Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Tips mot søthunger ...

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-10-11, 22:55   #26
Maren-hønå
Juniormedlem
 
Maren-hønå sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 28
Maren-hønå er på en erverdig vei

Sv: Tips mot søthunger ...

Opprinnelig lagt inn av rut311, her.

Beste tips mot søthunger er å holde seg borte fra det søte! Det er den harde vei, men etterhvert klarer man faktisk å kose seg med bare en kopp te


Det har du rett i, men nå har jeg akkurat begynt på Ketolyse, og dette kan være et hjelpemiddel. Dessuten kan det være greit å ha noe å kose seg med i spesielle "lag"/selskap, istedenfor å la være alt

__________________
Oppstart 28.09.11:
98.8 kg fordelt på 178 cm på strømpelesten, uffa..
Uke 1: -3 kg!!!! Uke 2: -1 kg! Uke 4: -900 g!

Maren-hønå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 23:07   #27
Maren-hønå
Juniormedlem
 
Maren-hønå sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 28
Maren-hønå er på en erverdig vei

Sv: Tips mot søthunger ...

Opprinnelig lagt inn av Linjemannen, her.

Det å få lyst på noe godt...
Kan sette både helse, badevekt og figur på spill av denslags.
Skummelt.

Om en kjenner seg selv - og det er det nok mange av oss som egentlig gjør - så vet en egentlig hva en bør ligge unna. Og det er dessverre slik at noen MÅ ligge unna, mens andre kan klare seg med LITT. Det kan være ulike strategier å bruke for å møte demonene før de er på vei inn i kjeften. Noen har en helsemessig utfordring som effektivt bør stoppe døra for sukker og denslags. (Eksempelvis diabetes.) Da er det viktig og riktig å lete etter løsningene som gjør at en kan tilfredstille søthunger uten å skyte blodsukkeret i taket. Noe ala handlekurven til trådstarter. Da er det utrolig bra å bli tipset om uheldige konsekvenser av maltitol av andre brukere her på forumet.

Andre - som kjører et strikt regime på karbohydratene for å redusere overvekt - de kan gjerne velge andre strategier. Å finne frem den buksa som ligger bakerst i skapet og som du vet en dag skal passe akkurat, men som du enda ikke klarer å stappe deg selv oppi - det kan være et bra triks for å holde seg unna slike handlekurver med alt mulig godt som likevel bare er "dårlige" etterligninger av det som i utgangspunktet fikk deg til å krangle med klær og badevekt.

Noe er knyttet til motivasjon og vilje. Noe er knyttet til helse. Men alt hører sammen. Livstilsendring krever hele deg og hele pakka. Målet er en dag å gå å legge seg UTEN å ha tenkt på hva jeg skal spise i morgen, uten å tenke på hva en har savnet, hva en egentlig har lyst på og om jeg bare kunne...

Det å kvitte seg med et "feil, usunt og helseskadelig" kosthold er omtrent som å havne i kjærlighetssorg. Det er en krevende og langvarig prosess, som gjør at mye av det som gav deg glede før, nå for alltid er borte. Savn? Ja. Sorg? Ja. Jeg tror den beste strategien er å være ærlig å innrømme at ostepop, coca cola og svære sjokoladekaker var utrolig digg - men nå er det slutt. Jeg har ikke godt av det. Omtrent som med den destruktive kjæresten som kunne gi noen enorme oppturer, men som i det lange løp ødela mer enn du hadde godt av.

Så om kjæresten din het sukker og hvetemel, så skjønner jeg deg godt - Fristende som fy, men ikke noe noen har godt av i det store og hele tatt.



Jeg har heldigvis ikke hverken diabetes, allergier eller sart mage, så jeg mener jeg kan unne meg litt innimellom. Min grunn til vektoppgang var ikke sukker, men derimot for store middager med saus og ris/pasta etc og for mange skiver med majones-salater etc på... Dessuten en sykemelding som nå har vart over ett år, som har resultert i stillesitting, mye soving og ingen trening..

Dersom jeg ikke reagerer negativt på det som jeg har kjøpt (i små mengder), føler jeg at det kan fungere for meg, men alle reagerer muligens ikke likt...

Men, kan jeg måle med stix'en om blodsukkeret går opp (tenker da på fargen), eller er det kun blodsukker-apparater som kan måle dette??

__________________
Oppstart 28.09.11:
98.8 kg fordelt på 178 cm på strømpelesten, uffa..
Uke 1: -3 kg!!!! Uke 2: -1 kg! Uke 4: -900 g!

Maren-hønå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 23:13   #28
Maren-hønå
Juniormedlem
 
Maren-hønå sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 28
Maren-hønå er på en erverdig vei

Sv: Tips mot søthunger ...

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Og jeg kom hjem fra sverige med smågodt og sjokolade, sukkerfritt. Tar heller litt løs mage enn å sprekke totalt, og mørk sjokolade kan fort ha den effekten på meg. Ikke liker jeg det egentlig, men stoppe klarer jeg heller ikke... Skal jo leve med dette framover og da må man finne løsninger som passer den enkelte. Så mye jeg har ryddet bort og sluttet med, så synes jeg at jeg kan unne meg noe usundt. OK, så går det vel litt utover vektnedgangen da, men jeg får heller ta tiden til hjelp.


Det er dette jeg mener. Jeg kjøpte disse for å prøve ut hvilke smaker som gikk ann, og har nå funnet ut noe... -Mener at dersom ALT skal kuttes ut på en gang, kan dette være vanskelig. greit å ha noe "å falle tilbake på", eller rett og slett om jeg får lyst på...

mange skriver om søthunger, men det tror jeg ikke jeg har hatt, kan fint spise en sjokolade pr uke, eller pr annenhver uke.. Det karakteriserer jeg ikke som søthunger, eller???

__________________
Oppstart 28.09.11:
98.8 kg fordelt på 178 cm på strømpelesten, uffa..
Uke 1: -3 kg!!!! Uke 2: -1 kg! Uke 4: -900 g!

Maren-hønå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 23:22   #29
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Tips mot søthunger ...

Å ha søthunger er ikke å spise en rute sjokolade en dag og kaste resten... Det er å spise en rute og så kaste i seg resten...

Klarer du å ha sjokolade i skapet uten å gå innom der for å spise oftere enn samvittigheten din synes er ok - ja, da har du ikke søthunger og vi er mange her inne som misunner deg.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 23:32   #30
Maren-hønå
Juniormedlem
 
Maren-hønå sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 28
Maren-hønå er på en erverdig vei

Sv: Tips mot søthunger ...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Å ha søthunger er ikke å spise en rute sjokolade en dag og kaste resten... Det er å spise en rute og så kaste i seg resten...

Jepp, d va dèt jeg gjorde, kastet den jeg ikke likte, den andre jeg ikke likte fikk nabo'n Kostet meg ingenting Har ikke spist noe i dag, og har ikke lyst på heller, så regner med at dette skal gå bra


Klarer du å ha sjokolade i skapet uten å gå innom der for å spise oftere enn samvittigheten din synes er ok - ja, da har du ikke søthunger og vi er mange her inne som misunner deg.

__________________
Oppstart 28.09.11:
98.8 kg fordelt på 178 cm på strømpelesten, uffa..
Uke 1: -3 kg!!!! Uke 2: -1 kg! Uke 4: -900 g!

Maren-hønå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 23:34   #31
Maren-hønå
Juniormedlem
 
Maren-hønå sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 28
Maren-hønå er på en erverdig vei

Sv: Tips mot søthunger ...

Opprinnelig lagt inn av Maren-hønå, her.



hehe, prøvde meg på noe jeg ikke kan Halve svaret mitt er inni quot'en...

__________________
Oppstart 28.09.11:
98.8 kg fordelt på 178 cm på strømpelesten, uffa..
Uke 1: -3 kg!!!! Uke 2: -1 kg! Uke 4: -900 g!

Maren-hønå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 23:47   #32
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 37
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips mot søthunger ...

Opprinnelig lagt inn av Maren-hønå, her.

Men, kan jeg måle med stix'en om blodsukkeret går opp (tenker da på fargen), eller er det kun blodsukker-apparater som kan måle dette??

Det eneste stixa måler er om du har ketoner i urinen.

__________________
Min Journal


rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 01:34   #33
Maren-hønå
Juniormedlem
 
Maren-hønå sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 28
Maren-hønå er på en erverdig vei

Sv: Tips mot søthunger ...

Opprinnelig lagt inn av rut311, her.

Det eneste stixa måler er om du har ketoner i urinen.

Det var det jeg trodde egentlig, men vil ikke et forhøyet blodsukker som er en følge av mere karber (av maltitol) gi utslag på ketosen?? altså ikke ketose lengre??
Mulig jeg er laaangt ute nå...

__________________
Oppstart 28.09.11:
98.8 kg fordelt på 178 cm på strømpelesten, uffa..
Uke 1: -3 kg!!!! Uke 2: -1 kg! Uke 4: -900 g!

Maren-hønå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 10:23   #34
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 37
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips mot søthunger ...

Opprinnelig lagt inn av Maren-hønå, her.

Det var det jeg trodde egentlig, men vil ikke et forhøyet blodsukker som er en følge av mere karber (av maltitol) gi utslag på ketosen?? altså ikke ketose lengre??
Mulig jeg er laaangt ute nå...


Enten så er man i ketose, eller så er man ikke. Det handler ikke om blodsukker, men om kroppen din bruker glukose(karbohydrater) eller ketoner som energi

Når glykogenlagrene dine tømmes for glukose, så vil kroppen gå over til å bruke fett som energi.

Du kan sikkert gå ut av ketosen ved å spise mye maltitol.

__________________
Min Journal


rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 10:26   #35
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips mot søthunger ...

Opprinnelig lagt inn av Maren-hønå, her.

Det var det jeg trodde egentlig, men vil ikke et forhøyet blodsukker som er en følge av mere karber (av maltitol) gi utslag på ketosen?? altså ikke ketose lengre??
Mulig jeg er laaangt ute nå...

Det kommer mer an på mengde sukker tilgjengelig, tror jeg. Vi blir anbefalt å spise små mengder karbohydrater til hvert måltid fremfor å spise mye til ett i løpet av en dag.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 14:17   #36
Maren-hønå
Juniormedlem
 
Maren-hønå sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 28
Maren-hønå er på en erverdig vei

Sv: Tips mot søthunger ...

Opprinnelig lagt inn av rut311, her.

Enten så er man i ketose, eller så er man ikke. Det handler ikke om blodsukker, men om kroppen din bruker glukose(karbohydrater) eller ketoner som energi

Når glykogenlagrene dine tømmes for glukose, så vil kroppen gå over til å bruke fett som energi.

Du kan sikkert gå ut av ketosen ved å spise mye maltitol.


Det var det jeg mente. Siden jeg ikke er ute av ketose, så har jeg ikke reagert på Maltitolen.... Det var bare en over her som sa hun reagerte med høyt blodsukker av Maltitol, og siden jeg ikke har noe apparat å måle dette med, så tenkte jeg at jeg kan ikke ha reagert på Maltitol siden jeg ikke gikk ut av ketose....

__________________
Oppstart 28.09.11:
98.8 kg fordelt på 178 cm på strømpelesten, uffa..
Uke 1: -3 kg!!!! Uke 2: -1 kg! Uke 4: -900 g!

Maren-hønå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 14:20   #37
Maren-hønå
Juniormedlem
 
Maren-hønå sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 28
Maren-hønå er på en erverdig vei

Sv: Tips mot søthunger ...

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Det kommer mer an på mengde sukker tilgjengelig, tror jeg. Vi blir anbefalt å spise små mengder karbohydrater til hvert måltid fremfor å spise mye til ett i løpet av en dag.


Jeg fordeler karbene fint ut over dagen, så det er ikke et problem. Og karbene fra "snopet" blir regnet med i totalen. Men siden noen reagerer på maltitol, dvs at de får forhøyet blodsukker, så kan de kanskje gå ut av ketose. Det har jeg da ikke gjort, så da regner jeg med at jeg ikke reagerer på Maltitolen...

__________________
Oppstart 28.09.11:
98.8 kg fordelt på 178 cm på strømpelesten, uffa..
Uke 1: -3 kg!!!! Uke 2: -1 kg! Uke 4: -900 g!

Maren-hønå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 14:51   #38
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Tips mot søthunger ...

Opprinnelig lagt inn av Maren-hønå, her.

Jeg fordeler karbene fint ut over dagen, så det er ikke et problem. Og karbene fra "snopet" blir regnet med i totalen. Men siden noen reagerer på maltitol, dvs at de får forhøyet blodsukker, så kan de kanskje gå ut av ketose. Det har jeg da ikke gjort, så da regner jeg med at jeg ikke reagerer på Maltitolen...

Det er mulig at ikke alle absorberer maltitol...? Wikipedia og annet gir info om gi mellom 35-69, kcal ca 3 og mye mindre søtningssmak enn sukker. Altså opptas i blodet, bare saktere enn sukker. Stiksene viser kun ketoner du har i urinen og ikke om du forbrenner fett. Om sjokoladen vise 50gr karbohydrater hvorav 49gr maltitol, bør du regne med 49 karber også. Google dette så ser du det.
Har blodsukkerapparat og derfor kunne måle nøyaktig stigning og stigningen er enorm. Er vanligvis i ketose etter 35 karber også, men vektnedgangen stagnerer. Grunnen er ikke å vise pekefinger, men å påpeke at det er ikke vits i å lure seg selv med å tro det som er mest behagelig. Maltitol påvirker blodsukkeret, det er fakta. Man kan alltid "håpe" at du er den som det ikke påvirker...

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 14:52   #39
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Tips mot søthunger ...

Opprinnelig lagt inn av Maren-hønå, her.

Jeg fordeler karbene fint ut over dagen, så det er ikke et problem. Og karbene fra "snopet" blir regnet med i totalen. Men siden noen reagerer på maltitol, dvs at de får forhøyet blodsukker, så kan de kanskje gå ut av ketose. Det har jeg da ikke gjort, så da regner jeg med at jeg ikke reagerer på Maltitolen...

Og reagerer du på maltiol på andre måter kan jeg love deg at du ikke går glipp av reaksjonen... (Men siden du klarer å holde deg til små mengder reagerer du nok ikke. )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 19:53   #40
Maren-hønå
Juniormedlem
 
Maren-hønå sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 28
Maren-hønå er på en erverdig vei

Sv: Tips mot søthunger ...

Opprinnelig lagt inn av r.o, her.

Det er mulig at ikke alle absorberer maltitol...? Wikipedia og annet gir info om gi mellom 35-69, kcal ca 3 og mye mindre søtningssmak enn sukker. Altså opptas i blodet, bare saktere enn sukker. Stiksene viser kun ketoner du har i urinen og ikke om du forbrenner fett. Om sjokoladen vise 50gr karbohydrater hvorav 49gr maltitol, bør du regne med 49 karber også. Google dette så ser du det.
Har blodsukkerapparat og derfor kunne måle nøyaktig stigning og stigningen er enorm. Er vanligvis i ketose etter 35 karber også, men vektnedgangen stagnerer. Grunnen er ikke å vise pekefinger, men å påpeke at det er ikke vits i å lure seg selv med å tro det som er mest behagelig. Maltitol påvirker blodsukkeret, det er fakta. Man kan alltid "håpe" at du er den som det ikke påvirker...


Ok, så egentlig bør det regnes med og ikke trekkes fra?? Tror nok nemlig ikke at jeg er så "spesiell" at jeg er den eneste som ikke reagerer på Maltitol Hadde bare ikke sett noe utslag på stixen....
Men "ser" jo nå at det er andre bivirkninger med det også, vektstagnering etc...

Uansett, spiser ikke mye av dette, så egentlig er det ikke en problemstilling for meg sånn daglig

__________________
Oppstart 28.09.11:
98.8 kg fordelt på 178 cm på strømpelesten, uffa..
Uke 1: -3 kg!!!! Uke 2: -1 kg! Uke 4: -900 g!

Maren-hønå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 01:58   #41
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Tips mot søthunger ...

Mine bivirkninger av maltitol er ihvertfall mindre enn ved sukker. Da snakker jeg oksehunger, angst (ustabilt blodsukker tror jeg...) energiløs o.l. Så for meg er det et bedre alternativ. Det er faktisk bedre for meg å ta litt sukkerfri sjokolade enn litt mørk sjokolade. Men ja, for mye kan gi løs mage neste dag, men det er gjerne bare en runde så det kan jeg leve med. Heller det enn 3 dagers H....

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 14:39   #42
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips mot søthunger ...

VSB, nå får man sjokolade søtet med tagatose. Den har GI null og gir bare vekst av de sunne bakteriene.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 15:20   #43
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Tips mot søthunger ...

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

VSB, nå får man sjokolade søtet med tagatose. Den har GI null og gir bare vekst av de sunne bakteriene.

NB - også sunne bakterier kan produsere gass når de trives. Prøv en ts FOS om du ikke spiser det jevnlig... (FOS = fruktoligosakkarider som er prebiotika...)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 15:33   #44
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips mot søthunger ...

Jeg vet det, men å vite at det er snille bakterier er jo bedre. Og man kan ikke spise store mengder av dette søtstoffet heller. Men det er vel bra at man må begrense seg også.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
bake, kos, sjokolade, sukkerfritt, søtt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! Søthunger karmar-pedersen Lavkarbo generelt 3 31-07-09 10:20
Søthunger Torleiv Ketolysekuren 10 02-03-09 12:52
Søthunger Kakeåndsen Ketolysekuren 2 12-01-09 23:42
Søthunger Lindabtn Ketolysekuren 3 02-07-07 12:14
Vanvittig søthunger av p-piller Miriam Lavkarbo generelt 5 01-09-04 09:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no