om meditasjon? Anbefalinger? Nerthus Fysisk og mental helse 8 29-01-12 21:52
Chrons - anbefalinger Gobolla Lavkarbo generelt 5 18-10-10 20:56
Diabetesforbundets anbefalinger om kosthold Veggpryd Nyheter / media 9 14-10-07 19:24
Anbefalinger om iskremmaskin Ullabulla Generell diskusjon 4 28-06-07 12:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no