Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Hva leser du nå?

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 07-02-15, 14:04   #1226
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Hva leser du nå?

Har akkurat begynt på Hammerkoden

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 07-02-15, 17:52   #1227
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

John Cleese "Men altså..." (biografi), kjempemorsom! Familien het faktisk Cheese, men hans bestefar (?) var så lei av å bli ertet for ostenavnet at han byttet ut h'en med en l.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 14-02-15, 14:51   #1228
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva leser du nå?

Karin Bjørset Persen- Julebrevpikene

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 14-02-15, 21:09   #1229
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Vindane av Tarjei Vesaas, parallelt med Sirens of Titan av Kurt Vonnegut.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 18-02-15, 17:23   #1230
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva leser du nå?

Pierre Lematre - ALEX.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-02-15, 18:21   #1231
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå?

Jeg har nettopp begynt på Sannheten På Bordet av Niels Christian Geelmuyden, etter at min svigerinne har snakket mye om den. Leser noe sakte og begynte igår, så jeg har ikke kommet mer enn til side 15 enda (savner tiden hvor jeg kunne lese en bok på 2 dager).

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-02-15, 21:42   #1232
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

Ready Player One av Ernest Cline. Ble ferdig i dag, og den var ILLE BRA!!
Er også straks ferdig med 'Aristotele and Dante discover the secrets of the universe', som så langt er en skikkelig feelgood book av en eller annen merkelig grunn.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg

Sist redigert av Ziltoidia : 21-02-15 kl 18:29.
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 18-02-15, 23:58   #1233
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Svindel og multelikør av Catharina Ingelman-Sundberg

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 20-02-15, 19:33   #1234
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Svindel og multelikør av Catharina Ingelman-Sundberg

Den er herlig!

Nå leser jeg Skjellig grunn til mistanke av Chris Tvedt.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 20-02-15, 21:48   #1235
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

"Å løpe med kenyanere" av Adharanand Finn. Interessant! Rart i grunnen at de fleste av verdens aller beste langdistanseløpere kommer fra et lite område i Kenya...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 26-02-15, 21:00   #1236
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

'Aristotele and Dante discover the secrets of the universe' var helt FANTASTISK! Les den! Den stakk av med hjertet mitt. ^__^

I det siste har jeg kastet i meg 'The Lunar Chronicles' på høykant, bok etter bok, for jeg er HELT hekta! Jeg mener.... cyborg-cinderella, hacker-rapunzel og genetisk modifiserte ulve-menneske-hybrider som er etter en skikkelig kruttønne av en rødhette! Trodde ikke jeg kom til å like denne serien, men gurimalla for noen page-turners.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 27-02-15, 11:31   #1237
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå?

The Book of You av Claire Kendal. Litt usikker hva jeg syns sålangt.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer.
Gammel 27-02-15, 13:42   #1238
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva leser du nå?

Jeg kom ikke så langt med Alex. Vært syk osv. så jeg kom aldri inn i den syns jeg.

Starter på Linnea Myhre- "Kjære" i dag.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 04-03-15, 14:07   #1239
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva leser du nå?

Skal begynne på Isabel Allende- Amandas gåte

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 04-03-15, 16:24   #1240
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Enda mer Vonnegut, denne gangen God bless you mr Rosewater.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 04-03-15, 16:31   #1241
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Fredrik Paulun - "50 snarveier til et sukkerfritt liv". Interessant!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 04-03-15, 19:56   #1242
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Bisettelsen, Lars Saabye Christensen.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 04-03-15, 20:45   #1243
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

'The Bone Clocks' av David Mitchell... går utrooolig sakte. Ligger an til terningkast 2 eller 3 så langt. Er ikke helt solgt.

'A Darker Shade of Magic' av V.E. Schwab. Har lest 1/3 og liker den så langt! Er ganske "hard to please" etter å ha storkost meg med 'The Lunar Chronicles'.

Hvordan kan det ha seg at jo flere bøker jeg leser, jo flere bøker er det på to-read-listen min?

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 05-03-15, 10:58   #1244
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

'The Bone Clocks' av David Mitchell... går utrooolig sakte. Ligger an til terningkast 2 eller 3 så langt. Er ikke helt solgt.

'A Darker Shade of Magic' av V.E. Schwab. Har lest 1/3 og liker den så langt! Er ganske "hard to please" etter å ha storkost meg med 'The Lunar Chronicles'.

Hvordan kan det ha seg at jo flere bøker jeg leser, jo flere bøker er det på to-read-listen min?

Fordi man kronisk finner noe man vil lese.

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 05-03-15, 20:31   #1245
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Skal begynne på Isabel Allende- Amandas gåte

Lykke til. Håper du liker den bedre enn hva jeg gjorde...

Nå leser jeg Mørke hjerter av Hanne Kristin Rohde. Veldig bra.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 06-03-15, 13:43   #1246
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Lykke til. Håper du liker den bedre enn hva jeg gjorde...

Nå leser jeg Mørke hjerter av Hanne Kristin Rohde. Veldig bra.

Jeg er på side 22 og sliter allerede. Skal lese til side 50-100 før jeg bestemmer meg for å gi opp eller ikke Har mange andre bøker fra biblioteket liggende, så gidder ikke å kaste bort tida på å slite meg gjennom dem!

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-03-15, 14:38   #1247
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Jeg er på side 22 og sliter allerede. Skal lese til side 50-100 før jeg bestemmer meg for å gi opp eller ikke Har mange andre bøker fra biblioteket liggende, så gidder ikke å kaste bort tida på å slite meg gjennom dem!

Hadde jeg vært deg så hadde jeg gitt opp med en gang. Jeg også ville lese litt lenger før jeg ga meg, men da syntes jeg at jeg hadde brukt så mye tid på den allerede at jeg endte med å lese ut hele elendigheta.
Den blir ikke bedre.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 06-03-15, 17:09   #1248
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva leser du nå?

Jeg har liksom en egen regel om at jeg ikke gir meg før side 100 Har kommet til side 37 nå så skal vurdere på 50. Haha.

Edit: Leste til side 55 eller noe, og skumleste litt bakover i boka. Legger den fra meg. Syns den var tung å lese, og i tillegg så skjedde det jo ingenting?

Starter på Ingrid Schibsted Jacobsen- Min mangel på stolthet og fordom i jakten på Mr. Darcy


Sist redigert av Butterfly83 : 06-03-15 kl 17:43.
Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-03-15, 20:41   #1249
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

Leste ut 'Fairest' i 'The Lunar Chronicles' i dag, og ble bare enda mer utålmodig på avslutningen som kommer i høst. Trenger.den.nå!!
Klarte i det minste å holde meg unna de tre teaser-kapitlene som fulgte med.

Begynte deretter på 'Red Queen' av Victoria Aveyard.

'A Darker Shade of Magic' var forresten kjempebra! Gleder meg til oppfølger.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 11-03-15, 15:44   #1250
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva leser du nå?

Skal begynne på Jo Nesbø- Blod på snø

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no