Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyse er visst ikke noe for meg...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-03-11, 23:53   #1
amidela
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 8
amidela er på en erverdig vei

Ketolyse er visst ikke noe for meg...

Startvekten min var 98,4, og laveste vekt har vært 94,2 under de tre månedene jeg har gått på ketolyse. Nå i dag var vekten 98,7. Gir helt opp jeg, har fulgt kuren til punkt og prikke, ikke skeia ut en eneste gang. Lager all mat fra bunnen av, og har god kontroll over det jeg får i meg. Tar vitaminene og har lest boka flere ganger. Er i aktivitet flere ganger i uka.
Jeg trives virkelig med kostholdet, og skulle ønske at dette fungerte.
Er litt lei meg nå, har ikke turt og veie meg de par siste ukene fordi jeg har vært redd for at jeg har lagt på meg, men ble ganske overrasket når jeg fant ut at jeg faktisk veier mer nå enn for tre måneder siden! Desverre så tror jeg at jeg gir opp ketolyse

amidela er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 00:12   #2
Sbond
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 57
Sbond er ny på veien

Sv: Ketolyse er visst ikke noe for meg...

Forstår godt at du blir frustrert av situasjonen! Les litt om partystoppere på forumet her inne.

Et annet tips: Før inn det du spiser på diett.no, så kan du dobbeltsjekke at fordelingen er riktig, og hvor mange kalorier du får i deg. Kanskje får du i deg for mye/lite av noe?

__________________


Sbond er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 09:15   #3
Ju9ta
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Sandnes
Alder: 44
Innlegg: 66
Ju9ta er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse er visst ikke noe for meg...

Er nok kanskje ikke den rette til å svare her, men jeg skjønner deg godt jeg..
Er på samme sted som deg desverre.
Har lenge prøvd å opprettholde humøret på at dette går bra, snart vil d snu..
Men vet ikke om jeg orker å gå slikt i enda 3 mnd lixom..

Gåper du finner ut av d.
Lykke til uansett

__________________
Ju9ta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 09:46   #4
Stressguri
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Stressguri er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse er visst ikke noe for meg...

Opprinnelig lagt inn av amidela, her.

Startvekten min var 98,4, og laveste vekt har vært 94,2 under de tre månedene jeg har gått på ketolyse. Nå i dag var vekten 98,7. Gir helt opp jeg, har fulgt kuren til punkt og prikke, ikke skeia ut en eneste gang. Lager all mat fra bunnen av, og har god kontroll over det jeg får i meg. Tar vitaminene og har lest boka flere ganger. Er i aktivitet flere ganger i uka.
Jeg trives virkelig med kostholdet, og skulle ønske at dette fungerte.
Er litt lei meg nå, har ikke turt og veie meg de par siste ukene fordi jeg har vært redd for at jeg har lagt på meg, men ble ganske overrasket når jeg fant ut at jeg faktisk veier mer nå enn for tre måneder siden! Desverre så tror jeg at jeg gir opp ketolyse

drikker du nok vann?

__________________



Stressguri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 10:55   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse er visst ikke noe for meg...

Opprinnelig lagt inn av amidela, her.

Startvekten min var 98,4, og laveste vekt har vært 94,2 under de tre månedene jeg har gått på ketolyse. Nå i dag var vekten 98,7. Gir helt opp jeg, har fulgt kuren til punkt og prikke, ikke skeia ut en eneste gang. Lager all mat fra bunnen av, og har god kontroll over det jeg får i meg. Tar vitaminene og har lest boka flere ganger. Er i aktivitet flere ganger i uka.
Jeg trives virkelig med kostholdet, og skulle ønske at dette fungerte.
Er litt lei meg nå, har ikke turt og veie meg de par siste ukene fordi jeg har vært redd for at jeg har lagt på meg, men ble ganske overrasket når jeg fant ut at jeg faktisk veier mer nå enn for tre måneder siden! Desverre så tror jeg at jeg gir opp ketolyse

Har du sjekket at du spiser med næringsfordelingen 5e% karbo, 20e% protein og 75e% fett? Hvor mange kalorier ligger du på i snitt hver dag?
Gi oss en dagsmeny eller to - så ser vi på det sammen eller hva?

Hvis du ikke allerede gjør det, bruk www.diett.no. Jeg mistenker mer at du spiser for lite enn for mye faktisk... jeg gikk ikke ned et gram de første 6 mnd på lavkarbo og spise enoooorme mengder mat og fett - men gikk ikke opp. Jeg har heller ikke gått ned siden oktober, men nå er jeg i gang med et prøveprosjekt på MASSE lavkarbomat - altså doble kaloriinntaket mitt... for noe må JEG også gjøre for å få i gang vektnedgang

Og tilslutt - er vekta di til å stole på? Har du målt deg - evt kjent på klærne at de har løsnet/strammet seg?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 16:04   #6
HelleV2
Juniormedlem
 
HelleV2 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Danmark
Innlegg: 30
HelleV2 er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse er visst ikke noe for meg...

Har det ganske som du og Jo9ta, er gået op 1,8 kg på 4 uger, på ketolysekur, så jeg ved hvordan du har det .
Måske vi skal forsøge at hjælpe og heppe på hinanden i forsøget ?? - jeg har stadig troen på det er den rigtige levevej - men gejsten er lidt væk .

/Helle

__________________



HelleV2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nu Atkins. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg MÅ visst ha det inn med teskje! Kristin1964 Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 28 22-03-13 11:25
Fungerer ikke ketolyse på meg? Har jeg ikke nok fett på kroppen? KetoLinen Ketolysekuren 19 19-07-10 09:40
Har visst litt flere spm jeg (ikke fått boka mi selv enda) Nitja Ketolysekuren 13 05-12-08 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no