Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Flytende vs fast cocosa?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-02-11, 20:34   #1
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Flytende vs fast cocosa?

Er det flere som opplever ubehag ved å ta seg ei skjei med kokosfett enn å ha det i for eksempel te (altså flytende og sammen med annet)? Er det forskjell på merkene? Jeg har gjort det før uten videre men nå i det siste er jeg blitt skikkelig kvalm/svimmel av fast kokosolje. Hva skjer?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 20:38   #2
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 62
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Flytende vs fast cocosa?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Er det flere som opplever ubehag ved å ta seg ei skjei med kokosfett enn å ha det i for eksempel te (altså flytende og sammen med annet)? Er det forskjell på merkene? Jeg har gjort det før uten videre men nå i det siste er jeg blitt skikkelig kvalm/svimmel av fast kokosolje. Hva skjer?

Har kun prøvd cocosa i fast form hittil. Om jeg tar den for seint på dag blir jeg noe kvalm til natten.....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 23:31   #3
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Sv: Flytende vs fast cocosa?

Det jeg lurer på om skjer, er at kvaliteten på Cocosaen ikke er så bra som før. Det siste glasset mitt med "grønn Cocosa" lukter ikke frisk kokos, men noe litt ekkelt og kvalmende.

__________________
Ingenting er umulig for en som er umulig fra før
Prins Umulius
martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 23:33   #4
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Flytende vs fast cocosa?

Høres nesten ut som om den er blitt harsk. Lever tilbake i butikken og få ny eller penga igjen hvis det ikke er alt for lenge siden du kjøpte.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 23:43   #5
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flytende vs fast cocosa?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Er det flere som opplever ubehag ved å ta seg ei skjei med kokosfett enn å ha det i for eksempel te (altså flytende og sammen med annet)? Er det forskjell på merkene? Jeg har gjort det før uten videre men nå i det siste er jeg blitt skikkelig kvalm/svimmel av fast kokosolje. Hva skjer?

Tar jeg ei ts rett i munnen blir jeg kvalm og dårlig,men blander jeg samma skjea i te koppen går det helt fint Trur det har noe med tiden det bruker når jeg drikker den sakte

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flytende egg villebill Generell diskusjon 1 10-05-07 22:59
Karbohydrater - Flytende vs fast føde. Changes Lavkarbo generelt 17 07-03-07 20:20
Flytende sukketter? cathrine Induksjonen 1 29-02-04 17:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no