Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Hjelp til fettfastemeny

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-11, 00:35   #101
solsikke123
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 74
solsikke123 er på en erverdig vei

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Kjempefint at dere skriver så nøye om hva dere spiser....
Jeg jobber med å motivere meg, men har nærmest fobi mot å skulle måle alt så nøye. Skjønner jo at jeg må det. Tror ikke jeg har god nok matvekt i huset heller...
Hvordan er formen deres?

Atkins skriver i sin grønne bok at det er anbefalt med 4-5 måltider."siden dietten til en som spiser forsiktig, virker bedre enn en som i propper seg......"

Fofa, har du gått noe opp igjen etter du spiser mer "vanlig" igjen? Spiser du da atkins induksjon?

__________________


solsikke123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 12:54   #102
pim
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 21
pim er på en erverdig vei

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Hei Solsikke, jeg har ogsaa hatt en sterk aversjon mot aa maale og veie, men for aa faa til dette er jeg jo nödt. Tror kanskje det kan väre en nyttig vekker for mitt daglige kosthold ogsaa. Jeg har nektet aa veie og telle, for daa föles det som jeg er paa en "kur", og det er jeg jo ikke! (bortsett fra akkurat denne uka da). Men naa som jeg veier og teller baade kcal og karbs, saa ser jeg at det er jo ikke saa mye stress (bruker diett.no), saa kanskje jeg skal fortsette med det en uke eller to naar jeg gaar tilbake til vanlig mat ogsaa. (Vanlig mat = lavkarbo, selvfölgelig). Tror nok jeg har hatt en tendens til aa spise for mye. Jeg er glad i god mat og har ikke värt flink nok til aa stoppe naar jeg egentlig er mett. Disse fettfastedagene kan kanskje hjelpe meg med dette. Det er ganske utrolig aa kjenne seg mett etter aa ha spist saa lite..

Ned 0,5 kg fra i gaar, formen er stigende. Har ikke värt direkte svimmel, men litt saann "lightheaded", men det kjenner jeg ikke noe til i dag. Kan ikke nekte for at jeg har värt litt sulten, särlig utpaa ettermiddagene, men ikke verre enn at jeg har holdt ut. Har ikke bestemt meg for hvor lenge jeg skal holde paa, har sagt minst 3 max 5 dager.

Er ogsaa veldig spent paa aa höre fra Fofa hvordan det har värt etterpaa

__________________


pim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: stort sett ketogent Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 13:09   #103
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Ang kaffe skriver skaldeman i boka si at en fettrik diett kan være lettere om du dropper kaffe. selv klarte han aldri det. jeg er helt lik selv. helt koffeinvrak. kaffe med fløte er elsk. man lever kun en gang og nå har jeg droppet så mye at det for være grenser.

her er et eksempel fra min fettfastemeny:

frokost: 2 speilegg og 5 baconskiver / 2 kyllinglår / eggerøre med fløte
lunsj: kokt egg med baconost eller pesto/ tunfisk salat med dressing/ eller diverse stekt kjøtt med fetaost og oliven
middag: laks/biff/koteletter/ karbonadekjøttdeig eller kjøttdeig av svin med smeltet ost på, avocado og creme fraiche.

orker som regel ikke kvelds ettersom jeg har sen middag. er jeg på farta spiser jeg nøtter. atkins barer går det svært sjeldent i ettersom dette ikke er naturlig mat.

i helger og når jeg kjenner meg litt lei alt kjøttet spiser jeg skyr naturell med hjemmelagd musli (kjerner, frø og nøtter ovnsbakt i olje) eller lavkarbo armeriddere. veldig lettvint. å skeie ut med for mye sukkerfri mat trigger bare søtsuget mitt.

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 13:31   #104
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Det der virker ikke som en fettfastemeny, Ashley? Fettfasten er 90% fett og 1000 kcal (obs obs: som bare skal vare noen få dager) hvis jeg ikke har misforstått?

Jeg er også spent på hvordan det går med Fofa nå fremover

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 11:06   #105
pim
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 21
pim er på en erverdig vei

Sv: Hjelp til fettfastemeny

0,6 ned fra i gaar, totalt 1,9 paa 3 dager. Kjempeinspirerende aa se "nye" tall paa vekta som har staatt stille i 8 mnd. Men er jo litt skeptisk til om dette kan vare..

Tenker jeg skal sakte begynne aa öke daglig kaloriinntak, og tror da jeg först og fremst vil öke paa proteinene. Kanskje ett speilegg med litt bacon til lunsj og en liten nakkekotelett med kryddersmör, og evt litt grönn salat m/olivenolje, til kvelds. Satser paa aa holde fettprosenten over 80 og karboene lave, sikter mot 1200 kcal i dag, saa faar vi se om nedgangen fortsetter.

Er veldig takknemmelig for innspill, hvis noen har erfaringer de vil dele.

__________________


pim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: stort sett ketogent Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 11:27   #106
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Lykke til pim!

Fofa, åssen går det med deg? Du er vel ferdig nå?

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 13:29   #107
pim
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 21
pim er på en erverdig vei

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Takk Idarull, jeg ser at tickeren din startet der jeg er naa paa BMI, og at du har gaatt ned 4 kg. Tok det lang tid? Gaar du fremdeles ned? Det sies jo at man ikke nödvendigvis gaar ned i vekt paa lavkarbo naar man er "normalvektig". Jeg haaper jo jeg har funnet lösningen naa, men er likevel interessert i aa höre hvordan du klarer det.

__________________


pim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: stort sett ketogent Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 14:55   #108
MarTar
Medlem
 
MarTar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 165
MarTar er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Det ble bare tre små dager på meg denne gangen. Ble noen utepils i går, og dermed forsvant fettfasten også. Og gikk på en fløtesmell i dag (kan rett og slett ikke ha det i hus!!), men det er nå så.
Tenke at jeg skal kjøre på igjen etter et passende antall dager. Og er ved godt mot uansett. 1,9 kg ned siden mandag, men tror nok det meste er vann.
Lykke til dere som fortsetter!!! Og det blir spennende å høre hva som skjer etter endt fettfaste!!

__________________
MarTar
- Enten går det bra, eller så går det over.

Min journal
MarTar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbohydrater og lite kalorier Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 15:19   #109
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Hei igjen alle sammen!!
Så bra at flere har starta på fettfaste!! Håper det funker for dere også
Jeg er på ferie nå, og har dermed ikke tilgang på vekt...derfor blir det veldig spennende å se etter 2 uker her hvordan vekta ser ut når jeg kommer hjem. Har sålangt holdt meg til moderat lavkarbo etter fettfasten..ketose blir litt for "hardt" iom at jeg jo er på ferie. Har ikke spist noe "feil" enda..hehe, men som sagt, er nok ikke i ketose. Regner med jeg ligger rundt 50 gram karbo om dagen.
Jeg skal følge med dere andre, også skal jeg holde dere oppdatert om jeg finner en vekt

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 19:56   #110
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Første dag med fettfaste unnagjort

I dag ble det 1069 kcal totalt og 90% fett. Har spist bacon, smør, avocado og mandler. Laget en slags "kjeks" av mandler og smør, for at det skulle bli noe "mat" av det, og tilsatte ørlite sukrin og vaniljepulver. Satser på at de to sistnevnte ikke har så mye å si. Har også hatt en halvtimes fjelltur med middels intensitet. Det er sikkert nok med så lite kcal innabords...

Fortsetter i morgen med egg, smør og mer bacon & avocado. Planen er å holde dette en uke. Veier meg når uken er gått, så slipper jeg å bli stresset pga den.

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 21:46   #111
solsikke123
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 74
solsikke123 er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Fortsetter i morgen med egg, smør og mer bacon & avocado. Planen er å holde dette en uke. Veier meg når uken er gått, så slipper jeg å bli stresset pga den.[/quote]


....dette går jo an da....veldig enkel meny hvor jeg ikke må tenke stort
Bra diett Kthnk..)

KOs deg på ferie Fofa, det blir spennende å høre hvordan det har gått, men blir dog litt feil da du vel måtte hopp inn i et ganske vanlig kosthold. Det er vel anbefalt å gå på induksjon igjen, eller?

Så flink du er PIm
Det er jo bra vektnedgang det....
Du og Martar..)

Jeg får sjekke litt på diett.no....det er egentlig ikke så stort problem. Problemet er at jeg lager mat til flere og mengden smør i panna som da går til meg, aiolin osv blir bare surr....MEN det er jo en dærlig unnskyldning, ser den.....

skal sjekke litt jeg......

__________________


solsikke123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 08:24   #112
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av solsikke123, her.

Fortsetter i morgen med egg, smør og mer bacon & avocado. Planen er å holde dette en uke. Veier meg når uken er gått, så slipper jeg å bli stresset pga den.


....dette går jo an da....veldig enkel meny hvor jeg ikke må tenke stort
Bra diett Kthnk..)

Ja det er viktig for meg iallfall, at jeg kan gjøre det enkelt. Den helt store matkosen blir det jo ikke denne uken uansett, så da kan det liksågodt være enkelt og kjapt. Bacon og avocado var egentlig veldig godt Jeg brukte ca en strimmel bacon til en halv avocado pr måltid, tror det ble omtrent 250 kcal (husker ikke nøyaktig hvilken type bacon jeg hadde).

Har fortsatt i dag med resten av "kjeksene" fra i går, og til lunsj blir det avocado og bacon eller kyllingvinger m smør.

__________________
Kathinka


Sist redigert av kthnk : 03-06-11 kl 11:32.
kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 18:57   #113
pim
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 21
pim er på en erverdig vei

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Hei, kos deg paa ferie Fofa, og lykke til Kathinka og Solsikke. Jeg avsluttet vel den egentlige fettfasten etter 3 dager og 1,9 kg jeg ogsa MatTar, siden jeg i gaar endte med 1200kcal og bare 80% fett. Men gikk likevel ned 200g til i dag. I dag har jeg saalangt spist 750kcal med 80% fett og skal grille kylling med salat til i kveld. Det blir jo ikke saa mye fett (selv med feta og majones/römme) saa jeg er nok ikke paa fettfaste lenger nei! Men skal pröve aa holde meg rundt 1200 og min80% noen dager og se hvordan det gaar. De 2,1kg jeg har gaatt ned har jeg ingen lyst til aa faa tilbake. Det kuleste er at jeg synes jeg kan se at jeg ser mye tynnere ut enn for 4 dager siden. Det gir kjempemotivasjon etter at vekta har staatt stille i maanedsvis. Fölger med paa dere her inne for aa se hvordan det gaar med dere, baade resten av fasten og ikke minst etterpaa! Staa paa!

__________________


pim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: stort sett ketogent Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 12:23   #114
pim
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 21
pim er på en erverdig vei

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Var veldig spent da jeg veide meg i morges, siden gaardagens tall ble 1430kcal og 75%/23%/2%. Var redd jeg skulle fyke opp igjen, at vekttapet hadde värt vann og at med vanlig matinntak ville jeg fort gaa opp. (Easy go, easy come).

Men var 0,1 ned fra i gaar. Saa jeg krysser fingrene og fortsetter med höyest mulig fettprosent og kontrollert kaloriinntak.

Fortsatt lykke til til dere som fremdeles faster.

__________________


pim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: stort sett ketogent Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 12:25   #115
pim
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 21
pim er på en erverdig vei

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Foresten fikk jeg redusert BMI i morges - jeg maalte meg og fant ut at jeg var 2 cm höyere enn det jeg hadde trodd!!

__________________


pim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: stort sett ketogent Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 16:19   #116
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Eg er på min tredje dag med fettfaste, avocado og bacon og egg og philadelphia og smør...

Går stort sett greit, men i går var jeg så syyyykt sulten etter en lang arbeidsdag. og dagsrasjonen var oppbrukt, så da "sprakk" jeg med et kokt egg på kveldstid... Jeg satser på det går greit og fortsetter som før (kaloriene i går endte på 1100 og fettprosenten på 86).

Jeg har ikke veid meg men føler meg lettere og strammere i kroppen. Spennende å se når uken er over

Hadde en rask bytur i dag, og kom hjem med to sommertopper i str S og 38. Det gjør en regntung lørdag litt lysere

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 09:29   #117
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Hjelp til fettfastemeny

I dag starter min fettfaste, med et lite glass eggemelk. Blir nok bacon og kremost til neste måltid
Vet ikke hvor lenge jeg kommer til å holde på da, tar det som det kommer!

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 12:28   #118
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av pim, her.

Takk Idarull, jeg ser at tickeren din startet der jeg er naa paa BMI, og at du har gaatt ned 4 kg. Tok det lang tid? Gaar du fremdeles ned? Det sies jo at man ikke nödvendigvis gaar ned i vekt paa lavkarbo naar man er "normalvektig". Jeg haaper jo jeg har funnet lösningen naa, men er likevel interessert i aa höre hvordan du klarer det.

Nei det gikk vel ganske greit, men jeg var STRENG. Max 20 karbo om dagen, gikk mye sulten osv. Hadde et snitt på 1200 kalorier de første 14 dagene. Det var helt ubevisst at det ble så lite kalorier, men jeg var så fortvila, visste ikke hva jeg skulle spise... Men nå går det bedre!

Sånn cirka var vektnedgangen:
04.09.2010 64 kg
16.09.2010 62 kg
19.09.2010 61.6 kg
25.11.2010 60.1 kg
28.04.2011 59 kg
28.05.2011 60 kg

Jeg skeia ut masse etter jul og begynte igjen og slutta igjen. Så gikk opp en kilo av det som du ser. Nå er jeg igang igjen. Føler meg slankere på et vis, skal veie meg på søndag tenker jeg. Vi får se om jeg har gått ned!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 13:52   #119
pim
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 21
pim er på en erverdig vei

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Takk for svar, Idarull. Jeg har en mistanke om at jeg i de siste maanedene ikke har värt streng nok. Som nevnt för har jeg "nektet" aa maale og veie, fordi jeg ikke ville ha fölelsen av aa väre paa kur. Men bör nok mate inn dagsinntaket mitt paa diett.no en gang i blant ihvertfall, for aa sjekke hvordan jeg ligger an.

Gikk ned 2 kg paa 3 dager med fettfaste, tror jeg har stabilisert meg paa -1, noe jeg er veldig fornöyd med. Skal ha en langhelg i Toledo fra fredag og planlegger aa gasse meg med villsvin og vin etc, og saa eventuelt gaa paa en skikkelig fettfaste etterpaa.

Du sier du laa paa 1200kcal om dagen i starten, omtrent hvor mye ligger du paa naa (eller til vanlig da, naa ligger du vel rundt 1000)

Lykke til videre med fasten, blir spennende aa se resultatet paa söndag.

__________________


pim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: stort sett ketogent Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 16:12   #120
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Det varierer veldig! Beynte forrige søndag, og siden da har det vært 1200-2400 kalorier. Har ikke prøvd fettfaste enda, må være litt vanlig lavkarber først

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:09   #121
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Hjelp til fettfastemeny

I går var min første fettfastedag, og det endte på 1044 kcal, med 98 g fett
Spiste bacon, litt avocado, et par lavkarboskiver med masse majo og salami og et glass eggemelk. Kommer ikke til å fortsette med eggemelk, mye kcal og lite "mat".

Resultat etter 1. dag = 400g ned!

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:34   #122
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Det der virker ikke som en fettfastemeny, Ashley? Fettfasten er 90% fett og 1000 kcal (obs obs: som bare skal vare noen få dager) hvis jeg ikke har misforstått?

Jeg er også spent på hvordan det går med Fofa nå fremover

uff jeg missforsto. ligger på 75 % fett til vanlig

men kan noen poste noen eksempler på fettfaste menyen deres?
vanskelig å tenke på kaloriene også, men det kickstarter sikkert en god del. hvor mye proteiner og karber i forhold til dette? kun grønnsaker som er ok? må man droppe fløte, nøtter og rømme pga karbene?

er snart i uke 4 (etter jeg ga opp i mars etter 2 mnd med ketolyse) skal prøve fettfaste meny for nå er mensen rett rundt hjørnet og ikke minst husker jeg at uke 4 var platå delux.

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:43   #123
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

uff jeg missforsto. ligger på 75 % fett til vanlig

men kan noen poste noen eksempler på fettfaste menyen deres?

Ja, takk! Det hadde vore ypperleg!

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:06   #124
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av Mithila, her.

Ja, takk! Det hadde vore ypperleg!

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:53   #125
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

bounty kan kanskje være noe å spise?

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16261

La den inn på diett med sjokoladen til sukkerfritt,
og med 16 biter ble det pr bit:

Energi: 79 kCal
Protein: 1 g
Karbohydrat: 1 g
Fett: 8 g
Natrium: 0 mg

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp hjelp! Noen med medisinutdannelse? Photobscura Fysisk og mental helse 23 17-11-09 11:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no