Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Spiser jeg for mye protein?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-15, 22:49   #1
bjornali
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2014
Innlegg: 7
bjornali er på en erverdig vei

Spiser jeg for mye protein?

synes ikke jeg går ned så fort som jeg kunne og kom over at for mye proteiner kan sette en stoppe for vektreduksjonen, til vanlig går det mye kylling, bacon, ost og egg, stort sett det jeg spiser men litt pølse, men føler alle disser har mye protein i forhold til mengden fett, eller er det bare å fortsette sånn? og vet det er veldig lite varioasjon, men må ta det jeg får tak i

bjornali er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjører løst, men prøvdf på under 20kh Svar med sitat
Gammel 09-08-15, 09:46   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: spiser jeg for mye protein?

Hvor mye protein spiser du da?

nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-15, 11:24   #3
bjornali
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2014
Innlegg: 7
bjornali er på en erverdig vei

Sv: spiser jeg for mye protein?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvor mye protein spiser du da?

hehe det jeg lurer på da, om dette er for mye protein? for synes ikke jeg går ned noe særlig, har egentlig ikke så mye kontroll over det

bjornali er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjører løst, men prøvdf på under 20kh Svar med sitat
Gammel 09-08-15, 11:32   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: spiser jeg for mye protein?

Du må nok skrive litt mer detaljert enn som så. Det et greit å spise alt det du ramser opp, men spørs jo helt hva du spiser det sammen med. I utgangspunktet er det matvarer med mye protein, men hvor mye kylling, hvor mye ost? Steker du i smør? Spiser du ingen grønnsaker?

nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-08-15, 01:04   #5
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: spiser jeg for mye protein?

Man må nesten veie maten, skrive og regne ut næringsinnholdet i et par dager om man vil sjekke litt nærmere. Med en kjøkkenvekt og fitnesspal/diett.no e.l. kommer du langt! Man kan ikke si hvorvidt du spiser for mye protein når man ikke vet mengden.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 05:46   #6
Amles
Medlem
 
Amles sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 61
Amles er ny på veien

Sv: Spiser jeg for mye protein?

Det kan være..�� kommer an på hvor mye du spiser da, men det er veldig lett å få i seg for mye proteiner.
Ser at du vil ligge under 20 kh og hvis du spiser for mye proteiner omdannes dette til glukose/sukker i leveren.
Prøv å få i deg mere fett og grønne grønnsaker

__________________
AMLES
Journal
Amles er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ketogent Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 08:11   #7
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Spiser jeg for mye protein?

Hvor fort synes du at du burde gått ned da? Og hvor fort går du faktisk ned?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
For mye protein? Momse Generell ernæringsdebatt 7 15-02-12 15:37
Hjelp, spiser for mye protein! Indiana Ketolysekuren 3 14-07-11 23:54
For mye protein Snopoman Generell ernæringsdebatt 9 12-05-11 21:51
Hva spiser dere resten av dagen om man spiser karbomat på dagen? Tutta87 Ketolysekuren 10 04-03-11 15:55
Nok protein Jabba Ketolysekuren 12 19-02-10 19:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no