Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Trenger motivasjon og inspirasjon!

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-03-08, 13:15   #1
lily
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 11
lily er ny på veien

Trenger motivasjon og inspirasjon!

Hei dere!

Jeg er helt ny her, og søker derfor råd og støtte fra alle erfarne lavkarboslankere! Jeg er 164 cm høy og veier 74 kg. Skal på sydentur i begynnelsen av juli, og skulle så gjerne gått ned en god del før det (ihvertfall 10 kg). Dette er kanskje et latterlig spørsmål, men hvor mye kan jeg forvente å gå ned på tre måneder? Er det mulig med Atkins? Syns dette virker som den beste "dietten". Kan noen inspirere meg litt? Gi meg noen tips til gode frokoster uten brød, skrive en liten og gledelig slankehistorie eller lignende?? Vet at det ligger en del slikt her fra før, men jeg spør allikevel! Trenger all motivasjonen jeg kan få, for nå nærmer bikinisesongen seg med stormskritt, og jeg er IKKE klar!

På forhånd takk!

lily er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 13:28   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Trenger motivasjon og inspirasjon!

hvor mye man går ned er så forskjellig at det kan ingen fortelle deg, men det er alt fra null til flere kilo i uka de første ukene.

http://lavkarbo.no/lavkarbo-ressurser

der er det en del info om atkins som du har behov for når du starter opp.
Beste er selvfølgelig å lese boka, men du kommer ett stykke med infoen her.

Frokost : eggesalat (majo, rømme, litt salat, paprika, egg skinke.. feks)
eller, egg og bacon, litt salat dæsj rømme,
rester fra middagen,
Forskjellig pålegg rullet inn i salat med majones.

Lunsj, rester fra middag, salat med masse deilig kjøtt , reker, tunfisk.. majones rømme, eller oljedressing (ikke så mye rømme på induksjonen)

Middag. Hva du vil av kjøtt, fisk fugl. med levkarbo sauser og grønt, eller blomkålmos.

det er utallige variasjoner, og hvis du kikker litt rundt her inne, finner du sikkert noe som passer for deg og din gane

Lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 13:33   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Trenger motivasjon og inspirasjon!

Her er en tråd med med slankehistorier og kommentarer....
http://forum.lavkarbo.no/showthread....nkehistorie%2A

Det er fullt mulig å gå ned 10 kilo på 3 mnd. Litt avhengig av deg og hvordan kroppen din reagerer på ulike kosthold og helst litt trening for å få fart på "kroppen".

Vanskeligere kan det være å holde på vektreduksjon kanskje, fordi så mange av oss går tilbake til gamle vaner når vi er ferdigslanket....Vi glemmer hva som gjorde at vi la på oss i utgangspunktet.

Lykke til!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Trenger litt motivasjon! geysirland Ketolysekuren 21 28-09-07 21:47
Jeg trenger motivasjon! tusta87 Ketolysekuren 5 05-06-07 02:48
Noen som trenger motivasjon Kristian PCOS og karbohydratkontroll 0 25-05-05 10:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no