Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-03-11, 11:13   #1
Nurk
Medlem
 
Nurk sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 111
Nurk er ny på veien

Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Hei
Jeg har gått på lavkarbo en stund nå, men hver gang jeg lager noe som kalles "brownies" e.l, så går alltid kaken rett i søpla. Har alle rette ingredienser, men syns alt smaker kunstig, bittert eller skumgummi-aktig.
Er det noen som kan hjelpe med noen kakeoppskrifter som faktisk smaker omtrent som vanlig? Vet det finnes, har en oppskrift på noen supre muffins, de redder meg på lørdagskveldene - men jeg vil ha KAKE også!!

Håper noen kan hjelpe meg!! På forhånd takk !

__________________
92-91-90-89-88-87-86 85 84 83 82 81 79 77 75
Veldig motivert og jeg SKAL klare det denne gang!...
Nurk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo max 30 kh daglig Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 11:33   #2
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Kan du legge ut oppskriften på Muffinsene dine ?

Jeg liker veldig godt Gerds ostekake....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 11:57   #3
Nurk
Medlem
 
Nurk sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 111
Nurk er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Kan du legge ut oppskriften på Muffinsene dine ?

Jeg liker veldig godt Gerds ostekake....

Gerds ostekake er super, det er jeg enig i. Men det er faktisk den eneste, jeg så langt, har likt!

Muffinsene finner du her:

http://minlavkarbomat.blogspot.com/2...ostglasur.html

Jeg har brukt halvparten bakemix og halvparten kokosmel istedet for kun kokosmel, det gjør dem enda mer "vanlige" (selvom de er knall med bare kokosmel også!)
Har servert til masse folk, og alle digger dem. Supre med den kremen på toppen...Yum!

__________________
92-91-90-89-88-87-86 85 84 83 82 81 79 77 75
Veldig motivert og jeg SKAL klare det denne gang!...
Nurk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo max 30 kh daglig Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 11:59   #4
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av Nurk, her.

Gerds ostekake er super, det er jeg enig i. Men det er faktisk den eneste, jeg så langt, har likt!

Muffinsene finner du her:

http://minlavkarbomat.blogspot.com/2...ostglasur.html

Jeg har brukt halvparten bakemix og halvparten kokosmel istedet for kun kokosmel, det gjør dem enda mer "vanlige" (selvom de er knall med bare kokosmel også!)
Har servert til masse folk, og alle digger dem. Supre med den kremen på toppen...Yum!

Takk!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 12:09   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Jeg må ærlig innrømme at lavkarbokaker ikke kan sammenlignes med "vanlige" kaker. Syns både konsistens og smak ikke stemmer.

Så jeg tok heller en flis av vanlig kake i stedet for å lage noe jeg ikke likte. (den tiden jeg brukte ketolyse til slanking)
Rett og slett for å tilfredstille smaksløkene. Ikke ofte. Ikke hver helg f.eks. men kanskje 2-3 ganger på 6 mnd.

Nå er jeg ikke noe glad i søtsmak lenger og syns "mørk" smak er best. For det smaker noe annet enn søtt

Her er en sjokoladepai jeg lagde i går: http://forum.lavkarbo.no/album.php?a...pictureid=2799

Ikke for søt, men kraftig og god smak. Og sprø paibunn.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 12:23   #6
Nurk
Medlem
 
Nurk sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 111
Nurk er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Tusen takk for tips, Gerd! Jeg er ikke så gla i proteinblandinger i bakst, men kanskje jeg like godt kunne brukt bakemix? Hmm...Jeg aner ikke, men den så iallefall god ut.

Å spise vanlig kake nytter ikke - da trigger jeg søtsuget mitt og jeg havner "utpå" igjen, og det vil jeg ikke hehe, funker kanskje for noen, men ikke for meg.

Er det noen av dere som har prøvd dere på sånn "gul kake", suksesskake heter det vel? Ligger en oppskrift på funksjonellmat.no bl.a, og den SER jo god ut, men om den SMAKER godt er noe helt annet!

Har forøvrig tenkt å prøve få tak i boken "Bakeglede uten sukker", kanskje noen tips der også...

__________________
92-91-90-89-88-87-86 85 84 83 82 81 79 77 75
Veldig motivert og jeg SKAL klare det denne gang!...
Nurk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo max 30 kh daglig Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 12:28   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Bakemix kan brukes Og ev. litt kakao i for å få litt sjokoladesmak i bunnen

Nannah her har lagt ut en oppskrift på suksessterte som det er masse skryt av

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 15:50   #8
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Denne er GOOOOD!
Oreo kake
http://forum.lavkarbo.no/showthread....highlight=oreo

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 16:23   #9
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Jeg baker ikke så mye lenger men Gerds ostekake forsvinner som dugg for solen. Ser at dissee er ganske populær her inne: Nigellas melfrie brownies og Black Sunday

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:16   #10
Nurk
Medlem
 
Nurk sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 111
Nurk er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Ferskenbeinet: Ja, den er super, har smakt den en gang i tiden - men MYE jobb
Arnakristin: Takk for tips Har smakt Nigellas - og den likte jeg ikke. Altfor kunstig i smaken.
Black Sunday har jeg til gode å smake, men er redd den ikke slår an...Vi får se

__________________
92-91-90-89-88-87-86 85 84 83 82 81 79 77 75
Veldig motivert og jeg SKAL klare det denne gang!...
Nurk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo max 30 kh daglig Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:24   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Kanskje ikke direkte kake, men jeg kan anbefale sjokkokakemousse med konjakk!

Den er bare himmelsk. ALLE liker den! I allfall de voksne..

Sjokolademoussekake!

Mandelbunn
125 g. malte mandler
3/4 -1 dl Splenda kjørt til melis i foodprocessor (Om du liker det søtt ta største mengde Splenda)
4 eggehvitter

Stivpisk eggehvittene, bland det andre forsikt i. Ha i rund kakeform som er kledd med bakepapir i bunnen. Stek ved 175 grader i ca 20 -25 minutter, avkjøles i forma. Når kaka er kald tar du den ut av forma, rengjør forma og har kaka tilbake i den.

Mousse
250 g. sukkerfri (helst 70%) mørk sjokolade feks Cavalier eller Valor
4 Eggeplommer
œ dl. Cognac eller Whisky
7 dl. Kremfløte

Smelt sjokoladen i vannbad, pass på at det ikke kommer vanndamp på den, da blir den kornete. Bland whiskeyen i sjokoladen, kjøl ned til ca 25 grader, pisk inn 1 og 1 eggeplomme, bland godt mellom hver. Pisk fløten stiv, tilsett 1/3 av den i sjokoladekremen, bland godt men med LETT hånd, tilsett resten av kremen og vend den lett inn med slikkepott. Hell moussen over kaka som ligger i den rengjorte forma. Sett kaldt, 6 t i kjøleskap eller 1 t i fryseren. Pynt med smeltet, mørk sukkerfri sjokolade du ringler over - eller kremdotter og hele kaffebønner. Sett kaldt igjen til du serverer.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:26   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Alternativt..

Ingredienser:
250 g sukkerfri sjokolade (70 % eller mer) fra Cavalier eller Valor
2 ss cognac eller whiskey
6 dl kremfølte
4 ts instant kaffepulver
1 ts malt kanel
kakaopulver (100 %) til å drysse over


Smelt sjokoladen i vannbad sammen med 1,5 dl fløte og 2 ss brennevin - ikke bruk for sterk varme så det svir seg. La avkjøle til ca 40 grader.

Mens du venter, kler du en springform med bakepapir el plastfilm (kaken skal ikke i ovnen)

Pisk fløten, kaffepulveret og kanelen - MEN IKKE STIVT! Den skal være som tjukk milkshake - Når fløten renner fra vispen skal sporet den etterlate forsvinne etter ett til to sek.

Bland sjokoladen og kremen forsiktig, vær lett på hånden. Rør med metallskje til konsistensen er myk og lett.

Hell røren i den kledde formen, og glatt ut overflaten med baksiden av en skje. Sett kaken i kjøleskapet, og la den "sette" seg en times tid. La gjerne stå over natten (men da må formen være dekket med plastfolie).

Åpen springformen, fjern forsiktig sidene. Legg et serveringsfat over kaken, vend opp ned, fjern springform-bunnen og alt bakepapiret / plastfilmen. Dryss kakaopulver (gjennom en sikt, så den ikke klumper) over. Server kaken kjølig i tynne skiver.

Dette smaker som en blanding mellom sjokolademousse og sjokoladekake - virkelig ubeskrivelig god - og den SER sinnsykt fristende ut også!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:13   #13
Nurk
Medlem
 
Nurk sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 111
Nurk er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Kanutten: DEN skal prøves! Hjertelig takk for oppskrift, jeg har tro på at en sånn bunn kan bli bra - og lavkarbmousse har jeg smakt før, og det var godt...ergo, denne må vel bli bra? Tror jeg får prøve denne til helgen. Vet du karb-innholdet?

__________________
92-91-90-89-88-87-86 85 84 83 82 81 79 77 75
Veldig motivert og jeg SKAL klare det denne gang!...
Nurk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo max 30 kh daglig Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:19   #14
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Denne kaken er supergod!! Smaker vanlig kake, nam nam. Fikk nesten behov for å smugspise, for den kjentes ulovlig ut

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40239

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:35   #15
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

jeg lager bløtkake med denne bunnen ganger to http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13315 (bytter ut søtstoffet med sukrin og splenda som jeg bare smaker til) dynker bunnen med litt appelsin fun light saft. fyller med eldorado vaniljekrem og valnøtter og har vanlig krem søtet med sukrinmelis oppå og så pynter jeg med enten bringebær eller revet cloetta sjokolade. den er kjempegod og ungene merker ikke forskjell på den og vanlig bløtkake

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:35   #16
Nurk
Medlem
 
Nurk sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 111
Nurk er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av frøken, her.

Denne kaken er supergod!! Smaker vanlig kake, nam nam. Fikk nesten behov for å smugspise, for den kjentes ulovlig ut

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40239

Mmm...den hørtes god ut, og nå har jeg lest gjennom hele tråden og ser jo at mange skryter av denne. Må prøves!
Takk skal du ha, frøken. Jeg har alle ingredienser unntatt sånn johannesbrødkjernemel (steike for et langt ord)...Mååå man ha det oppi tror du? Hmmm....får vel i såfall skaffe meg det, da

__________________
92-91-90-89-88-87-86 85 84 83 82 81 79 77 75
Veldig motivert og jeg SKAL klare det denne gang!...
Nurk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo max 30 kh daglig Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:37   #17
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

dette har jeg også lurt på. må man bruke johannesbrødkjernemel eller kan det byttes ut med fiberhusk som jeg synes oppfører seg ganske likt?

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:47   #18
Nurk
Medlem
 
Nurk sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 111
Nurk er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

...eller kan det byttes ut med fiberhusk som jeg synes oppfører seg ganske likt?

Aha, der lærte jeg noe nytt! Takk. Håper noen vil svare oss!
Og takk for kake-tips, har sett på den oppskriften selv, og tenkt at den sikkert er god!!

Sååå gøy med tips her - jeg er bare drittlei av å hive ting i søpla, dyrt blir det òg, så nå....nå skal jeg satse på en av disse, tror jeg

*planlegger helgens kake-kos*

__________________
92-91-90-89-88-87-86 85 84 83 82 81 79 77 75
Veldig motivert og jeg SKAL klare det denne gang!...
Nurk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo max 30 kh daglig Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:10   #19
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

kos deg med kake i helgen
det skal jeg også gjøre. jeg har hatt en boks med brownies mix fra spis deg slank stående i skapet alt for lenge uten å prøve den ut kanskje jeg putter i litt hakka nøtter også

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 08:52   #20
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Kaka til Kanutten er FANTASTISK!! Helt super!

Du bør også sjekke ut ostekaka til Gerd, den syns jeg er kjempegod.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 15:15   #21
Nurk
Medlem
 
Nurk sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 111
Nurk er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

halkatlala: Kos deg du også!! Håper den mixen din blir god
Imp: Jupp, Gerds ostekake er en slager her hjemme, og den spises OFTE. Men så kan jeg ikke baaare spise den heller...savner litt sjokoladekake eller noe...
Må nok prøve kanuttens kake, ja...bare dropper konjakken og sånn, har ikke sånt i hus. Ps. Ser på profilbildet ditt at du også "bærer" dine små. Kult. Jeg og, er hekta!

__________________
92-91-90-89-88-87-86 85 84 83 82 81 79 77 75
Veldig motivert og jeg SKAL klare det denne gang!...
Nurk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo max 30 kh daglig Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 15:25   #22
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av Nurk, her.

Mmm...den hørtes god ut, og nå har jeg lest gjennom hele tråden og ser jo at mange skryter av denne. Må prøves!
Takk skal du ha, frøken. Jeg har alle ingredienser unntatt sånn johannesbrødkjernemel (steike for et langt ord)...Mååå man ha det oppi tror du? Hmmm....får vel i såfall skaffe meg det, da

Denne kan du fint lage med fiberhusk og gele lokk osv osv

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 15:28   #23
Nurk
Medlem
 
Nurk sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 111
Nurk er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift?

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Denne kan du fint lage med fiberhusk og gele lokk osv osv

SÅ bra!! Tusen takk for svar!! Gleder meg til å prøve den ut

__________________
92-91-90-89-88-87-86 85 84 83 82 81 79 77 75
Veldig motivert og jeg SKAL klare det denne gang!...
Nurk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo max 30 kh daglig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bytte hvetemel med hva i kakeoppskrift? christinal Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 24-03-11 10:21
Skikkelig søtbehov, noen råd? fleur Ketolysekuren 24 25-11-09 22:18
Noen som kan hjelpe meg med en kakeoppskrift?! haukhe Dr Lindbergs 0 15-12-07 20:59
Noen som har lest noen skikkelig bra bøker i det siste? nellie Generell diskusjon 41 04-11-07 01:53
En skikkelig spørsmål - innlegg - håper dere kan hjelpe meg! Tette80 Ketolysekuren 2 19-04-07 23:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no